Постови

prava GUNGULA -unikatne čestitke za sve prilike

Слика
Krajem 2011. godine, praveći čestitku za bratovo venčanje, i za par specijalnih prilika, pojavila se zavidna kolekcija koja je izlagana po sajmovima i bazarima širom Vojvodine. Tako je nastala Gungula :) Interesovanje za ove posebne i jedinstvne čestitke svakim danom je raslo, što je uticalo da se i na otvaranje novog prodajnog mesta. Čestitke su počele da se prodaju u novosadskom tržnom centru Bazar, da bi se danas, nakon tri godine, izrada svela isključivo na želju kupca i kreativno oblikovanje. Pored čestitki izrađuju sve vrste pozivnica, slike, pa čak i knjiga - albuma. Nakon konsultacija sa naručiocem, po pitanju boja, motiva, fotografija, teksta i forme, radi se digitalna obrada materijala, zatim štampa i najuzbudljiviji deo, sklapanje i pakovanje. Inspiracija je isključivo u želji kupca... Papiri, makaze, dugmići, tkanine, čipke, pečati, trake, akrilne boje, sprejevi, pa čak i matice, podloške, šrafići.. Prodato je sigurno preko 200 čestitki (rođendanske, za venčanje, rođ

Najskuplja večera na svetu

Слика
Španski Heston Blumental, Pako Ronsero je šef koji je želeo gostima da omogući originalan i živopisan doživljaj hrane zbog koje se menja i izgled sobe. "Sublimotion", restoran u kome večera košta 1.560 evra po osobi, nalazi se na Ibici. Drži ga zvezda kulinarstva, Španac Pako Ronsero, koga nazivaju i španskim Hestonom Blumentalom. Ovo je njegov najnoviji restoran. Neverovatnu cenu objašnjava gotovo pozorišno iskustvo, cena samog uređenja, kvaliteta hrane i 27 članova osoblja, piše novinar Dejli mejla koji ga je posetio među prvima, a prenosi B92. Hrana je fantastična, dodaje, a u ovom restoranu može jesti samo 12 ljudi istovremeno. "Sublimotion" će uz doživljaj hrane i prostora pobuditi sva čula i odvesti vas na drugi svet. Večera se sastoji od 20 delova jela, a u jednom trenutku zatamnjeno staklo postalo je prozirno i gosti su mogli da vide 27 članova osoblja kako ubrzano rade kako bi poslužili jela u dvoiposatnom performansu. Nakon toga, prostorij

Mustrica od Filca

Слика
Da li ste videli nekada nakit sa puno dugmića, mašni i satena :? Za one koji su čuli za ovaj bajkovit nakit ovo će biti prilika da saznaju nešto novo, a za one koji još uvek nisu čuli za Mustricu of filca evo prilike za to( nikada nije kasno za nova otkrića) :)  Da li ste znali da se kreatorka zove Ivana Ilić? i da je   završila studije arhitekture? kao i da da umire od sreće kad pravi nakit? Eh, kada bi samo znali koliko puta dnevno se ubode na iglu, sedne na filc, saplete o satensku traku ili vunicu i zgazi jednu od stotine perlica koje joj ispadnu dok radi:)ALI, sve to je vredno na kraju jednog komada nakita koji izadje iz male radionice.   Da li znate da pored toga što je arhitekta da ona sanja o svojoj radnji u koju bi smestila sve ovo o šta se sapliće, radila i dočekivala slučajne i namerne posetioce sa domaćim mafinima koje njena mama tako dobro pravi?  Misija je bila da malene džidže završe na reverima sako

Svet pre drustvenih medija

Слика

“Šta je asertivno ponašanje i komunikacija?”

Слика
“Šta je asertivno ponašanje i komunikacija?”  predavač Nemanja Dostan ULAZ SLOBODAN Petak 09.05.2014. u 19:00h predavanje  Šta znači biti asertivan? Asertivnost je reč engleskog porekla i podrazumeva oblik komunikacije sa drugim ljudima koji je između pasivnosti i agresivnosti tzv. zlatna sredina. Biti asertivan podrazumeva da iskazujete svoje stavove, želje, mišljenja i uverenja na socijalno prihvatljiv način, tako što ćete reći ono što mislite na direktnan i iskren način, uz poštovanje sagovornika. Poštovati sagovornika podrazumeva da ga ne vređete, ne povisujete ton, ne ulazite u njegov životni prostor. Ovaj oblik komunikacije podrazumeva da ste sa sagovornikom jednaki u komunikaciji po pitanju vrednosti kao ličnosti, bez obzira na sagovornikov pol, nacionalnu pripadnost, boju kože, profesionalne kvalifikacije, položaj u društvu. Vaša prava u komunikaciji su jednaka pravima sagovornika i obrnuto. Biti asertivan podrazumeva da znate kako da se zauzmete za sebe, kako

Neka tašna bude - Something ELSE

Слика
Brend Something ELSE nastao je u Martu 2013 godine, kada je Dizajner Aleksandra Pekić odlucila da predstavi damama i devojkama svoj rucni rad u vidu homemade & handmade tašni,čijim dizajnom i izradom se bavila iz hobija skoro godinu dana. Ideja o šivenju tašni potekla je kao proširenje hobija koji je obuhvatao šivenje garderobe i izrade raznih aksesoara tokom celog zivota ove umetnice. Tašne se proizvode kao unikatni ili u malim serijama, gde je kupcu ostavljena modućnost da sam izabere boju ili vrstu materijala, u pitanju su eko koza( lakovana i imitacija velura, tekstil i ostali aksesoar za tašne u vidu nitni,kopči, kajševa, i bisera i cirkona za limitirane serije). Sve tašne su proizvod ljubavlju ispunjegog ručnog rada Aleksandre Pekić. Glavni moto brenda je BUDI DRUGAČIJA. Kao inspiraciju koristi iskljucivo svoj lični stil i afinitete prema odredjenim bojama oblicima i dezenima, ne prati modne trendov

Oglas za najteži posao na svetu

Слика
Mullen, marketinška agencija iz Bostona, je objavila oglas za "najteži posao na svetu ".  Uslovi za ovaj posao bili su :  - gotovo sve vreme morate da stojite - od vas se očekuje konstantan napor - radite od 135 do neograničeno sati nedeljno - potrebno je znati sve o medicini, finansijama i kulinarstvu - nema odmora - posao tokom praznika postaje još zahtevniji - nemate vremena za spavanje - plata ne postoji  Na oglas za ovaj posao se prijavilo samo 24 kandidata/kandidatkinje koje su  nakon prijave imali video interviju.  Preporučujemo vam da se video pogledate do kraja i otkrijete zašto je kandidate dirnula priča pa su se na kraju i rasplakali.

Praksa u Homapage-u COMMUNITY MANAGER/ COPYWRITER

Слика
                                       COMMUNITY MANAGER/ COPYWRITER Opis pozicije Komunikacija sa klijentima Planiranje i kreiranje kalendara objava Osmišljavanje kampanja Animacija fanova na stranicama društvenih mreža Monitoring realizacije kampanje Reporting Praćenje trendova na drštvenim mrežama Analiza nastupa konkurencije Kvalifikacije IV stepen stručne spreme Napredni nivo rada na računaru Spremnost na timski rad Dobre komunikacijske veštine Poznavnje marketinga Poznavanje veštine odnosa sa javnošću Poželjno poznavanje wordpress-a Poznavanje društvenih mreža i kako funkcionišu Komunikativnost i kooperativnost Spremnost na stalno usavršavanje Spremnost na timski rad Naučićete Kako se dogovara sa klijentom reklamna kampanja Kako se osmišljava I planira reklamna kampanja Kako se ispituje tržište i konkurencija Ukoliko imate manje od 30 godina i prijavljeno mesto prebivališta/boravišta na teritoriji sledećih gradova/opština:

Proactive od 22. do 24. maja na Kozari

Слика
Deseti, jubilarni i poslednji Proactive, regionalna konferencija o odnosima s javnošću, održaće se od 22. do 24. maja, na Kozari i baviće se ključnim vrednostima i izazovima s kojima se PR praktičari susreću u modernom ekonomskom, društvenom i tehnološkom okruženju. I ove godine na Kozari okupiće se veliki broj stručnjaka – znalaca teorije i prakse, koji će svoja iskustva i znanja podeliti sa učesnicima jubilarne i završne konferencija Proactive, projekta koji je u prethodnih devet godina pokrenuo procese jačanja i profesionalizacije PR struke, ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u celoj regiji. Ovogodišnji Proactive baviće se temama poput etike, javnosti, javne sfere u eri interneta, lobiranjem, značajem inovacija u komunikacijama, važnosti prilagođavanja komunikacije potrebama novog doba pa i mnogim drugim važnim temama za profesiju i njen dalji razvoj. Prvi Proactive održan je 2005. godine, s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanje statusa ove strateške funkcije unu

Predavanje ambasadora Republike Azerbejdžan

Слика
Poštovani, Ovom prilikom želim da Vas pozovem da prisustvujete predavanju ambasadora Republike Azerbejdžan  u Republici Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini   prof. Dr. Elar Humbat oglu Hasanov, na temu   "AZERBEJDŽAN I BALKANSKE ZEMLJE".  Predavanje će se održati u  ponedeljak, 7. aprila 2014. sa početkom u  14.30h. Mesto održavanja je Amfiteat Centralne zgrade Univerziteta u Novom  Sadu  (dr Zorana Đinđića bb).  U sklopu predavanja prisutnima će biti omogućeno da postave pitanja. Takodje, za sve prisutne obezbedjen je prevod sa ruskog jezika. Više informacija o predavanju možete naći na : https://www.facebook.com/ events/485925754867212/?notif_ t=plan_user_joined Za sva Vaša dodatna pitanja , stojim Vam na raspolagnju na email adresu zunarnatalija@gmail.com S poštovanjem, Natalija Žunar

JUMP program- praksa u JTI

Слика
Pozivamo vas na Karijerno caskanje sa kompanijom JTI koje ce se odrzati 7.  aprila 2014. godine od 18 do 20 casova u jednom sarmantnom kaficu na   Vracaru u okviru manifestacije KARIJERA I JA u organizaciji Centra za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu. Ovaj dogadjaj je zamisljen kao neformalno poslepodnevno druzenje  namenjenjo mladim diplomcima i studentima Univerziteta u Beogradu koji  imaju zelju da se u opustenoj atmosferi upoznaju sa predstavnicima jedne uspesne multinacionalne kompanije u Srbiji. Prijavite se i iskoristite priliku da u opustenoj atmosferi uz kafu  saznate sve sto vas zanima o razvoju karijere u razliicitim sektorima  kompanije JT International a.d. Senta. Ocekujemo  prisustvo predstavnika :  Sektora  informacionih tehnologija,  Sektora za razvoj ljudskih resursa, Sektora za istrazivanje trzista i Marketing sektora.  Iskoristi priliku i saznaj vise o novom JUMP program! Broj ucesnika je o

L'oreal savetuje- razgovor za posao

Слика
Nakon što naš CV bude prepoznat kao kvaliteta i odgovarajuć za datu poziciju, poslodavac se može odlučiti da vas pozove na razgovor. Razgovor za posao nekada predstavlja najveći problem, jer milion pitanja i potpitanja se nalazi u glavi a nekada nismo sigurni da znamo  odgovor na sva. Jedna od najvećih kompanija na svetu koja se bavio proizvodnjom kozmetičkih proizvoda i šminke , daje vam savet kako da ovo ne bude stresno iskustvo. Pogledaj   L'oreal savetuje:)

Coke Summership 2014 program praksi, idealna “letnja doza” znanja i iskustva!

Слика
Već drugu godinu za redom kompanija Coca-Cola Hellenic lansirala je jedinstveni program praksi za studente i mlade diplomce - Coke Summership - idealnu “letnju dozu” znanja i iskustva! Cilj programa je da okupi talentovane i ambiciozne ljude sa željom da ih motiviše da svoje profesionalni razvoj nastave u zemlji i ponudi im iskustvo realnog poslovnog okruženja u kompaniji Coca-Cola Hellenic, koje može biti značajno za njihovu buduću karijeru. Za Coke Summership program prošle godine je izabrano je 26 praktikanata za različite pozicije u svim sektorima kompanije. "Tokom trajanja Coke Summership programa bio sam deo ozbiljnog i predanog tima, rešavao različite poslovne zadatke i izazove, i bio prihvaćen od svih kao punopravan član kompanije. Kao najvredniju stvar sa prakse definitivno izdvajam to da sam upoznao veoma zanimljive ljude, kako kolege praktikante, tako i kolege u distributivnom centru”, izjavio je Lazar Živković, koji je nastavio da gradi svoju karijeru u

Nova dimenzija putovanja

Слика
Poslednji 27 godina Danska se suočava sa padom natalitet. Vlada nije našla rešenje kako da se izbori sa ovim problemom, ALI  neko drugi jeste.  Na osnovu istraživanje utvrdjeno je da se na putovanjima parovi  bolje upoznaju i postaju bliži , što je na kraju rezultirano i podatkom da je veliki broj danske dece začet tokom odmora, najčešće u nekom od romantičnih gradova.  Zahvaljujući ovim podacima jedna agencija je rešila da pomogne Vladi u rešavanju ovog problema na veoma jednostavan način.  Kako?  Dovoljno je da svoje putovanje bukirate preko njih i da im kasnije dostavite potrvrdu o začeću bebe, a oni će vas obradovati mnogim poklonima. O čemu se radi detaljnije kao i načinu na koji u ovom takmičenju mogu da učestvuju i ljudi koji nemaju mogućnost da imaju dece možete pogledati na :  Keep calm and travel :))  

„Welcome to the West" Turkish Airlines najavljuje polazak Los Andjeles-Beograd

Слика
Kompanija Turkish Airlines najavljuje da će od 31. marta imati vezu za Los Anđeles iz Beograda. Predviđeno vreme za čekanje između dva leta u Istanbulu je oko jedan sat u odlasku i oko sat i trideset minuta u povratku. Turkish Airlines u okviru kampanje „Welcome to the West“, nastavlja da putnicima iz Beograda obezbeđuje dobre veze ka najvećim gradovima istočne i zapadne obale Amerike, kao i Kanade.  Pored Njujorka, Vašingtona, Hjustona i Toronta od maja putnici iz Beograda mogu leteti sa kompanijom Turkish Airlines za Boston, a od juna i za Montreal sa minimalnim vremenom presedanja na aerodromu Ataturk u Istanbulu. Tokom prekookeanskih letova putnici na ovim linijama moći će da uživaju u novom konceptu keteringa koji je proširen na čitavu mrežu od 31. januara ove godine.  Nova jela sastavio je kulinarski tim ketering kompanije DO&CO u skladu sa turskom tradicionalnom kuhinjom u modernom duhu i dizajnu.  Turkish Airl