Постови

“Šta je asertivno ponašanje i komunikacija?”

Слика
“Šta je asertivno ponašanje i komunikacija?”  predavač Nemanja Dostan ULAZ SLOBODAN Petak 09.05.2014. u 19:00h predavanje  Šta znači biti asertivan? Asertivnost je reč engleskog porekla i podrazumeva oblik komunikacije sa drugim ljudima koji je između pasivnosti i agresivnosti tzv. zlatna sredina. Biti asertivan podrazumeva da iskazujete svoje stavove, želje, mišljenja i uverenja na socijalno prihvatljiv način, tako što ćete reći ono što mislite na direktnan i iskren način, uz poštovanje sagovornika. Poštovati sagovornika podrazumeva da ga ne vređete, ne povisujete ton, ne ulazite u njegov životni prostor. Ovaj oblik komunikacije podrazumeva da ste sa sagovornikom jednaki u komunikaciji po pitanju vrednosti kao ličnosti, bez obzira na sagovornikov pol, nacionalnu pripadnost, boju kože, profesionalne kvalifikacije, položaj u društvu. Vaša prava u komunikaciji su jednaka pravima sagovornika i obrnuto. Biti asertivan podrazumeva da znate kako da se zauzmete za sebe, kako

Neka tašna bude - Something ELSE

Слика
Brend Something ELSE nastao je u Martu 2013 godine, kada je Dizajner Aleksandra Pekić odlucila da predstavi damama i devojkama svoj rucni rad u vidu homemade & handmade tašni,čijim dizajnom i izradom se bavila iz hobija skoro godinu dana. Ideja o šivenju tašni potekla je kao proširenje hobija koji je obuhvatao šivenje garderobe i izrade raznih aksesoara tokom celog zivota ove umetnice. Tašne se proizvode kao unikatni ili u malim serijama, gde je kupcu ostavljena modućnost da sam izabere boju ili vrstu materijala, u pitanju su eko koza( lakovana i imitacija velura, tekstil i ostali aksesoar za tašne u vidu nitni,kopči, kajševa, i bisera i cirkona za limitirane serije). Sve tašne su proizvod ljubavlju ispunjegog ručnog rada Aleksandre Pekić. Glavni moto brenda je BUDI DRUGAČIJA. Kao inspiraciju koristi iskljucivo svoj lični stil i afinitete prema odredjenim bojama oblicima i dezenima, ne prati modne trendov

Oglas za najteži posao na svetu

Слика
Mullen, marketinška agencija iz Bostona, je objavila oglas za "najteži posao na svetu ".  Uslovi za ovaj posao bili su :  - gotovo sve vreme morate da stojite - od vas se očekuje konstantan napor - radite od 135 do neograničeno sati nedeljno - potrebno je znati sve o medicini, finansijama i kulinarstvu - nema odmora - posao tokom praznika postaje još zahtevniji - nemate vremena za spavanje - plata ne postoji  Na oglas za ovaj posao se prijavilo samo 24 kandidata/kandidatkinje koje su  nakon prijave imali video interviju.  Preporučujemo vam da se video pogledate do kraja i otkrijete zašto je kandidate dirnula priča pa su se na kraju i rasplakali.

Praksa u Homapage-u COMMUNITY MANAGER/ COPYWRITER

Слика
                                       COMMUNITY MANAGER/ COPYWRITER Opis pozicije Komunikacija sa klijentima Planiranje i kreiranje kalendara objava Osmišljavanje kampanja Animacija fanova na stranicama društvenih mreža Monitoring realizacije kampanje Reporting Praćenje trendova na drštvenim mrežama Analiza nastupa konkurencije Kvalifikacije IV stepen stručne spreme Napredni nivo rada na računaru Spremnost na timski rad Dobre komunikacijske veštine Poznavnje marketinga Poznavanje veštine odnosa sa javnošću Poželjno poznavanje wordpress-a Poznavanje društvenih mreža i kako funkcionišu Komunikativnost i kooperativnost Spremnost na stalno usavršavanje Spremnost na timski rad Naučićete Kako se dogovara sa klijentom reklamna kampanja Kako se osmišljava I planira reklamna kampanja Kako se ispituje tržište i konkurencija Ukoliko imate manje od 30 godina i prijavljeno mesto prebivališta/boravišta na teritoriji sledećih gradova/opština:

Proactive od 22. do 24. maja na Kozari

Слика
Deseti, jubilarni i poslednji Proactive, regionalna konferencija o odnosima s javnošću, održaće se od 22. do 24. maja, na Kozari i baviće se ključnim vrednostima i izazovima s kojima se PR praktičari susreću u modernom ekonomskom, društvenom i tehnološkom okruženju. I ove godine na Kozari okupiće se veliki broj stručnjaka – znalaca teorije i prakse, koji će svoja iskustva i znanja podeliti sa učesnicima jubilarne i završne konferencija Proactive, projekta koji je u prethodnih devet godina pokrenuo procese jačanja i profesionalizacije PR struke, ne samo u Bosni i Hercegovini nego i u celoj regiji. Ovogodišnji Proactive baviće se temama poput etike, javnosti, javne sfere u eri interneta, lobiranjem, značajem inovacija u komunikacijama, važnosti prilagođavanja komunikacije potrebama novog doba pa i mnogim drugim važnim temama za profesiju i njen dalji razvoj. Prvi Proactive održan je 2005. godine, s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanje statusa ove strateške funkcije unu

Predavanje ambasadora Republike Azerbejdžan

Слика
Poštovani, Ovom prilikom želim da Vas pozovem da prisustvujete predavanju ambasadora Republike Azerbejdžan  u Republici Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini   prof. Dr. Elar Humbat oglu Hasanov, na temu   "AZERBEJDŽAN I BALKANSKE ZEMLJE".  Predavanje će se održati u  ponedeljak, 7. aprila 2014. sa početkom u  14.30h. Mesto održavanja je Amfiteat Centralne zgrade Univerziteta u Novom  Sadu  (dr Zorana Đinđića bb).  U sklopu predavanja prisutnima će biti omogućeno da postave pitanja. Takodje, za sve prisutne obezbedjen je prevod sa ruskog jezika. Više informacija o predavanju možete naći na : https://www.facebook.com/ events/485925754867212/?notif_ t=plan_user_joined Za sva Vaša dodatna pitanja , stojim Vam na raspolagnju na email adresu zunarnatalija@gmail.com S poštovanjem, Natalija Žunar

JUMP program- praksa u JTI

Слика
Pozivamo vas na Karijerno caskanje sa kompanijom JTI koje ce se odrzati 7.  aprila 2014. godine od 18 do 20 casova u jednom sarmantnom kaficu na   Vracaru u okviru manifestacije KARIJERA I JA u organizaciji Centra za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu. Ovaj dogadjaj je zamisljen kao neformalno poslepodnevno druzenje  namenjenjo mladim diplomcima i studentima Univerziteta u Beogradu koji  imaju zelju da se u opustenoj atmosferi upoznaju sa predstavnicima jedne uspesne multinacionalne kompanije u Srbiji. Prijavite se i iskoristite priliku da u opustenoj atmosferi uz kafu  saznate sve sto vas zanima o razvoju karijere u razliicitim sektorima  kompanije JT International a.d. Senta. Ocekujemo  prisustvo predstavnika :  Sektora  informacionih tehnologija,  Sektora za razvoj ljudskih resursa, Sektora za istrazivanje trzista i Marketing sektora.  Iskoristi priliku i saznaj vise o novom JUMP program! Broj ucesnika je o

L'oreal savetuje- razgovor za posao

Слика
Nakon što naš CV bude prepoznat kao kvaliteta i odgovarajuć za datu poziciju, poslodavac se može odlučiti da vas pozove na razgovor. Razgovor za posao nekada predstavlja najveći problem, jer milion pitanja i potpitanja se nalazi u glavi a nekada nismo sigurni da znamo  odgovor na sva. Jedna od najvećih kompanija na svetu koja se bavio proizvodnjom kozmetičkih proizvoda i šminke , daje vam savet kako da ovo ne bude stresno iskustvo. Pogledaj   L'oreal savetuje:)

Coke Summership 2014 program praksi, idealna “letnja doza” znanja i iskustva!

Слика
Već drugu godinu za redom kompanija Coca-Cola Hellenic lansirala je jedinstveni program praksi za studente i mlade diplomce - Coke Summership - idealnu “letnju dozu” znanja i iskustva! Cilj programa je da okupi talentovane i ambiciozne ljude sa željom da ih motiviše da svoje profesionalni razvoj nastave u zemlji i ponudi im iskustvo realnog poslovnog okruženja u kompaniji Coca-Cola Hellenic, koje može biti značajno za njihovu buduću karijeru. Za Coke Summership program prošle godine je izabrano je 26 praktikanata za različite pozicije u svim sektorima kompanije. "Tokom trajanja Coke Summership programa bio sam deo ozbiljnog i predanog tima, rešavao različite poslovne zadatke i izazove, i bio prihvaćen od svih kao punopravan član kompanije. Kao najvredniju stvar sa prakse definitivno izdvajam to da sam upoznao veoma zanimljive ljude, kako kolege praktikante, tako i kolege u distributivnom centru”, izjavio je Lazar Živković, koji je nastavio da gradi svoju karijeru u

Nova dimenzija putovanja

Слика
Poslednji 27 godina Danska se suočava sa padom natalitet. Vlada nije našla rešenje kako da se izbori sa ovim problemom, ALI  neko drugi jeste.  Na osnovu istraživanje utvrdjeno je da se na putovanjima parovi  bolje upoznaju i postaju bliži , što je na kraju rezultirano i podatkom da je veliki broj danske dece začet tokom odmora, najčešće u nekom od romantičnih gradova.  Zahvaljujući ovim podacima jedna agencija je rešila da pomogne Vladi u rešavanju ovog problema na veoma jednostavan način.  Kako?  Dovoljno je da svoje putovanje bukirate preko njih i da im kasnije dostavite potrvrdu o začeću bebe, a oni će vas obradovati mnogim poklonima. O čemu se radi detaljnije kao i načinu na koji u ovom takmičenju mogu da učestvuju i ljudi koji nemaju mogućnost da imaju dece možete pogledati na :  Keep calm and travel :))  

„Welcome to the West" Turkish Airlines najavljuje polazak Los Andjeles-Beograd

Слика
Kompanija Turkish Airlines najavljuje da će od 31. marta imati vezu za Los Anđeles iz Beograda. Predviđeno vreme za čekanje između dva leta u Istanbulu je oko jedan sat u odlasku i oko sat i trideset minuta u povratku. Turkish Airlines u okviru kampanje „Welcome to the West“, nastavlja da putnicima iz Beograda obezbeđuje dobre veze ka najvećim gradovima istočne i zapadne obale Amerike, kao i Kanade.  Pored Njujorka, Vašingtona, Hjustona i Toronta od maja putnici iz Beograda mogu leteti sa kompanijom Turkish Airlines za Boston, a od juna i za Montreal sa minimalnim vremenom presedanja na aerodromu Ataturk u Istanbulu. Tokom prekookeanskih letova putnici na ovim linijama moći će da uživaju u novom konceptu keteringa koji je proširen na čitavu mrežu od 31. januara ove godine.  Nova jela sastavio je kulinarski tim ketering kompanije DO&CO u skladu sa turskom tradicionalnom kuhinjom u modernom duhu i dizajnu.  Turkish Airl

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "

Слика
Kompanija Soko Štark vratila je duh starih vremena u centar Beograda otvaranjem svoje nove specijalizovane prodavnice najukusnijih slatkiša i slaniša. Ovo je šesta po redu Soko Štark renovirana radnja. Štarkova slatka riznica vratila se na svoju staru adresu, u Knez Mihajlovu ulicu br. 25, gde je davne 1957. godine otvorena prva Štark radnja u Beogradu.   U novom ruhu, ali sa istim onim pravim vrednostima i originalnim recepturama kao nekada davno kada je sve počelo, ova radnja ponovo je mesto okupljanja za celu porodicu. Roditelji se u njoj vraćaju i detinjstvo, bake i deke ne moraju ni da razmišljaju kako će da obraduju svoje unuke, a deca se osećaju potpuno ispunjeno jer se u ovoj radnji osećaju, baš kao što izreka kaže, kao da su u fabrici čokolade. Sa polica ispunjenih najraznovrsnijim slatkim fantazijama i jednistvenim proizvodima koje možete pronaći samo u Soko Štark prodavnicama,  pruža se ljubav koju će svi posetioci nove Štark radnje osetiti sa prvm zalogajem.   Miris tradic

Posao za menadžera za odnose sa javnošću

Kompanija Rakita Exploration d.o.o. Bor, deo Freeport McMoRan Company,  realizuje  projekat Timok. Projekat Timok podrazumeva istražna prava na površini od 245 kvadratnih kilometara u Timočkom magmatskom kompleksu u istočnoj Srbiji. Rakita Exploration d.o.o Bor je u većinskom vlasništvu kompanije Freeport-McMoRan Copper & Gold Inc, koja je jedna od vodećih rudarskih kompanija u svetu sa sedištem u Feniksu, Arizona, SAD. Usled potrebe za pravovoremenom i strateški vođenom komunikacijom sa medijima i lokalnom zajednicom, tražimo kandidata za poziciju u Rakita info centru koji će biti otvoren krajem aprila 2014: Menad ž er za odnose s javnošću Bor Opis posla Rad u Info centru kompanije – pružanje preciznih i pravovoremenih informacija o kompaniji i njenim aktivnostima svim zainteresovanima Planirana i strateški vođena komunikacija sa svim interesnim grupama Učešće na sastancima sa predstavnicima lokalne zajednice i na događajima važnim za kompaniju Dvokratno radno vreme

Škola Digitalne Komunikacije -Represent Communications

Слика
U period od 29.do 31.maja 2014.godine, u Beogradu u organizaciji Represent Communications će biti održana četvrta Škole digitalne  komunikacije.  Danas veliki broj ljudi koristi društvene mreže i svakodnevno se informiše putem interneta, ali   nisu svi upoznati sa mogućnostima i prednostima koje novi vid komunikacije pruža.  Škola digitalne komunikacije je prava prilika za one koji žele da nauče nešto više o načinu na koji  Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije kontaktirajte nas na: Lana Andrić 063 385 034,  lana.andric@represent.rs .  Na raspolaganju su vam i telefoni agencije Represent Communications: 011/ 715 2 500 i 715 2 484. Uložite u sebe, uložite u znanje i uhvatite korak sa trendovima u komunikaciji:) 

Digi day -Za sve ljubitelje digitalnih komunikacija

Слика
IAB Srbija, asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, 7. maja u Domu omladine Beograda organizuje godišnju konferenciju Digital Day 2014, koja za cilj ima edukovanje stručne javnosti o najnovijim trendovima u sferi digitalnog oglašavanja. Na četvrtom po redu Digital Day-u, posetioci će biti u prilici da čuju izlaganja uglednih svetskih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji su svoje znanje i iskustvo sticali na naprednijim tržištima. Glavna tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu” (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Trendovi u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa desktop i laptop računara, nego sa pametnih telefona i tablet uređaja. Savremeni potrošač izložen je ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će

Stipendija za iEdukativni program „Poslovne veštine za početnike“

Stipendija za iEdukativni program „Poslovne veštine za početnike“ Ne pitaj šta država može uraditi za tebe, zapitaj se šta ti možeš uraditi za sebe! Poznato je da Srbiju muči problem odliva mozgova i nedostatka strucnjaka već više od 20 godina. S druge strane Srbija svoju poziciju u savremenom društvu mora graditi uz pomoć obrazovanih pojedinaca koji će postati vrhunski stručnjaci u svojim oblastima ili poslovima koje pokreću. Glavni potencijal naše zemlje su njeni mladi obrazovani ljudi posvećeni radu i usavršanju. U cilju podizanja kapaciteta mladih ljudi, pokret iSerbia uz podršku Kluba privrednih novinara Srbije i Udruženja za jugoistočnu Evropu Univerziteta Oksford raspiskuje konkurs Šta možeš da uradiš za sebe? u okviru koga će biti dodeljeno  25 stipendija za tromesečni paket onlajn kurseva  koji imaju za cilj da pruže znanja i tehnike neophodne pojedincu za preduzimanje aktivne uloge u pravcu razvoja svoje karijere i/ili pokretanja sopstvenog posla. Kursevi su osmišljen

"Urban organic four" - prva prodavnica organske hrane u Srbiji

Слика
Koncept ovog prodajnog objekta je da na jednom mestu objedini ponudu različitih proizvođača kako bi potrošači mogli da obave kompletnu kupovinu i to svakog dana U centru Beograda nedavno je otvorena proodavnica organske sveže i prerađene hrane Urban organic four. - Više od 80 odsto ponude čine sveži organiski proizvodi, dok ostatak čine razne vrste brašna, žitarica, testenina ali organskih jaja, junetine i piletine. Imamo i sok od ceđenog žita koji najčešće koriste oni koji su oboleli od nekih vrsta kancera. Ima i nešto inostranih proizvoda pre svega iz Grčke, kao što je maslinovo ulje. Ipak, više od 95 odsto proizvoda koje nudimo je domaćeg porekla i to od serifikovanih proizvođača iz Vojvodine koji deluju u okviru udruženja Zelena mreža i proizvođala iz centralne Srbije, kaže za Market network Ivan Piliš, vlasnik Urban organic four objekta. Koncept ovog veoma lepo uređenog objekta je da na jednom mestu objedini ponudu različitih proizvođača kako bi potrošači mogli da obave