Predavanje “GfK“-“Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”
Predavanje “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača” |
Centar za razvoj karijere i savetovanja studenata Univerziteta u
Beogradu u saradnji sa jednom od vodećih kompanija za marketinška
istraživanja “GfK” organizuje predavanje pod nazivom “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”. Predavanje je namenjeno studentima zainteresovanim za marketinška istraživanja i rad u kompanijama koje se bave istraživanjem tržišta i javnog mnjenja. Na ovom predavanju, studenti će imati priliku da nauče osnovnu podelu istraživanja sa glavnim instrumentima i metodologijama koje se koriste u marketing istraživanjima. Kroz primere iz prakse, steći će uvid u to kako funkcioniše rad u istraživačkoj agenciji, kako izgleda ceo istraživački proces, od zahteva klijenta do analize i prezentovanja podataka. Predavanje će se održati u četvrtak, 6. marta sa početkom u 14h na Filozofskom fakultetu (Svečana sala, I sprat). Predavanje će držati Maja Lonhardt Čikara, diplomirani sociolog, Research Consultant, Consumer Goods and Retail u kompaniji GfK. Maja ima višegodišnje iskustvo rada u agencijama za istraživanje tržišta i javnog mnjenja, a pre GfK-a, radila je kao istraživač u agenciji TNS Medium Gallup. Kroz kombinaciju predavačkog i radioničarskog rada i praktičnih primera biće predstavljene sledeće teme:
Broj mesta je ograničen, a prijavljivanje obavezno! Prvih trideset prijavljenih, sa uredno popunjenom prijavom će dobiti priliku da učestvuje. Prijavite se na sledećem linku: http://goo.gl/nsg2wS |
Коментари
Постави коментар