Pet reklama + u 2012. godini





“Više za manje budžete” može da bude parola kojom se po Wall Street Journala-u vode direktori marketinških angacija. Na ovaj način žele da se o njima što vise prica na društvenim mrežama I na internet uopšte.

Ovo su  po oceni Wall Street Journala pet reklama koje su imale najveci uticaj u 2012.godine. Usled velikih finansijskih problema  dve od pet najboljih reklama napravljene se u samoj kompaniji bez korišćenja  usluga agencija. 

1. Izvan ovog sveta

Klijent: Red Bull GmbH
Agencija: Sama kompanija
  

 


Red Bull bio je sponzor čuvenog „skoka sa ivice svemira“ Feliksa Baumgartnera. Agencija Visible Measures Corp., koja prati online prisustvo saopštila je da je fotografije i snimke ovog skoka videlo preko 170 miliona ljudi na internetu.


2.Dolar i san

Klijent: Dollarshaveclub.com
Agencija: Sama kompanija
 


 Video ove kompanije prikazuje osnivača kako se vozi viljuškarom, đuska sa čovekom preobučenim u medveda i zbija šale sa 13 milijardi ljudi koji čine tržište žileta. Video je koštao tričavih 4,500 dolara, a nakon postavljanja na YouTube-u njihov vebsajt je pao, usled velikog broja poseta. 

3. Kultivisanje potrošača

Klijent: Chipotle Mexican Grill Inc
Agencija: Creative Artists Agency's CAA Marketing



Dvominutni video ove kompanije prikazuje farmera koji se prebacuje na poljoprivredne metode koje su prijateljski nastrojene prema životnoj sredini. Ovo je bila prva reklama nekog lanca brze hrane koja je bila prikazana u prenosu Gremi nagrada na nacionalnoj televiziji. Potrošači su nakon ove reklame pokazali veliko interesovanje za prirodu proizvoda koje jedu, a video je videlo 7 miliona ljudi na YouTube-u. Zahvaljujući reklami , prihodi kompanije su u prvoj polovini godine povećani 23 odsto.
  

4. Dan Chrysler’a

Klijent: Chrysler Group LLC
Agencija: Wieden + Kennedy



5. Samsung protiv Apple-a

Klijent: Samsung Electronics Co
Agencija: MDC Partners Inc.'s

Samsung je izbacio reklamu "The Next Big Thing is Already Here" odmah nakon što je iPhone5 predstavljen javnosti. Reklame prikazuje ljude koji čekaju red da kupe novi proizvod kompanije Apple. Jedan od ljudi u redu je i mladić koji koristi Samsungov Galaxy S III i čuva mesto za nekog, za koga se na kraju ispostavlja da su njegovi roditelji.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "