Постови

Kako se dočekuje Nova godina ?

Слика
      Stanovnici raznih država širom sveta praktikuju različite i zanimljive novogodišnje običaje, kako bi im Nova godina donela više sreće i uspeha u odnosu na prethodnu.   -Japan -  Stanovnici Japana tako u novogodišnjoj noći iznad vrata svojih domova vešaju konopac, za koji veruju da će im doneti sreću.Kada otkuca ponoć Japanci počnu sa glasnim smehom, kako bi im cela godina bila takva.   -Holandija- Holanđani u novogodišnjoj noći na ulicama pale jelke, kako bi "oterali zle duhove". Stanovnici  - Švajcarska- Švajcarske praktikuju proslavu u vidu maskarade, oblačeći kostime koji simbolizuju "dobre i zle duhove koji bi se trebali mimoići, te u novoj godini ostati samo oni dobri".   -Španija - Najvažnija novogodišnja tradicija u Španiji je konzumiranje grožđa. Pre nego otkuca ponoć, Španci pripreme 12 grozdova, koje pojedu u trenutku ispraćanja stare i dočeka Nove godine.  -V elika Britanija-   U Velikoj Britaniji vlada verovanje da p

Staropramen najbolji u 2012. godini!

Слика
    Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo je tradicionalno Godišnje priznanje Apatinskoj pivari i Beoexpo sitemu za osmišljavanje i realizaciju Staropramen štanda u kategoriji “Promocija na vanstandardnim mestima prodaje” u 2012. godini!  U okviru obeležavanja Dana propagandista Srbije, Biljana Luketić, brand menadžerka za Staropramen i inovacije, prilikom uručenja nagrade istakla je: „Ponosni smo što je Udruženja propagandista Srbije dodelilo štandu Staropramen prvu nagradu za dizajn! Osmišljen u duhu Praga i hiljadugodišnje pivarske tradicije koju ovaj grad donosi, posetioci štanda su imali priliku da šetaju pored replika nekih od najpoznatijih praških zgrada. Ova strukovna nagrada je za nas podstrek da nastavimo sa daljim razvijanjem savremenih kanala komunikacije ka našim potrošačima”. Podsećamo, žiri sastavljen od 13 predstavnika struke i agencija koje posluju na teritoriji Srbije, svojim glasanjem doneo je ubedljivu pobedu rešenju Apatinske

Najskuplja flaša belog vina prodata za 75.000 funti

Слика
Ove godine najskuplja flaša vina ikada prodata, „otišla“ je po ceni od impresivnih 75.000 funti, odnosno oko 118.000 američkih dolara. To je flaša Château d’Yquem iz 1811. godine iz južnog dela Bordo vinograda u Francuskoj. Većina belih vina ne treba da odstoje i ostare, ali slatko belo vino od Château d’Yquem je poznato po tome što može beskonačno da stoji, a da se ne pokvari. Mnogi uživaoci vina misle da favorizam i kompleksnost vina potiče od unikatne mikroklime sa brda imanja tog zamka. Berba 1811. godine je poznata po svojim dobrim kritikama i kao jedna od najboljih godina ikada u regionu Bordoa. Zagovornici vina Robert Parker, ocenili su vino sa perfektnih 100 poena 1995. godine. Berba 1811. poznata je kao „Berba Komete“. Flaugerova kometa 1811. godine bila je najimpresivnija kometa ikada viđena sa Zemlje do malo skorije Hal-Bop komete iz 1997. Majstori vina i vinski entuzijasti nekako sujeverno misle da su vina dobra iz godina kada su komete viđene na n

Najneželjeniji božićni poklon je...

Слика
Album '21' engleske pevačice Adel će možda ove godine biti najneželjeniji božićni poklon, jer je skoro 50.000 'srećnih dobitnika' pokušalo da ga se otarasi.   Na veb sajtu musicMagpie ukupno se našlo 47,315 albuma "21" britanske pevačice Adel koje su njegovi vlasnici pokušavali da prodaju ili zamene za neki drugi album. Ova ploča do sada je u svetu prodata u više od 10 miliona primeraka. Na drugom mestu se našla Emeli Sande i njen album "'Our Version of Events" s a ukupno 41.038 vraćenih primeraka i album " Up All Night" benda One Direction sa 37.846 kopija. "Većina ovih ploča je bio poklon koji su roditelji kupovali svojoj deci, što nas je veoma rastužilo" saopštili su u kompaniji musicMagpie. Što se filmova tiče najneželjeniji DVD je bio "Sumrak" sa 36.217 primeraka ponuđenih na prodaju, a na drugom mestu je "Povratak mračnog viteza" sa ukupno 35.461 kopijom. U međuvremenu Ade

Kako je nastala legenda o Deda Mrazu ?

Слика
Kako je nastala legenda o Deda Mrazu ? Ho, ho, ho! reči su čuvenog starca u crvenom, koji je simbol zimskih radosti i praznika i jedan od najpoznatijih ličnosti na svetu. Naravno, reč je o Deda Mrazu! Da li ste se ikada zapitali odakle potiče legenda o njemu? U mašti sve dece sveta, pa i odraslih koji su mladi u srcu, Deda Mraz je dobroćudni dedica, duge sede brade, s naočarima na vrhu nosa, povećeg okruglog stomaka, uvek veseo, obučen u crvene haljine opšivene belim krznom . Deda Mraz seda u svoje leteće sanke koje vuče devet irvasa čiji je predvodnik Rudolf crvenog nosa koji osvetljava put u mrkloj noći. Deda Mraz leti od kuće do kuće, u koje ulazi kroz odžak i ostavlja deci poklone u čarapama. Legenda kaže da je Deda Mraz oduvek živeo na krajnjem severu Finske . Njegov dom je u Laponiji, najvećoj i najmanje nastanjenoj finskoj provinciji. Početkom 1950-ih grupa promućurnih Finaca došla je na ideju da se podigne selo Deda Mraza. Ideja je postala stva

Pet reklama + u 2012. godini

Слика
“Više za manje budžete” može da bude parola kojom se po Wall Street Journala-u vode direktori marketinških angacija. Na ovaj način žele da se o njima što vise prica na društvenim mrežama I na internet uopšte. Ovo su  po oceni Wall Street Journala pet reklama koje su imale najveci uticaj u 2012.godine. Usled velikih finansijskih problema  dve od pet najboljih reklama napravljene se u samoj kompaniji bez korišćenja  usluga agencija.  1. Izvan ovog sveta Klijent: Red Bull GmbH Agencija: Sama kompanija      Red Bull bio je sponzor čuvenog „skoka sa ivice svemira“ Feliksa Baumgartnera. Agencija Visible Measures Corp., koja prati online prisustvo saopštila je da je fotografije i snimke ovog skoka videlo preko 170 miliona ljudi na internetu. 2. Dolar i san Klijent: Dollarshaveclub.com Agencija: Sama kompanija    Video ove kompanije prikazuje osnivača kako se vozi viljuškarom, đuska sa čovekom preobučenim u medveda i zbija šale sa 13

HR stručnjaka - HR Experience 3

Слика
Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International " Najnovije svetske trendove i izazove predstaviće vrhunski svetski stručnjaci u oblasti Ljudskih resursa kompanija Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International, Nomura International, Hertz, New Look Retailers, na trećem izdanju najvećeg HR događaja u Srbiji „HR Experience 3" 22. marta u Beogradu. Predstavnici HR odseka globalnih giganata prezentovaće svoja saznanja do kojih su došli u toku svog dugogodišnjeg iskustva u oblasti Ljudskih resursa vodećih svetskih brendova. Glavni organizator događaja je internacionalna kreativna agencija P.world. Centralno mesto strateškog poslovanja uspešnih kompanija današnjice, prati trend rastuće potrebe za pronalaženjem talentovanih ljudi. Okruženje je konkurentsko i jedna od najvećih vrednosti kompanija je motivisan i lojalan zaposleni. Iza planetarno uspešnog po

HM odtkupljuje odeću

Слика
Širom sveta poznata švedska kompanija H&M objavila je da će dogodine na svim tržištima početi prikupljati nošenu odeću. Kupcima će za dostavljanje vreća sa starom odećom davati bonove čija vrednost i dalje nije poznata - Želimo učiniti nešto dobro za okolinu, zbog čega svojim kupcima nudimo da nam ostave svoju iznošenu ili oštećenu odeću, kazao je u izjavi izvršni direktor kompanije Karl-Johan Persson. H&M će primati odeću bez obzira na to u kakvom je stanju i od kojeg je proizvođača u 1.500 od svojih 2.700 prodavnica, među kojima će se naći sve trgovine u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. Pilot-projekt pokrenuli su prošle godine u Švajcarskoj i pokazao se vrlo uspešnim.Sve ove aktivnosti su deo dugoročnog plana o održivom razvoju.
Слика
Jaguar type F  U sredu 4. Aprila 2012.godine u New York , Jaguar je potvrdio da je novi model sportskog automobila u pripremi . Kako izgleda Jaguar F?  Pogledaj te ....
Слика
Uživaj u Brzini Interesantna Gerila , u Berlinu... Za sve oni koji nemaju vremena da probude ono dete u sebi....
Слика
 Čujte i počujteeeeeee..... Konkurs za nove tufnice Navikli smo već da nas najveći proizvođač posuđa u regionu, kompanija Metalac Posuđeiz Gornjeg Milanovca, stalno iznenađuje svežim idejama. Od 16. oktobra startovao je novi Metalac facebook konkurs samo za dizajnere. Iz njihove maštovite kuhinje pod imenom “Novi dizajn”, stiže konkurs koji poziva sve dizajnere i talentovane pojedince da svojim dizajnerskim rešenjem daju novi život već dobro poznatoj Metalac šerpici. Ideja konkursa je da inspiriše sve mlade kreativce koji imaju veliku želju da pokažu svoj talenat i iskoriste priliku da posle čuvenog Karima Rašida, baš oni dizajniraju Metalac šerpice! Nagrade su više nego kreativne, a za najuspelije i vrlo inspirativne. Metalac Posuđe će vam pružiti jedinstvenu priliku da učešćem na facebook konkursu „Novi dizajn“ predstavite svoj rad široj javnosti, osvojite specijalno izrađenu šerpicu sa svojim dizajnom, ali i mogućnost otkupa dizajna za masovnu proizvodnj
Слика
Kolika je vrednost skoka Felixa Baumgartnera ? Istorijski skok Felixa Baumgartnera s 39 kilometara visine, Red Bullu je doneo profit od reklama od 6 milijarde eura… To je potvrdio i sam Dietrich Mateschitz , sponzor projekta “Stratos” i suosnivač Red Bulla. Takođe, kako je istaknuo analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek , uloženih 50 miliona eura donelo je 12.000 posto dobiti, piše Forbes, a prenosi Index. Red Bull namerava dugoročno da iskoristi ovaj istorijski skok. Tako je Eurobrand procenio da je vrednost Red Bulla do sad bila oko 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrednost ove marke skočila je na 17 milijardi eura.
Слика
    Magazin “Student”- konkurs za sve koji žele da se bave marketingom Cilj je formiranje marketing tima koji bi imao zadatak da se bavi prvenstveno promocijom časopisa, ali i drugim marketinškim delatnostima. Prvi broj magazina Student izašao je 15.marta 1937. godine, što ga čini najstarijim studentskim glasilom na Balkanu i trećim najstarijim glasilom u Srbiji (posle Politike i Ošišanog ježa). U zavisnosti od društveno – političkih okolnosti Student je menjao imena: Beogradski Student, Novi Student, List beogradskih studenata, Student i dr, ali njegova misija je oduvek bila da informiše studente o dešavanjima na Univerzitetu, studentskom životu uopšte, ali i o aktuelnim dešavanjima u društvu, nauci, umetnosti, sportu. Kroz Student je prošlo mnogo ljudi koji su ostavili trag u našoj istoriji. Sada je otvoren konkurs za sve koji se bave ili nameravaju da se bave marketingom, sa ciljem formiranja marketing tima magazina. Konkurs je otvoren isključivo za studente,