Постови

Marketinški trik

Слика
Transportna kompanija „DHL“ napravila je marketinški trik kojim je iskoristila svoju konkurenciju da ih reklamira, prenosi RTS. Kutije koje su prethodno premazali specijalnim mastilom dali su kuririma konkurentskih kompanija „UPS“ i „TNT“ na dostavu. Dok su šetali gradom tražeći adrese, na kutijama je osvanuo natpis: „DHL je brži“. Bum koji su napravile kompanije za prodaju stvari preko interneta uslovio je oštru borbu između transportnih kompanija. Marketinški tim „DHL-a“ došao je na pomalo podmuklu, ali originalnu ideju da iskoristi konkurenciju za reklamiranje. Koristeći mastilo osetljivo na temperaturu, „DHL“ je premazao desetine velikih kutija za čije je dostavljanje koristio usluge drugih transportnih kompanija, poput „UPS-a“ i „TNT-a“. Iako je delovalo da su kutije crne, one su u stvari bile premazane mastilom osetljivim na promenu temperature, a pre nego što su date na dostavu dobro su rashlađene, što je uslovilo da mastilo potpuno pocrni. Međutim, kako su se kutije zagrej

Avioni ostaju bez prozora

Слика
Budućnost letenja se primakla I izgleda da u njoj nema mesta za prozore!  Prema zamisli inžinjera kompanije “space aerospace “ , umesto da gledaju u oblake I predele koje preleću , za putnike je bolje da na displejima posmatraju panoramske snimke koji oduzimaju dah. Najnovija ideja koja dolazi iz industrije aviona je zamena kabinskih prozora aviona displejima na kojima će se emitovati lažni pogled, piše yahoo.com  Protivnici ove ideje su stave da ovo baš nije idealno rešenje za   klaustofobične putnike. Za utehu ono što će moći da se vidim na ekranima neće biti potpuno veštačko.  “ Kamera koje će okruživati letelicu praviće panoramske snimke koji oduzimaju dah”:, oktrio je Vik Kacorija, predsednik kompanije.  Putnici će imati mogućnost izbora, poručuju iz kompanije. Ukoliko žele moćiće da promene sliku   na delu ekrana koji je blizu njih, a takodje , ako žele da spavaju prelepi prizori će nestati. Pravi pogled , ovo planirano dvostruko brže letelice

Hypo Alpe-Adria-Bank praksa

Imajući u vidu potrebu stalnog unapređenja i razvoja,Hypo Alpe-Adria banka poziva sve mlade ljude zainteresovane za sticanje praktičnih znanja i iskustva da svoje prve poslovne korake ostvare upravo u našem timu. Program stručnog osposobljavanja osmišljen je kao vid podrške svim diplomcima i apsolventima zainteresovanim da prvo radno iskustvo u trajanju do godinu dana steknu u našem timu,u Odeljenju finansijske analize. Ukoliko … mislite da imate dovoljno znanja i spremni ste da preuzmete odgovornost za proveru i kontrolu primljene dokumentacije, unos podataka u softverske rejting programe banke, finansijsku analizu tražilaca kredita i inicijalnu klasifikaciju, učešće u izradi pregleda finansijskog stanja klijenata i davanju predloga za potencijalnu reklasifikaciju. Hypo Alpe-Adria-Bank a.d. Beograd uspešno posluje na tržištu Srbije od2002. godine, kao deo Hypo Alpe-Adria Bank International, institucije sa više od 100 godina dugom tradicijomposlovanja u alpsko-jadran

10 godina Facebooka -( srb/english)

Слика
Srećan rodjendan Facebookče :) Danas je dan kada je pre 10godina počeo da radi Facebooku, Svako od korisnka facebooka može da klikne na https://www.facebook.com/lookback i da sazna koji su njegovi najveći momenti od kada  koristi ovu mrežu Srećan rodjendan :)  ________________________________________________ Today is Facebook's 10th anniversary. The package of cool memories:) https://www.facebook.com/lookback  

Market Research Supervisor

Слика
Job description Monitoring and reporting CCH Serbia and Montenegro Sales performance through both internal and external reporting systems. Observing and analyzing trends and developments in AFB, SSD and NCB markets and then identifying opportunities and possible threats for further growth, and suggesting solutions with regards on findings. Candidate should demonstrate learning agility, both analytical and creative thinking, potential for future growth, wider perspective and business environment understanding. Location: Belgrade Desired Skills and Experience University degree Excellent knowledge of English language Minimum 2 years of experience on similar positions (Research in FMCG or agency research) Advanced excel and power point Coca-Cola HBC AG (Coca-Cola HBC) serves 581 million people in 28 countries. We are one of the largest bottlers and vendors of The Coca-Cola Company’s products in the world, and the largest based in Europe. Our unique portf

Reklama koja je oborila sve rekorde gledanosti- Budweiser

Слика
Pred milionskim auditorijumom u finalu Superbol  publika je imala priluku da uživa u  najnovijoj reklami, nazvanu Ljubav šteneta, sa podnaslovom Najbolji drugari (Best buds), u kojoj se još jednom pojavljuju Klajdsdejl konji.  Reč je o nastavku prošlogodišnje reklame, koja je nosila naziv Bratstvo, a opisivala je jaku emotivu povezanost između konja i njegovog uzgajivača. Ovaj put jedan Klajdsdejl konj pronalazi najboljeg druga – štene retrivera iz obližnjeg centra za udomljavanje pasa. Veza između ovih neobičnih drugara toliko je jaka, da vlasnik uzgajivačnice udomljava i štene retrivera, kako bi on i njegov najbolji prijatelj mogli da budu zajedno. Klajdsdejl konji, inače, vode poreklo iz Škotske, a tu rasu konja kompanija Budweiser uzgaja na svom imanju u Sent Luisu, u američkoj državi Misuri, i već duže vreme oni su jedni od glavnih aktera u njihovim promocijama i TV reklamama.  Za ovogodišnju reklamu, kao i za onu od prošle g

Kako hodati po ledu?

Слика
U svakom momentu kada koračimo napolje zapitamo se da li imamo dovoljno dobro osiguranje da pokrije naše troškove,ako u slučaju klizave površine padnemo dole. Veoma lako može nam se desiti da padnemo i slomimo neki deo tela, što kasnije vodi ka izostanku sa posla, fakultata i slično. Našla sam jedan zanimlj grafik : Kako hodati po ledu :)?

Praksa u oblasti marketinga

Euro 07 poziva zainteresovane studente osnovnih ili master studija da se prijave na konkurs za tronedeljnu praksu u oblasti marketinga. Od studenata na praksi ocekuje se da pokazu: -Interesovanje za marketing, istrazivanje i prodaju -Analiticnost -Komunikativnost Sve studente ocekuje temeljno upoznavanje sa projektom, svrhom, ciljevima i zadacima kroz obuhvatnu obuku koja je sastavni deo prakse. Tokom prakse, studentice imati podrsku mentora i koordinatora projekta, ali podjednako i priliku da samostalno pristupe zadacima na praksi Vise informacija na sajtu Centra, link http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs/procitajvise?id_vesti= 103 Vas Centar, http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs

KONKURS - Tarkett konkurs za idejno rešenje podnih obloga

NARUČILAC: „Tarkett“ d.o.o. Bačka Palanka, Industrijska zona 14 ZADATAK: Konkurs za izradu idejnog rešenja/projekta vinilne obloge u postojećem stambenom prostoru (kuhinji) četvoročlane porodice, starosne dobi do 40 godina. Od predloženih tema, koje treba da posluže kao inspiracija za izradu Vašeg idejnog rešenja, potrebno je da izaberete jednu, Vama najbližu, i transportujete je za vinil podnu oblogu. Predložene teme su sledeće: Luxary   – podovi Ermitaza, kao inspiracija Vam može poslužiti reljef na nameštaju, print na posuđu, motivi na tkaninama, ali je potrebno da ih transformišete i prilagodite modernom stilu života. Imitacija reljefa je naglašena kroz odabrane adaptirane motive i teksture. Motivi su osnova Vašeg idejnog rešenja. Istorija kao inspiracija... Relief   – upotreba i uklapanje različitih tekstura je veoma važna. Uklapanje glatkih površina sa površinama koje daju utisak reljefnosti. Drvo, furnir, metal, koža, veštački materijali... Igra mat i sjajnih povr

Make Love, Not War

Слика
Nešto ovako lepo i snažano , poželela sam da sa svima podelim. U pitanju je spot za Axe dezodorans, koja nam  u prvi plan stavlja Ljubav . Ljubav kao globalni fenomen, kojeg jednostavno više nema dovoljno.  Kompanija kroz ovu reklamu predstavlja novu linu pod nazivom Axe Mir i za cilj ima da zbliži mlade ljude da samo jednim lakim, aktom budu pokretači promena. Kroz reklamu od 60sekundi pod nazivom "Make Love, Not War"(vodite ljubav, a ne rat)  pokazuje strašne priče današnjice kao što su bojna polja, diktatore Ali ovoga puta njihove naredbe bivaju drugačije od onih u svakodnevnom životu. “Mladi ljudi ozbiljno razmišljaju o ljubavi i ova generacija je socijalno svesnija od prethodnih prvenstveno zahvaljujući internetu. Želimo da se uključimo u njihove internet živote i započnemo konverzaciju i inspirišemo ljude da se ujedine na globalnom nivou kako bi podigli svest o snazi mira. U svetu prepunom konflikata, znam, da je najmoćnije oružje zapravo l

I love SEX and the CITY

Слика
Zavirite u čarobini svet cipela, koje potpisuje Sara Jesika Parker. Svoje ženstvene, chic cipele poznata glumica je prezentovala novinarima   O magazina , naglašavajući da su sve cipele pre svega udobne, mekane za nogu jer nema ničeg seksepilnog u ženi koja ne može da hoda zbog neudobnih cipela.U kolekciji će se nači ne samo salonke nego i espadrile, sandale sa tankim kaiščićima u veoma atraktivnoj paleti boja, i dizajna . 48-godišnja glumica je nedavno izjavila da joj je uloga Carrie Bradshow pokazala koliko cipele mogu da budu osnova autfita, pečat nečijeg stila i da je ponekad u modi malo šta važnije od cipela. Kao majka troje dece, želela je da napravi cipelu kvalitetu  dostupno svima. Kolekcija će bit puštena u prodaju širom Amerike sredinom februara, a cene će varirati od 195 do 485 dolara.   Jedan od mitova o cipelama iz Serije ; Sex i grad :)   

Konkurs za nove članove Kluba Superste

Слика
Konkurs za mlade talente iz Srbije – Postanite član Kluba SUPERSTE Erste Banke Mlade koji su aktivni, talentovani i kreativni, a postigli su izuzetne rezultate u oblastima kojima se bave, Erste Banka nagradiće kroz 4 glavne nagrade žirija, 12 nagrada na osnovu glasova javnosti i specijalnim priznanjem „Ljubiša Rajić“ za društveni aktivizam. Ukupni fond za nagrade je 1,5 miliona dinara. Cilj nam je da putem ovog programa afirmišemo aktivne, talentovane i kreativne mlade ljude, da im pomognemo da dobiju zasluženo javno priznanje za svoj rad i postignute rezultate, kao i da im damo podstrek za dalji razvoj i usavršavanje. Ideja programa je da nagradi i promoviše mlade koji: - postižu izuzetne rezultate, - podstiču uključivanje drugih u rad, - razvijaju sistem vrednosti u kojem je profesionalni uspeh važan koliko i odgovornost prema zajednici u kojoj žive. Za najuspešnije kandidate i kandidatkinje predviđene su četiri glavne nagrade za akademski uspeh u tri oblasti, ka

posao- Menadžer prodaje

Слика
Tražimo menadžere prodaje         Nije važna   Vaša diploma, dosadašnje iskustvo, tehničko znanje, Vaše godine, pol i mesto stanovanja, kao ni činjenica da li ste u radnom odnosu ili neodnosu. Važna je   želja za napretkom, spremnost na učenje i jasna odluka da uzmete stvari u svoje ruke. Ako se često pitate   kako da unapredite poslovanje, kako da povećate profit i kako da budete uspešniji , onda ste možda na pravom mestu. Od našeg stručnog tima ćete dobiti   kompletnu edukaciju , tako da sa poslovnim aktivnostima možete početi veoma brzo. Gradimo stabilnu mrežu prodaje i širimo postojeći tim. Pošaljite nam Vaše podatke (ime i prezime, adresu, telefon i CV) na mail:   hr@neskwebart.com . Svi prijavljeni kandidati će dobiti obaveštenje o prijemu i terminu za razgovor. Prijem prve grupe: Beograd, od 04. do 06. februara. Prijem druge grupe: Beograd, od 11. do 13. februara. Nesk WebArt