Pet reklama + u 2012. godini
“Više za manje budžete” može da bude parola kojom se po Wall Street Journala-u vode direktori marketinških angacija. Na ovaj način žele da se o njima što vise prica na društvenim mrežama I na internet uopšte. Ovo su po oceni Wall Street Journala pet reklama koje su imale najveci uticaj u 2012.godine. Usled velikih finansijskih problema dve od pet najboljih reklama napravljene se u samoj kompaniji bez korišćenja usluga agencija. 1. Izvan ovog sveta Klijent: Red Bull GmbH Agencija: Sama kompanija Red Bull bio je sponzor čuvenog „skoka sa ivice svemira“ Feliksa Baumgartnera. Agencija Visible Measures Corp., koja prati online prisustvo saopštila je da je fotografije i snimke ovog skoka videlo preko 170 miliona ljudi na internetu. 2. Dolar i san Klijent: Dollarshaveclub.com Agencija: Sama kompanija Video ove kompanije prikazuje osnivača kako se vozi viljuškarom, đuska sa čovek...