Kako da NE gradite svoj lični brend?

Danas sve češće pričamo o izgradnji ličnog brenda i važnosti njegove izgradnje. Kada se on gradi, kako se on gradi? Sve više i više blogova i videa moguće je pronaći koji se bave tom temom. U nekim od narednih postava izgradnja ličnog brenda biće i moja tema kojom ću se baviti.
Verujem da nas ima mnogo koji grade svoj brend po nekom ličnom nahodjenju bez toga da su razmislili šta stvarno treba ili ne treba uraditi. U prirodi čoveka je samo "daj, daj" a da li je to bitno i kod izgradnje brenda.

Prvo pravilo: Ne budite kopija, budite ono što jeste.
Ova fraza vam sigurno deluje poznato, ali ona upravo biva najlakše zaboravljena. Budite posebni, jedinstveni. Budite VI, jer svi ostali su već zauzeti.

Drugo: Ne budite preletači, budite sigurni u svoj stav.
I kada možda niste u pravu ostanite pri svom stavu, nemojte da dozvolite da menjate olako stav . Na taj način dajete čvrstinu i sigurnost svemu što radite.

Treće pravilo: Ne radite pre nego što razmislite o nečemu. Imajte plan pre nego što krenete nešto da uradite.
Na početku smo puni adrenalina koji nam daje nova ideja i desi se da upravo tada donesemo neke odluke od kojih nas kasnije najviše boli glava. Pre nego što nešto krenete da radite dobro razmislite o svemu.

Četvrto pravilo: Ne stavljajte kvanitet ispred kvaliteta.
Veoma često ovo možemo videti u postavljaju videa na youtube, fotografijama, twittovima i na mnogim drugim mestima gde se susrećemo sa pričama do beskonačnosti.
Budite sigiurni da ono što ljudi vide da ima kvalitet i samo tako će vam se ljudi vraćati.

Peto pravilo: Umesto da trčite da budete svuda poznati, budite poznati na odredjenom delu tržišta
Trčanjem na sto strana uspećete da niko nigde ne zna za vas. Mnogo bolje je da nadjete jedan deo tržišta koji će da kažemo biti vaš, tačnije svi na njemu će znati ko ste vi. Upravo to jedno je pozivnica za sva ona kojima trčite.

Šesto pravilo  ; Nemojte da trčite za brojevima, polako i sigurno osvajajte put.
Primer za to je linkdn kada ljudi na početku žele da imaju što više kontakta. Kada to postane dosadno svi predju na twitter. Da li bolje imati 5 pravih kontakta ili 10 dodatih zbog broja?  Ono što je potrebno kod izgradnje brenda a to je pravilan, siguran i čist razvojni put.

Sedmo pravilo: Ne zaboravite lične veze.
Da li sve ima i malo stvarnosti ili je sve virutalno. Sve češće možemo da vidimo ljubavne veze, prijateljske ,roditeljske veze postoje u virtualnom svetu. Uspeh nije u virtualnom svetu, siguran uspeh je u stvarnom svetu . Svet nije samo virtualan nego i realan.

Osmo pravilo: Ne idite sami, uzmite najbolje ljude pored sebe.
Nemojte govoriti da vi možete sve, da vi najbolje znate sve. Kada gradite svoj brend, imajte najbolje ljude pored sebe jer samo tako ćete imati vrhunski proizvod uvek da ponudite.

Deveto pravilo: Nemojte samo o sebi, brending je davanje nekom.
Dajte drugima vrednost nemojte da to bude samo promocija, bez razloga.

Deseto pravilo: Ne zaboravite da merite.
Ne zaboravite da merite jer samo tako znate da li su rezulati koje dobijate pravi, da su samo tako sigurni da poruka dolazi do pravih ljudi.

Ovu su za početak 10 pravila šta ne treba raditi kada brenirate sebe. Srećno u brendiranju:)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "