Постови

Pet reklama + u 2012. godini

Слика
“Više za manje budžete” može da bude parola kojom se po Wall Street Journala-u vode direktori marketinških angacija. Na ovaj način žele da se o njima što vise prica na društvenim mrežama I na internet uopšte. Ovo su  po oceni Wall Street Journala pet reklama koje su imale najveci uticaj u 2012.godine. Usled velikih finansijskih problema  dve od pet najboljih reklama napravljene se u samoj kompaniji bez korišćenja  usluga agencija.  1. Izvan ovog sveta Klijent: Red Bull GmbH Agencija: Sama kompanija      Red Bull bio je sponzor čuvenog „skoka sa ivice svemira“ Feliksa Baumgartnera. Agencija Visible Measures Corp., koja prati online prisustvo saopštila je da je fotografije i snimke ovog skoka videlo preko 170 miliona ljudi na internetu. 2. Dolar i san Klijent: Dollarshaveclub.com Agencija: Sama kompanija    Video ove kompanije prikazuje osnivača kako se vozi viljuškarom, đuska sa čovekom preobučenim u medveda i zbija šale sa 13

HR stručnjaka - HR Experience 3

Слика
Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International " Najnovije svetske trendove i izazove predstaviće vrhunski svetski stručnjaci u oblasti Ljudskih resursa kompanija Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International, Nomura International, Hertz, New Look Retailers, na trećem izdanju najvećeg HR događaja u Srbiji „HR Experience 3" 22. marta u Beogradu. Predstavnici HR odseka globalnih giganata prezentovaće svoja saznanja do kojih su došli u toku svog dugogodišnjeg iskustva u oblasti Ljudskih resursa vodećih svetskih brendova. Glavni organizator događaja je internacionalna kreativna agencija P.world. Centralno mesto strateškog poslovanja uspešnih kompanija današnjice, prati trend rastuće potrebe za pronalaženjem talentovanih ljudi. Okruženje je konkurentsko i jedna od najvećih vrednosti kompanija je motivisan i lojalan zaposleni. Iza planetarno uspešnog po

HM odtkupljuje odeću

Слика
Širom sveta poznata švedska kompanija H&M objavila je da će dogodine na svim tržištima početi prikupljati nošenu odeću. Kupcima će za dostavljanje vreća sa starom odećom davati bonove čija vrednost i dalje nije poznata - Želimo učiniti nešto dobro za okolinu, zbog čega svojim kupcima nudimo da nam ostave svoju iznošenu ili oštećenu odeću, kazao je u izjavi izvršni direktor kompanije Karl-Johan Persson. H&M će primati odeću bez obzira na to u kakvom je stanju i od kojeg je proizvođača u 1.500 od svojih 2.700 prodavnica, među kojima će se naći sve trgovine u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. Pilot-projekt pokrenuli su prošle godine u Švajcarskoj i pokazao se vrlo uspešnim.Sve ove aktivnosti su deo dugoročnog plana o održivom razvoju.
Слика
Jaguar type F  U sredu 4. Aprila 2012.godine u New York , Jaguar je potvrdio da je novi model sportskog automobila u pripremi . Kako izgleda Jaguar F?  Pogledaj te ....
Слика
Uživaj u Brzini Interesantna Gerila , u Berlinu... Za sve oni koji nemaju vremena da probude ono dete u sebi....
Слика
 Čujte i počujteeeeeee..... Konkurs za nove tufnice Navikli smo već da nas najveći proizvođač posuđa u regionu, kompanija Metalac Posuđeiz Gornjeg Milanovca, stalno iznenađuje svežim idejama. Od 16. oktobra startovao je novi Metalac facebook konkurs samo za dizajnere. Iz njihove maštovite kuhinje pod imenom “Novi dizajn”, stiže konkurs koji poziva sve dizajnere i talentovane pojedince da svojim dizajnerskim rešenjem daju novi život već dobro poznatoj Metalac šerpici. Ideja konkursa je da inspiriše sve mlade kreativce koji imaju veliku želju da pokažu svoj talenat i iskoriste priliku da posle čuvenog Karima Rašida, baš oni dizajniraju Metalac šerpice! Nagrade su više nego kreativne, a za najuspelije i vrlo inspirativne. Metalac Posuđe će vam pružiti jedinstvenu priliku da učešćem na facebook konkursu „Novi dizajn“ predstavite svoj rad široj javnosti, osvojite specijalno izrađenu šerpicu sa svojim dizajnom, ali i mogućnost otkupa dizajna za masovnu proizvodnj
Слика
Kolika je vrednost skoka Felixa Baumgartnera ? Istorijski skok Felixa Baumgartnera s 39 kilometara visine, Red Bullu je doneo profit od reklama od 6 milijarde eura… To je potvrdio i sam Dietrich Mateschitz , sponzor projekta “Stratos” i suosnivač Red Bulla. Takođe, kako je istaknuo analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek , uloženih 50 miliona eura donelo je 12.000 posto dobiti, piše Forbes, a prenosi Index. Red Bull namerava dugoročno da iskoristi ovaj istorijski skok. Tako je Eurobrand procenio da je vrednost Red Bulla do sad bila oko 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrednost ove marke skočila je na 17 milijardi eura.
Слика
    Magazin “Student”- konkurs za sve koji žele da se bave marketingom Cilj je formiranje marketing tima koji bi imao zadatak da se bavi prvenstveno promocijom časopisa, ali i drugim marketinškim delatnostima. Prvi broj magazina Student izašao je 15.marta 1937. godine, što ga čini najstarijim studentskim glasilom na Balkanu i trećim najstarijim glasilom u Srbiji (posle Politike i Ošišanog ježa). U zavisnosti od društveno – političkih okolnosti Student je menjao imena: Beogradski Student, Novi Student, List beogradskih studenata, Student i dr, ali njegova misija je oduvek bila da informiše studente o dešavanjima na Univerzitetu, studentskom životu uopšte, ali i o aktuelnim dešavanjima u društvu, nauci, umetnosti, sportu. Kroz Student je prošlo mnogo ljudi koji su ostavili trag u našoj istoriji. Sada je otvoren konkurs za sve koji se bave ili nameravaju da se bave marketingom, sa ciljem formiranja marketing tima magazina. Konkurs je otvoren isključivo za studente,
Слика
Koka-kola napušta Grčku Firma "Koka-kola Helenik Botling" (Coca-Cola Hellenic Bottling, HBC), glavni evropski ogranak američke grupe, drugo po veličini preduzeće u svetu za flaširanje "koka-kole", seli svoju upravu iz Atine u Švajcarsku i ubuduće će trgovati na Berzi u Londonu.  "Izvršni odbor grupe imaće sedište u Švajcarskoj, odakle će se upravlajti grupom" najavio je danas generalni direktor grupe Dimitris Lois.   "Mi smo grčka multinacionalna kompanija sa sedištem u Švajcarskoj", rekao je Lois novinarima.   HBC koja sada drži 22 odsto tržišnog kapitala na Atinskoj berzi, dala je ponudu za razmenu akcija sa kompanijom "Koka-kola AG" nedavno formiranom u Švajcarskoj, da bi olakšala svoj ulazak u indeks Londonske berze FTSE-100, saopštila je kompanija u Atini i Londonu.   Direktor Lois je rekao da selidba neće imati "nikakve posledice" na fiskalnom planu i da je motiv potraga za "v
Слика
 Best Global Brands   Interbrand je predstavio 13. ediciju Best Global Brands izveštaja predstavljajući najvrednije svetske brendove - kao i u prethodnim, Coca-Cola je najvredniji brend, a slede Apple, IBM, Google, Microsoft, GE, McDonald’s, Intel, Samsung i Toyota . Evaluirajući vrednost brenda, Interbrand istražuje osnovna tri aspekta kao što su finansijske performanse brendiranog proizvoda ili usluge; ulogu brend u odabiru kupca i jačinu brenda kada je u pitanju finansijska stabilnost kompanije. Tehnološki brendovi i dalje dominiraju: Apple je No.2 (povećao vrednost brenda za 129 odsto), a prvi put u istoriji ovog izveštaja, Google (No.4) je pretekao Microsoft-a . Prvi put na listi se našla jedna online društvena mreža, Facebook na 69. mestu, a ostali ''rookie-ji'' su Pampers (34), Prada (84), Kia (87), Ralph Lauren (91) i MasterCard (94) . Isto tako, uprkos katastrofalnom stanju tržišta, čak 13 automobilskih brendova povećalo je svoju vredno
Слика
DSOJ organizuje studentsko takmičenje    Društvo Srbije za odnose s javnošću prvi put će, u okviru godišnje konferencije PRilika 2012, organizovati i nacionalno studentsko takmičenje u oblasti odnosa s javnošću. Konkurs je otvoren za studente upisane na bilo koji studijski program osnovnih akademskih, strukovnih ili master studija na državnim i privatnim visokoškolskim institucijama u Republici Srbiji. Kotizacija se ne naplaćuje, a timovi studenata mogu da broje tri ili četiri člana. Cilj takmičenja je da ponudi mogućnost zainteresovanim studentima da, kroz rešavanje studije slučaja, prodube svoja znanja, praktično ih primene i testiraju kroz kreativno rešavanje zanimljivih poslovnih situacija i izazova u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću. Organizacija ovog takmičenja predstavlja i jedan vid promocije, unapređivanja i razvoja struke odnosa s javnošću, što predstavlja jedan od značajnih ciljeva i zadataka DSOJ-a. Svi zainteresovani studenti mogu
Слика
10 000 000  iPad Mini -ija       Apple je već naručio 10 miliona ekrana za trenutno 'tajni' i nepotvrđeni model iPad mini koji bi trebalo da sadrži ekran veličine 7,8 inča. Izveštaj sledi i slične navode tajvanskog Digitimes-a koji je objavio različite, ali uglavnom značajne narudžbe ekrana. Navodeći izjavu neimenovanog izvora, Apple očekuje da u poslednjem tromesečju ove godine isporuči između 9 i 10 miliona tablet uređaja. Sve što znamo o nadolazećem Apple mini-ju - od cene do aktuelnih delova - dolazi iz serije neimenovanih izvora ili nepotvrđenih nagađanja. Tablet, ukoliko uopšte se i pojavi na tržištu, trebalo bi da bude manji od trenutnog 9.7-inčnog Apple iPad-a, da košta 199 USD. Sa druge strane, neko očekuje da će iPad mini biti jeftiniji i od iPod Touch-a.
Слика
 Novi brendovi Velike Britanije Apple je proglašen najboljim brendom Velike Britanije za 2012. godinu, ispred video-portala YouTube, prošlogodišnjeg pobednika Aston Martina i društvene mreže, Twittera. Spisak svih brendova na listi CoolBrends-a 1 Aston Martin – Automotive/Cars 2 Apple – Technology/General 3 Harley-Davidson – Automotive/Motorbikes 4 Rolex – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 5 Bang & Olufsen – Technology/General 6 BlackBerry – Technology/Telecommunications 7 Google – Online 8 Ferrari – Automotive/Cars 9 Nike – Sportswear & Equipment 10 YouTube – Online 11 Alexander McQueen – Fashion/Designer 12 Dom Perignon – Drinks/Champagne 13 PlayStation – Leisure & Entertainment/Games & Toys 14 Ray-Ban – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 15 Chanel – Fashion/Designer 16 Nintendo – Leisure & Entertainment/Games & Toys 17 Vivienne Westwood – Fashion/Designer 18 Agent Provocateur – Fashion/Lingerie 19 Tate Modern – L
Слика
 Da li nas društvene mreže ometaju na poslu ? Infografika Više nego što možete da zamislite, društvene mreže na Internetu, kao što su Facebook i Twitter, utiču na našu koncentraciju i smanjuju efektivnost našeg rada. Kompanija Red e App razvila je najnoviju infografiku koja pokazuje na koji način prekidanja od strane internet mreža utiču na produktivnost zaposlenih. Između ostalog, infografika pokazuje da se radnik prekine u svom poslu svakih 10,5 minuta i da mu je potrebno čak 23 minuta da bi se u potpunosti vratio radnom zadatku. Ovakva uznemiravanja radnika, namerna ili nenamerna, koštaju američku privredu čak 650 milijardi dolara godišnje.
Слика
" Soulfood Serbia- hrana sa dušom" Promotivni film Turističke organizacije Srbije (TOS) „Soulfood Serbia – hrana sa dušom“ nagrađen je i na prvom međunarodnom festivalu turističkog filma "Zagreb tourfilm festival". A u maju ove godine osvojio je prvu nagradu na festivalu „FilmAT“ u Varšavi, u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji turističkog filma; u junu ove godine na „U.S. International Film & Video Festival“ u Los Anđelesu u konkurenciji preko 1100 filmova iz 29 zemalja sveta u kategoriji „Turistički film“ osvojio “Silver Screen” dok je u aprilu na festivalu komunikacije, odmora i razonode „FORFEST“ u Bečićima, osvojio drugu nagradu žirija u kategoriji „TV i Film“ – „Putovanja, prevoz, turizam“ u konkurenciji 107 pristiglih radova iz 8 zemalja u 11 kategorija. „Soulfood Serbia“ naziv je i marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje. Ova kam