Постови

Приказују се постови за март 5, 2014

Predavanje “GfK“-“Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”

Слика
Predavanje “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača” Centar za razvoj karijere i savetovanja studenata Univerziteta u Beogradu u saradnji sa jednom od vodećih kompanija za marketinška istraživanja “GfK” organizuje predavanje pod nazivom “Istra živanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”. Predavanje je namenjeno studentima zainteresovanim za marketinška istraživanja i rad u kompanijama  koje se bave istraživanjem tržišta i javnog mnjenja. Na ovom predavanju, studenti će imati priliku da nauče osnovnu podelu istraživanja sa glavnim instrumentima i metodologijama koje se koriste u marketing istraživanjima. Kroz primere iz prakse, steći će uvid u to kako funkcioniše rad u istraživačkoj agenciji, kako izgleda ceo istraživački proces, od zahteva klijenta do analize i prezentovanja podataka. Predavanje će se održati u četvrtak, 6. marta sa početkom u 14h na Filozofskom fakultetu