Постови

Svilenkasta kosa na metro stanici-Digitalna reklama

Слика
Digitalna reklama za liniju preparata za kosu   Apolosophy kompanije Apotek Hjärtat's koja je instalirana u podzemnoj železnici u Švedskoj. Na digitalnom bilbordu je žena duge, ravne kose. Ultrasonični senzori koji su postavljeni unutar bilborda “dešifruju” dolak voza u stanicu i u tom trenutku pokreću žensku svilenkastu kosu nalik vetru. Ako imamo na umu da je podzemna (tamo gde je ima) generalno jedno dosadno, nekreativno mesto, ova reklama može da pruži instant, šarmantnu i kratku zanimaciju. Znaju ovi uz kreativnih industrija šta rade. Nisu oni ludi. A, ne ne. U svakom slučaju: dobra i drugačija reklama, a kažu da je to danas najbitnije u svetu koji prodaje snove.  

Ljubav je svaki dan

Слика
Februar je bio u znaku ljubavi:) Tokom februara pošalje se naviše ruža, napiše najviše pisama, nacrta najviše srca. Ali nemoj te dozvoli da ljubav bude samo za Dan Zaljubljenih:) Slavite ljubav svaki dan, jer ona je nepredvidiva, neobuzdana. Da se u sitnice zaljubljujemo i da nam one pletu ljubavne niti znaju i ljudi iz kompanije Schwarzkopf koji su odlučili da snime video posvećen ljubavi, onoj pravoj i istinskoj. Ova prekrasna priča govori o par i sitnicma zbog kojih su se zaljubili jedno u drugo i koje ih podstiču da svaki dan posvete lepoti, ljubavi i slavlju sitnica. Sekunde čiste emocije, iskrenih poruka i .....

Prezentacija Univerziteta Cattolica

Pozivamo vas da 6. marta 2014. godine u 18 casova u Rektoratu Uinverziteta u Beogradu (sala 8, prvi sprat) prisustvujete prezentaciji master programa i stipendija italijanskog Univerziteta Cattolica el Sacro Cuore iz Milana. Univerzitet Cattolica del Sacro Cuore najveci je privatni univerzitet u Evropi. U okviru Univerziteta postoji 14 fakulteta, 53 specijalisticke postdiplomske skole na kojima studira oko 42000 studenata iz celog svega. Univerzitetska ponuda ukljucuje 38 programa specijalistickih studija, oko 100 master programa na italijanskom i engleskom jeziku. Sediste Univerziteta se nalazi u Milanu, Rimu, Bresi, Piacenci-Kremoni i Kampobasu, sto ga cini jedinim univerzitetom sa mrezom studentskih kampusa na nacionalnom nivou. Na prezentaciji na Univerzitetu u Beogradu bice predstavljeni jednogodisnji i dvogodisnji master programi na engleskom i italijanskom jeziku koji se odrzavaju u kampusima u Milanu i Piacenci-Kremoni. Master programi na engleskom jeziku posto

Prijave za SUDNJI DAN

Prijave za SUDNJI DAN Počele su prijave za Sudnji dan 2014 – nezavisni Festival kreativnih komunikacija. Sudnji dan je takmičenje u kreativnim komunikacijama koje organizuje udruženje „Boonika – platforma vizualnog dijaloga“. Primarni cilj ovog festivala je promocija autorstva i kreativnosti. Ovaj prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija namenjen je profesionalcima angažovanim u komercijalnom i neprofitnom sektoru kao i studentima. Festival okuplja kreativce iz raznih područja kreativnog stvaralaštva. Vrednosti na kojima je Sudnji dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. ‘Nezavisni’ u odrednici znači da Sudnji dan ne zavisi od moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske odrednice su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom kao i brojnost članova velikog žirija koji ocenjuje on-line, čime se osigurava nepristranost i objektivnost. Sudnji dan 2014 održaće se u sklopu

Marketinški trik

Слика
Transportna kompanija „DHL“ napravila je marketinški trik kojim je iskoristila svoju konkurenciju da ih reklamira, prenosi RTS. Kutije koje su prethodno premazali specijalnim mastilom dali su kuririma konkurentskih kompanija „UPS“ i „TNT“ na dostavu. Dok su šetali gradom tražeći adrese, na kutijama je osvanuo natpis: „DHL je brži“. Bum koji su napravile kompanije za prodaju stvari preko interneta uslovio je oštru borbu između transportnih kompanija. Marketinški tim „DHL-a“ došao je na pomalo podmuklu, ali originalnu ideju da iskoristi konkurenciju za reklamiranje. Koristeći mastilo osetljivo na temperaturu, „DHL“ je premazao desetine velikih kutija za čije je dostavljanje koristio usluge drugih transportnih kompanija, poput „UPS-a“ i „TNT-a“. Iako je delovalo da su kutije crne, one su u stvari bile premazane mastilom osetljivim na promenu temperature, a pre nego što su date na dostavu dobro su rashlađene, što je uslovilo da mastilo potpuno pocrni. Međutim, kako su se kutije zagrej

Avioni ostaju bez prozora

Слика
Budućnost letenja se primakla I izgleda da u njoj nema mesta za prozore!  Prema zamisli inžinjera kompanije “space aerospace “ , umesto da gledaju u oblake I predele koje preleću , za putnike je bolje da na displejima posmatraju panoramske snimke koji oduzimaju dah. Najnovija ideja koja dolazi iz industrije aviona je zamena kabinskih prozora aviona displejima na kojima će se emitovati lažni pogled, piše yahoo.com  Protivnici ove ideje su stave da ovo baš nije idealno rešenje za   klaustofobične putnike. Za utehu ono što će moći da se vidim na ekranima neće biti potpuno veštačko.  “ Kamera koje će okruživati letelicu praviće panoramske snimke koji oduzimaju dah”:, oktrio je Vik Kacorija, predsednik kompanije.  Putnici će imati mogućnost izbora, poručuju iz kompanije. Ukoliko žele moćiće da promene sliku   na delu ekrana koji je blizu njih, a takodje , ako žele da spavaju prelepi prizori će nestati. Pravi pogled , ovo planirano dvostruko brže letelice

Hypo Alpe-Adria-Bank praksa

Imajući u vidu potrebu stalnog unapređenja i razvoja,Hypo Alpe-Adria banka poziva sve mlade ljude zainteresovane za sticanje praktičnih znanja i iskustva da svoje prve poslovne korake ostvare upravo u našem timu. Program stručnog osposobljavanja osmišljen je kao vid podrške svim diplomcima i apsolventima zainteresovanim da prvo radno iskustvo u trajanju do godinu dana steknu u našem timu,u Odeljenju finansijske analize. Ukoliko … mislite da imate dovoljno znanja i spremni ste da preuzmete odgovornost za proveru i kontrolu primljene dokumentacije, unos podataka u softverske rejting programe banke, finansijsku analizu tražilaca kredita i inicijalnu klasifikaciju, učešće u izradi pregleda finansijskog stanja klijenata i davanju predloga za potencijalnu reklasifikaciju. Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd uspešno posluje na tržištu Srbije od2002. godine, kao deo Hypo Alpe-Adria Bank International, institucije sa više od 100 godina dugom tradicijomposlovanja u alpsko-jadran

10 godina Facebooka -( srb/english)

Слика
Srećan rodjendan Facebookče :) Danas je dan kada je pre 10godina počeo da radi Facebooku, Svako od korisnka facebooka može da klikne na https://www.facebook.com/lookback i da sazna koji su njegovi najveći momenti od kada  koristi ovu mrežu Srećan rodjendan :)  ________________________________________________ Today is Facebook's 10th anniversary. The package of cool memories:) https://www.facebook.com/lookback  

Market Research Supervisor

Слика
Job description Monitoring and reporting CCH Serbia and Montenegro Sales performance through both internal and external reporting systems. Observing and analyzing trends and developments in AFB, SSD and NCB markets and then identifying opportunities and possible threats for further growth, and suggesting solutions with regards on findings. Candidate should demonstrate learning agility, both analytical and creative thinking, potential for future growth, wider perspective and business environment understanding. Location: Belgrade Desired Skills and Experience University degree Excellent knowledge of English language Minimum 2 years of experience on similar positions (Research in FMCG or agency research) Advanced excel and power point Coca-Cola HBC AG (Coca-Cola HBC) serves 581 million people in 28 countries. We are one of the largest bottlers and vendors of The Coca-Cola Company’s products in the world, and the largest based in Europe. Our unique portf

Reklama koja je oborila sve rekorde gledanosti- Budweiser

Слика
Pred milionskim auditorijumom u finalu Superbol  publika je imala priluku da uživa u  najnovijoj reklami, nazvanu Ljubav šteneta, sa podnaslovom Najbolji drugari (Best buds), u kojoj se još jednom pojavljuju Klajdsdejl konji.  Reč je o nastavku prošlogodišnje reklame, koja je nosila naziv Bratstvo, a opisivala je jaku emotivu povezanost između konja i njegovog uzgajivača. Ovaj put jedan Klajdsdejl konj pronalazi najboljeg druga – štene retrivera iz obližnjeg centra za udomljavanje pasa. Veza između ovih neobičnih drugara toliko je jaka, da vlasnik uzgajivačnice udomljava i štene retrivera, kako bi on i njegov najbolji prijatelj mogli da budu zajedno. Klajdsdejl konji, inače, vode poreklo iz Škotske, a tu rasu konja kompanija Budweiser uzgaja na svom imanju u Sent Luisu, u američkoj državi Misuri, i već duže vreme oni su jedni od glavnih aktera u njihovim promocijama i TV reklamama.  Za ovogodišnju reklamu, kao i za onu od prošle g

Kako hodati po ledu?

Слика
U svakom momentu kada koračimo napolje zapitamo se da li imamo dovoljno dobro osiguranje da pokrije naše troškove,ako u slučaju klizave površine padnemo dole. Veoma lako može nam se desiti da padnemo i slomimo neki deo tela, što kasnije vodi ka izostanku sa posla, fakultata i slično. Našla sam jedan zanimlj grafik : Kako hodati po ledu :)?

Praksa u oblasti marketinga

Euro 07 poziva zainteresovane studente osnovnih ili master studija da se prijave na konkurs za tronedeljnu praksu u oblasti marketinga. Od studenata na praksi ocekuje se da pokazu: -Interesovanje za marketing, istrazivanje i prodaju -Analiticnost -Komunikativnost Sve studente ocekuje temeljno upoznavanje sa projektom, svrhom, ciljevima i zadacima kroz obuhvatnu obuku koja je sastavni deo prakse. Tokom prakse, studentice imati podrsku mentora i koordinatora projekta, ali podjednako i priliku da samostalno pristupe zadacima na praksi Vise informacija na sajtu Centra, link http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs/procitajvise?id_vesti= 103 Vas Centar, http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs

KONKURS - Tarkett konkurs za idejno rešenje podnih obloga

NARUČILAC: „Tarkett“ d.o.o. Bačka Palanka, Industrijska zona 14 ZADATAK: Konkurs za izradu idejnog rešenja/projekta vinilne obloge u postojećem stambenom prostoru (kuhinji) četvoročlane porodice, starosne dobi do 40 godina. Od predloženih tema, koje treba da posluže kao inspiracija za izradu Vašeg idejnog rešenja, potrebno je da izaberete jednu, Vama najbližu, i transportujete je za vinil podnu oblogu. Predložene teme su sledeće: Luxary   – podovi Ermitaza, kao inspiracija Vam može poslužiti reljef na nameštaju, print na posuđu, motivi na tkaninama, ali je potrebno da ih transformišete i prilagodite modernom stilu života. Imitacija reljefa je naglašena kroz odabrane adaptirane motive i teksture. Motivi su osnova Vašeg idejnog rešenja. Istorija kao inspiracija... Relief   – upotreba i uklapanje različitih tekstura je veoma važna. Uklapanje glatkih površina sa površinama koje daju utisak reljefnosti. Drvo, furnir, metal, koža, veštački materijali... Igra mat i sjajnih povr