"Soulfood Serbia- hrana sa dušom"


Promotivni film Turističke organizacije Srbije (TOS) „Soulfood Serbia – hrana sa dušom“ nagrađen je i na prvom međunarodnom festivalu turističkog filma "Zagreb tourfilm festival". A u maju ove godine osvojio je prvu nagradu na festivalu „FilmAT“ u Varšavi, u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji turističkog filma; u junu ove godine na „U.S. International Film & Video Festival“ u Los Anđelesu u konkurenciji preko 1100 filmova iz 29 zemalja sveta u kategoriji „Turistički film“ osvojio “Silver Screen” dok je u aprilu na festivalu komunikacije, odmora i razonode „FORFEST“ u Bečićima, osvojio drugu nagradu žirija u kategoriji „TV i Film“ – „Putovanja, prevoz, turizam“ u konkurenciji 107 pristiglih radova iz 8 zemalja u 11 kategorija.




„Soulfood Serbia“ naziv je i marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje. Ova kampanja promoviše autentične gastronomske proizvode Srbije, sa posebnim akcentom na one koji imaju ili treba da dobiju oznaku zaštićenog geografskog porekla.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "