Постови

Приказују се постови за октобар 11, 2012
Слика
 Best Global Brands   Interbrand je predstavio 13. ediciju Best Global Brands izveštaja predstavljajući najvrednije svetske brendove - kao i u prethodnim, Coca-Cola je najvredniji brend, a slede Apple, IBM, Google, Microsoft, GE, McDonald’s, Intel, Samsung i Toyota . Evaluirajući vrednost brenda, Interbrand istražuje osnovna tri aspekta kao što su finansijske performanse brendiranog proizvoda ili usluge; ulogu brend u odabiru kupca i jačinu brenda kada je u pitanju finansijska stabilnost kompanije. Tehnološki brendovi i dalje dominiraju: Apple je No.2 (povećao vrednost brenda za 129 odsto), a prvi put u istoriji ovog izveštaja, Google (No.4) je pretekao Microsoft-a . Prvi put na listi se našla jedna online društvena mreža, Facebook na 69. mestu, a ostali ''rookie-ji'' su Pampers (34), Prada (84), Kia (87), Ralph Lauren (91) i MasterCard (94) . Isto tako, uprkos katastrofalnom stanju tržišta, čak 13 automobilskih brendova povećalo je svoju vredno