Постови

Prva Victoria's Secret prodavnica u Srbiji

Слика
Prvu Victoria's Secret prodavnicu u Srbiji otvorila je u bescarinskoj zoni beogradskog aerodroma Nikola Tesla, firma Dufry Beograd koja je i zakupac maloprodajne zone na Aerodromu. Radno vreme prodavnice je 5:30 do 21:30 svih sedam dana u nedelji. U ponudi prve Victoria's Secret radnje u Srbiji je veliki izbor proizvoda iz asortimana ove čuvene robne marke: veš, spavaći program, kupaće kostime, kozmetiku...  Da će Srbija na sledeću radnju još čekati potvrđuje za Market network Vesna Žarković, retail maneger kompanije Dufry Beograd. - Dufry Beograd je deo globalne kompanije koja nam je i obezbedila da u prostoru koji zakupljujemo na beogradskom aerodromu otvorimo prvu Victoria secrets radnju u Srbiji. Iako smo mi i ranije želeli da otvorimo takvu radnju na beogradskom aerodromu principal nije bio zainteresovan, kaže Žarkovićeva. Na osnovu ugovora sa principalom asortiman radnje na beogradskom aerodromu je strogo definisan standardima za slične objekte i Dufry ne

Vazdušni meni- šta se krije u novom Air Serbia Meniju

Слика
Kada je u oktobru 2013.godine poleteo prvi avion "Air SERBIA"(nekadašnjeg popularnog Jat-a) došlo je do promene menija u avionima. Svi putnici Jat-a mogli su da se uvere u neverovatan "kvalitet" obroka u avionu koji je bio svojim ukusom lako  ublažavao stah od letenja i pojačavao neki drugi( naravno šala mala, kako bi moja baka rekla: da ste bili gladni sve bi vam bilo dobro) Avio kompanije sve više zastupaju koncept zdrave ishrane, promocije kuhinje i korišćenja namernica iz zemalja u kojima im je sedište. Ovoga puta kompanija Air SERBIA, pozvala je food blogerke i predstavila im novi meni u avionima. Namirnice za hranu koja  će biti poslužena putnicima  nabavljene su u Srbiji ( ako se proizvode).  Pored korišćenja namirnica iz domaće proizvodnje , kao jedna od prednosti takodje je i činjenica da je hrana sveža jer se priprema na dan poletanja, pa jedino na dužim letovima, pri povratku iz Abu Dabija,hranu sprema abudabijska ketering služba. Novi menij

Koji je najbolji grad za pokretanje start up -a?

Слика
Berlin je najbolje mesto za pokretanje biznisa ako je reč o troškovima, slede ga Singapur i Peking, prenosi Inc.  Dok se na  suprotnoj strani te liste nalazi San Francisko kao najskuplje odrediše, a nešto manje novca potrebno je u Palo Altu koji se nalazi u čuvenoj Silicijumskoj dolini i Vašingtonu. U istraživanje je bilo uključeno 11 svetskih “poslovnih metropola”.   Ako tražite najpovoljnije mesto za svoj start-up biznis razmišljajte  i o tome da bi to moglo da bude van američkih granica, piše njujorški poslovni magazine Inc. U rangiranju 11 gradova koji doživljavaju ekonomski bum, tri najeftinija se nalaze van SAD. U istraživanje medijske kuće The Information, čije rezultate prenosi Inc, uključeni su podaci o prosečnoj plati zasposlenih neophodnih za formiranje tima kao i prosečnu cenu poslovnog prostora. Možda će vas iznenaditi činjenica da prosečna godišnja plata softverskog inženjera u Berlinu iznosi samo 61 hiljadu dolara ocenje Inc. Pošto su u računicu uključeni plate

Predavanje “GfK“-“Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”

Слика
Predavanje “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača” Centar za razvoj karijere i savetovanja studenata Univerziteta u Beogradu u saradnji sa jednom od vodećih kompanija za marketinška istraživanja “GfK” organizuje predavanje pod nazivom “Istra živanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”. Predavanje je namenjeno studentima zainteresovanim za marketinška istraživanja i rad u kompanijama  koje se bave istraživanjem tržišta i javnog mnjenja. Na ovom predavanju, studenti će imati priliku da nauče osnovnu podelu istraživanja sa glavnim instrumentima i metodologijama koje se koriste u marketing istraživanjima. Kroz primere iz prakse, steći će uvid u to kako funkcioniše rad u istraživačkoj agenciji, kako izgleda ceo istraživački proces, od zahteva klijenta do analize i prezentovanja podataka. Predavanje će se održati u četvrtak, 6. marta sa početkom u 14h na Filozofskom fakultetu

Svilenkasta kosa na metro stanici-Digitalna reklama

Слика
Digitalna reklama za liniju preparata za kosu   Apolosophy kompanije Apotek Hjärtat's koja je instalirana u podzemnoj železnici u Švedskoj. Na digitalnom bilbordu je žena duge, ravne kose. Ultrasonični senzori koji su postavljeni unutar bilborda “dešifruju” dolak voza u stanicu i u tom trenutku pokreću žensku svilenkastu kosu nalik vetru. Ako imamo na umu da je podzemna (tamo gde je ima) generalno jedno dosadno, nekreativno mesto, ova reklama može da pruži instant, šarmantnu i kratku zanimaciju. Znaju ovi uz kreativnih industrija šta rade. Nisu oni ludi. A, ne ne. U svakom slučaju: dobra i drugačija reklama, a kažu da je to danas najbitnije u svetu koji prodaje snove.  

Ljubav je svaki dan

Слика
Februar je bio u znaku ljubavi:) Tokom februara pošalje se naviše ruža, napiše najviše pisama, nacrta najviše srca. Ali nemoj te dozvoli da ljubav bude samo za Dan Zaljubljenih:) Slavite ljubav svaki dan, jer ona je nepredvidiva, neobuzdana. Da se u sitnice zaljubljujemo i da nam one pletu ljubavne niti znaju i ljudi iz kompanije Schwarzkopf koji su odlučili da snime video posvećen ljubavi, onoj pravoj i istinskoj. Ova prekrasna priča govori o par i sitnicma zbog kojih su se zaljubili jedno u drugo i koje ih podstiču da svaki dan posvete lepoti, ljubavi i slavlju sitnica. Sekunde čiste emocije, iskrenih poruka i .....

Prezentacija Univerziteta Cattolica

Pozivamo vas da 6. marta 2014. godine u 18 casova u Rektoratu Uinverziteta u Beogradu (sala 8, prvi sprat) prisustvujete prezentaciji master programa i stipendija italijanskog Univerziteta Cattolica el Sacro Cuore iz Milana. Univerzitet Cattolica del Sacro Cuore najveci je privatni univerzitet u Evropi. U okviru Univerziteta postoji 14 fakulteta, 53 specijalisticke postdiplomske skole na kojima studira oko 42000 studenata iz celog svega. Univerzitetska ponuda ukljucuje 38 programa specijalistickih studija, oko 100 master programa na italijanskom i engleskom jeziku. Sediste Univerziteta se nalazi u Milanu, Rimu, Bresi, Piacenci-Kremoni i Kampobasu, sto ga cini jedinim univerzitetom sa mrezom studentskih kampusa na nacionalnom nivou. Na prezentaciji na Univerzitetu u Beogradu bice predstavljeni jednogodisnji i dvogodisnji master programi na engleskom i italijanskom jeziku koji se odrzavaju u kampusima u Milanu i Piacenci-Kremoni. Master programi na engleskom jeziku posto

Prijave za SUDNJI DAN

Prijave za SUDNJI DAN Počele su prijave za Sudnji dan 2014 – nezavisni Festival kreativnih komunikacija. Sudnji dan je takmičenje u kreativnim komunikacijama koje organizuje udruženje „Boonika – platforma vizualnog dijaloga“. Primarni cilj ovog festivala je promocija autorstva i kreativnosti. Ovaj prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija namenjen je profesionalcima angažovanim u komercijalnom i neprofitnom sektoru kao i studentima. Festival okuplja kreativce iz raznih područja kreativnog stvaralaštva. Vrednosti na kojima je Sudnji dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. ‘Nezavisni’ u odrednici znači da Sudnji dan ne zavisi od moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske odrednice su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom kao i brojnost članova velikog žirija koji ocenjuje on-line, čime se osigurava nepristranost i objektivnost. Sudnji dan 2014 održaće se u sklopu

Marketinški trik

Слика
Transportna kompanija „DHL“ napravila je marketinški trik kojim je iskoristila svoju konkurenciju da ih reklamira, prenosi RTS. Kutije koje su prethodno premazali specijalnim mastilom dali su kuririma konkurentskih kompanija „UPS“ i „TNT“ na dostavu. Dok su šetali gradom tražeći adrese, na kutijama je osvanuo natpis: „DHL je brži“. Bum koji su napravile kompanije za prodaju stvari preko interneta uslovio je oštru borbu između transportnih kompanija. Marketinški tim „DHL-a“ došao je na pomalo podmuklu, ali originalnu ideju da iskoristi konkurenciju za reklamiranje. Koristeći mastilo osetljivo na temperaturu, „DHL“ je premazao desetine velikih kutija za čije je dostavljanje koristio usluge drugih transportnih kompanija, poput „UPS-a“ i „TNT-a“. Iako je delovalo da su kutije crne, one su u stvari bile premazane mastilom osetljivim na promenu temperature, a pre nego što su date na dostavu dobro su rashlađene, što je uslovilo da mastilo potpuno pocrni. Međutim, kako su se kutije zagrej

Avioni ostaju bez prozora

Слика
Budućnost letenja se primakla I izgleda da u njoj nema mesta za prozore!  Prema zamisli inžinjera kompanije “space aerospace “ , umesto da gledaju u oblake I predele koje preleću , za putnike je bolje da na displejima posmatraju panoramske snimke koji oduzimaju dah. Najnovija ideja koja dolazi iz industrije aviona je zamena kabinskih prozora aviona displejima na kojima će se emitovati lažni pogled, piše yahoo.com  Protivnici ove ideje su stave da ovo baš nije idealno rešenje za   klaustofobične putnike. Za utehu ono što će moći da se vidim na ekranima neće biti potpuno veštačko.  “ Kamera koje će okruživati letelicu praviće panoramske snimke koji oduzimaju dah”:, oktrio je Vik Kacorija, predsednik kompanije.  Putnici će imati mogućnost izbora, poručuju iz kompanije. Ukoliko žele moćiće da promene sliku   na delu ekrana koji je blizu njih, a takodje , ako žele da spavaju prelepi prizori će nestati. Pravi pogled , ovo planirano dvostruko brže letelice

Hypo Alpe-Adria-Bank praksa

Imajući u vidu potrebu stalnog unapređenja i razvoja,Hypo Alpe-Adria banka poziva sve mlade ljude zainteresovane za sticanje praktičnih znanja i iskustva da svoje prve poslovne korake ostvare upravo u našem timu. Program stručnog osposobljavanja osmišljen je kao vid podrške svim diplomcima i apsolventima zainteresovanim da prvo radno iskustvo u trajanju do godinu dana steknu u našem timu,u Odeljenju finansijske analize. Ukoliko … mislite da imate dovoljno znanja i spremni ste da preuzmete odgovornost za proveru i kontrolu primljene dokumentacije, unos podataka u softverske rejting programe banke, finansijsku analizu tražilaca kredita i inicijalnu klasifikaciju, učešće u izradi pregleda finansijskog stanja klijenata i davanju predloga za potencijalnu reklasifikaciju. Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd uspešno posluje na tržištu Srbije od2002. godine, kao deo Hypo Alpe-Adria Bank International, institucije sa više od 100 godina dugom tradicijomposlovanja u alpsko-jadran

10 godina Facebooka -( srb/english)

Слика
Srećan rodjendan Facebookče :) Danas je dan kada je pre 10godina počeo da radi Facebooku, Svako od korisnka facebooka može da klikne na https://www.facebook.com/lookback i da sazna koji su njegovi najveći momenti od kada  koristi ovu mrežu Srećan rodjendan :)  ________________________________________________ Today is Facebook's 10th anniversary. The package of cool memories:) https://www.facebook.com/lookback