KAKTUS 2016:Festivalu integrisanih komunikacija
Na
drugom po redu festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016, pod
sloganom “Konstruiši dobre ideje”,
biće 27 i 28. oktobra održan u hotelu Crown Plaza u
Beogradu. Među istaknutim stručnjacima naćiće se predstavnici HEINEKEN, MasterCard, AVON i Lufthansa.
foto: promo
KAKTUS 2016 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program,
ali i praktične primere iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Festival
će otvoriti predavanje Davida Zappe,
direktora marketinga kompanije HEINEKEN
Slovačka na temu s tell stories RETRO! David ima preko 15 godina bogatog iskustva u oblasti tržišnih
komunikacija i brend menadžmenta.
“Social Selling”
Atraktivno predavanje pod nazivom “Social
Selling – The biggest industry you haven’t heard about is reinventing selling
once again” održaće prvog dana festivala Jan Namedyński, Global Digital Business
Development Manager kompanije AVON iz
Poljske. Jan je poslednjih 12 godina vodio brojne digitalne timove u reklamnim
agencijama. Bio je zadužen od produkcije do strategije, radeći za najveće
brendove FMCG, farmaceutske, HoReCa i i građevinske industrije. Pokrenuo je dva
startapa, od kojih je prvi prodao.
Učesnicima festivala predstaviće se i Vincenza Cristina Saccà, direktorka marketinga za Centralnu i
Istočnu Evropu kompanije MasterCard,
koja će prezentovati studiju slučaja i najbolju praksu pod nazivom “PRICELESS Possibilities”. Pre dolaska
u MasterCard, Saccà je radila kao Head of Membership Rewards u kompaniji
American Express.
Kraj drugog dana festivala KAKTUS 2016 obeležiće
predavanje Ive Lekić, marketing
menadžerke za Evropu kompanije
Lufthansa, pod nazivom “From meaningful visual stories up to the action”.
U okviru festivala KAKTUS 2016 biće dodeljene i nagrada
najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih
organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i
najprofesionalnije integrisane i pojedinačne kampanje u protekloj godini.
Konkurs je otvoren do 20. septembra.
Festival KAKTUS 2016 podržalo je 28 medijskih kuća iz celog
regiona, kompanije Coca-Cola HBC Srbija, Mercator S, Marbo Product, Delta
Holding, Johhnie Walker, Ušće Shopping Centar, Viber, kao i HEINEKEN Srbija
koji je ove godine Prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije – Direct
Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, M2Communications
i LED Media Bosna i Hercegovina.
Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.
Коментари
Постави коментар