Постови

Objavljene KENZO x H&M lookbook fotografije

Слика
KENZOxH&M ambasadori su: književnica i aktivistkinja Ejmi Sal, fotograf Jangjun Ko, umetnica i DJ Džulijana Hakstabl, muzičar i performans umetnik Oko Ebombo, modna urednica Harijet Verni, šminkerka Isamaja Frenč, umetnica Ingrid, pevačica Anna of the North, model i reper Le1f, kao i modeli Me Lejpers, Hao Liu, Selena Forest, Tom Gaskin, Džulija Banas i Pjer Panšo. Kolekcija će biti dostupna od 3. novembra u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj ulici kao i u preko 250 prodavnica širom sveta, i onlajn. Fotograf: Oliver Hadli Pirč

KAKTUS 2016:Festivalu integrisanih komunikacija

Слика
Na drugom po redu festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016, pod sloganom  “Konstruiši dobre ideje” , biće   27 i 28. oktobra   održan u hotelu Crown Plaza u Beogradu. Među istaknutim stručnjacima naćiće se predstavnici  HEINEKEN, MasterCard, AVON i Lufthansa.    foto: promo KAKTUS 2016  ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program, ali i praktične primere iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Festival će otvoriti predavanje  Davida Zappe , direktora marketinga kompanije HEINEKEN Slovačka na temu s tell stories RETRO ! David ima preko 15 godina bogatog iskustva u oblasti tržišnih komunikacija i brend menadžmenta. “Social Selling” Atraktivno predavanje pod nazivom  “Social Selling – The biggest industry you haven’t heard about is reinventing selling once again ”  održaće prvog dana festivala Jan Namedyński , Global Digital Business Development Manager kompanije AVON i z Poljske. Jan je poslednjih 12 godina vodio brojne digitalne timove u

Konferencija Nova energija-energija za novo vreme

Слика
U Srbiji je sve veća upotreba Interneta, a sve manje tržište rada. Ekonomija znanja, odnosno Internet ekonomija će to promeniti Srbiju. Konferencija Nove Energije  mesto je gde otvoreno će se pričati u svim promena, potencijalima i mogućnostima. Neka 1. maj ove godine bude malo drugačiji. Neka traje 4 dana, donese promene i bude na Kopaoniku, sa presavršenim ljudima punim ideja i znanja.  Najstručniji predavači iz zemlje, regiona i inostranstva će kroz predavanja, panele i radionice ukazati koji je put u bogato informaciono društvo. Nova energija će okupiti sve relevantne Internet preduzetnike, marketing i PR stručnjake, nezavisne novinare, vlasnike medija, državne predstavnike, nevladine organizacije i agencije, korporacije, udruženja i sve pojedince sa vizijom.  Od srede do nedelje (29.aprila do 3.maja)  ćemo predstaviti drugačiju ideju vizije srpske ekonomije. i regiona kakvi treba da budu. Bavićemo se se onime što u kratkom roku može pomoći ozdravljenju srpske privrede

Kineska hrana?!

Слика
Napolju pada sneg i sve je idilično i divno, što zahteva jedan post koji nije ozbiljan i koji nema u sebi informacije o nezaposlenosti i sličnim stvarima. Naime svako od nas ko je probao kinesku hranu verovatno je sebi postavio pitanje da li je ovo stvarno kineska hrana ili oni to ipak malo drugačije prave. Evo i odgovora, pitali su ljude iz Kine kako im se čini komercijalna verzija kineske hrane... pogledajte u nastavku koji su odgovori...

Kraljevi marketinga u Beogradu -Marketing kingdom

Слика
Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Marketing kingdom ove godine vrata za sve posetioce otvara 5.-6. marta 2015.godine  Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i  o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Agencija P. world ( http://www.thepworld.com ), okupiće na jednom mestu predstavnike Youtube, Forbes, Henkel Beauty Care,  Coca Cola-e za Poljsku i Baltički region, predstavnika IBMa, BBC Earth, PWC, Unilevel-a, Shell-a, Phillips-a. Neke od tema na ovogodišnjem Marketing Kindgomu su: šta kupac radi online?, moć iskustva u društvenim mrežama, kako plasirati marketing ideju na pravi

PRIHVATI IZAZOV -IZAZOV 2015.

Povodom tri godine upešnog poslovanja, portal Marketing mreža 25. i 26. februara organizuje prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Reč je o interaktivnom B2B događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.  Teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment konferencije biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija. Forum ć

IZAZOV 2015.

Слика
IZAZOV 2015. Povodom trećeg rođendana,  Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom  hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu , prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.  U pitanju je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. IZAZOV 2015 namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije. Ideja ovog foruma jeste da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i oglašivača. Učesnici foruma imaće priliku da prihvate IZAZOV, otvore dijalog na ključne teme iz struke, ali i kroz inte

Navike uspešnih ljudi

Слика
Uspeh ne dolazi sam od sebe, a ni preko noći. On je dostižan uz malo truda, a uspešni ljudi imaju ambicije, veruju u sebe i znaju da uspeh ne proizilazi iz stanja mirovanja. Nova je godina, a sa njom dolaze i nove odluke. Možda neke male promene, naprave velike promene u vašem životu i učine vas uspešnim. Evo nekih opštih karakteristika uspešnih ljudi. Ambicija: Snovi su dobri za početak. Oni mogu biti mali ili veliki, svejedno je. Suština je da se ne bojite da sanjate i da budete ambiciozni. Čak i ako se desi neuspeh, biće vam lakše jer ste pokušali. Ambicije i kreativnost su savršen spoj uspešnih ljudi. Vera: Ako imate snove, sledeći korak je vera da će te ih ostvariti. Osim vere, važni su i hrabrost i odvažnost. Ne bojte se da rizikujete sa svim preprekama na koje se naiđete. Hrabrost: Najvažnije je da se ne bojite,jer je strah najveća prepreka ka ostvarenju sna. Svi se ponekada boje ali u tim trenucima hrabrost je najvažnija da bi se strah premostio i došlo do cil

Kako da NE gradite svoj lični brend?

Danas sve češće pričamo o izgradnji ličnog brenda i važnosti njegove izgradnje. Kada se on gradi, kako se on gradi? Sve više i više blogova i videa moguće je pronaći koji se bave tom temom. U nekim od narednih postava izgradnja ličnog brenda biće i moja tema kojom ću se baviti. Verujem da nas ima mnogo koji grade svoj brend po nekom ličnom nahodjenju bez toga da su razmislili šta stvarno treba ili ne treba uraditi. U prirodi čoveka je samo "daj, daj" a da li je to bitno i kod izgradnje brenda. Prvo pravilo : Ne budite kopija, budite ono što jeste. Ova fraza vam sigurno deluje poznato, ali ona upravo biva najlakše zaboravljena. Budite posebni, jedinstveni. Budite VI, jer svi ostali su već zauzeti. Drugo: Ne budite preletači, budite sigurni u svoj stav. I kada možda niste u pravu ostanite pri svom stavu, nemojte da dozvolite da menjate olako stav . Na taj način dajete čvrstinu i sigurnost svemu što radite. Treće pravilo: Ne radite pre nego što razmislite o nečemu. Ima

CHIVAS 12CHAIRS

Слика
Jedinstvena prilika za mlade predstavlja CHIVAS12CHAIRS. Tokom debate CHIVAS12CHAIRS 6 mladih imaće prilike da svoje stavove u vezi sa marking temama razmene sa 6 ljudi koji vode marketing u Srbiji. Da li marketing dosadan? da li je marketing inovativan? koje su mogućnosti u marketingu danas? Hajde da pričamo o tome... Pratite sva dešavanja na Chivas Regal Srbija  . Više o kampanji...

IKEA KATALOG

Слика
Na veoma kreativna način Švedska kompanija "IKEA " predstavila je katalog za 2015.godinu dostupan bez vremenskog ograničenja, internata i u najboljem formatu.

Iskoristi PRILIKU prijavi se za PRiliku

Слика
Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera – samo su neki od razloga zbog kojih ne biste trebali da propustite ovogodišnju konferenciju  PRilika 2014 . Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje  7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu , šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „ Komunikacija na (s)ceni” . Kao i svake godine, stručna konferencija okupiće na jednom mestu PR i komunikacijske profesionalce iz Srbije i regiona, a uz brojne  domaće, regionalne i inostrane stručnjake  daćemo odgovore na goruća pitanja iz struke odnosa s javnošću. Cena kotizacija za članove DSOJ iznosi 5.000, a za nečlanove 10.000 dinara.  Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%, a za deset i više 20%. Članovi srodnih udruženja iz zemalja u regionu (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) – plaćaju cenu kao i članovi DSOJ, a na osnovu Protokola o regionalnoj saradnji. Članovima UNS, NUNS, UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije men

Periodni sistem Marketing elemenata

Слика
Marketing stručnjaci moraju u svom radu da poštuju određene principe, poznaju teoriju, a još više da imaju prakse, kako bi dobro radili svoj posao. Kako bi ukazao na sličnosti hemije i content marketinga, portal  Econsultancy , napravio je periodni sistem elemenata u ovoj oblasti marketinga. Ova tabela sadrži sve važne elemente koje jedan marketing stručnjak treba da zna.

Učite vaš dan drugačijim

Слика

iPhone 6?

Слика
Apple nikada ne spava. Apple je jednostavno Apple. Svaki dan za njih je izazov,a za njegove potrošače nestrpljenje. Pitate šta je to novo iz Apple. Čini se da je za ljude koji rade u ovoj kompaniji, Božić i Nova godina par puta godišnje( provobitno je bilo planirano da novi modeli izlaze samo uoči ovih praznika), te naredna je u septembru.  Dok svi svetski mediji sa nestrpljenjem očekuju potvrdu kada će iPhone 6 biti promovisan , sve je više nagoveštaja da će se to dogoditi 9. Septembra. Šta je ono što svaki kupac može da očekuje od novog iPhona je : veličina ekrana od 4,7 inča i 5,5 inča ( još uvek nije rečeno koji tačno) , nov dizajn, mogućnosti korišćenja safira za izradu ekrana, ali i mnoga druga pitanja koja se vezuju za izlazak ovog pametnog telefona.  Ono što je jasno je da će novi iPhone imati veliki uticaj na kretanje na tržištu , pogotovu na Q3, zbog toga je vrlo verovatno da će se ovaj model pametnog telefona na tržištu naći pre kraja septembra.  Ono što se n

World cup funny side

Слика
Sve oči su danas uprte u Brazil:) Svetsko prvenstvo u fudbalu je pravo mesto za zabavu, igru, fer plej ali i dobro mesto da se igrate sa konkurencijom i dobro promovišete svoj proizvod. "Par" miliona možda čak i milijardi gledalaca nije tako reći ništa:) mala šala ali svako Svetsko prvenstvo jedan je od najmasovnih sportskih dogadjaja na svetu i period kada sporedna najvažnija stvar na svetu bude u prvom planu:)

turnoff-turnon DUREX

Слика
Izadjite iz sveta iphova, smartphova, tableta, ipadova, kompova , osetite nežnost. Ako je niste doživeli od stalne trke za vremenom to nikada nije kasno da učinite #TURNOFF #TURNON  durex :) 

prava GUNGULA -unikatne čestitke za sve prilike

Слика
Krajem 2011. godine, praveći čestitku za bratovo venčanje, i za par specijalnih prilika, pojavila se zavidna kolekcija koja je izlagana po sajmovima i bazarima širom Vojvodine. Tako je nastala Gungula :) Interesovanje za ove posebne i jedinstvne čestitke svakim danom je raslo, što je uticalo da se i na otvaranje novog prodajnog mesta. Čestitke su počele da se prodaju u novosadskom tržnom centru Bazar, da bi se danas, nakon tri godine, izrada svela isključivo na želju kupca i kreativno oblikovanje. Pored čestitki izrađuju sve vrste pozivnica, slike, pa čak i knjiga - albuma. Nakon konsultacija sa naručiocem, po pitanju boja, motiva, fotografija, teksta i forme, radi se digitalna obrada materijala, zatim štampa i najuzbudljiviji deo, sklapanje i pakovanje. Inspiracija je isključivo u želji kupca... Papiri, makaze, dugmići, tkanine, čipke, pečati, trake, akrilne boje, sprejevi, pa čak i matice, podloške, šrafići.. Prodato je sigurno preko 200 čestitki (rođendanske, za venčanje, rođ