Постови

Слика
 Novi brendovi Velike Britanije Apple je proglašen najboljim brendom Velike Britanije za 2012. godinu, ispred video-portala YouTube, prošlogodišnjeg pobednika Aston Martina i društvene mreže, Twittera. Spisak svih brendova na listi CoolBrends-a 1 Aston Martin – Automotive/Cars 2 Apple – Technology/General 3 Harley-Davidson – Automotive/Motorbikes 4 Rolex – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 5 Bang & Olufsen – Technology/General 6 BlackBerry – Technology/Telecommunications 7 Google – Online 8 Ferrari – Automotive/Cars 9 Nike – Sportswear & Equipment 10 YouTube – Online 11 Alexander McQueen – Fashion/Designer 12 Dom Perignon – Drinks/Champagne 13 PlayStation – Leisure & Entertainment/Games & Toys 14 Ray-Ban – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 15 Chanel – Fashion/Designer 16 Nintendo – Leisure & Entertainment/Games & Toys 17 Vivienne Westwood – Fashion/Designer 18 Agent Provocateur – Fashion/Lingerie 19 Tate Modern – L
Слика
 Da li nas društvene mreže ometaju na poslu ? Infografika Više nego što možete da zamislite, društvene mreže na Internetu, kao što su Facebook i Twitter, utiču na našu koncentraciju i smanjuju efektivnost našeg rada. Kompanija Red e App razvila je najnoviju infografiku koja pokazuje na koji način prekidanja od strane internet mreža utiču na produktivnost zaposlenih. Između ostalog, infografika pokazuje da se radnik prekine u svom poslu svakih 10,5 minuta i da mu je potrebno čak 23 minuta da bi se u potpunosti vratio radnom zadatku. Ovakva uznemiravanja radnika, namerna ili nenamerna, koštaju američku privredu čak 650 milijardi dolara godišnje.
Слика
" Soulfood Serbia- hrana sa dušom" Promotivni film Turističke organizacije Srbije (TOS) „Soulfood Serbia – hrana sa dušom“ nagrađen je i na prvom međunarodnom festivalu turističkog filma "Zagreb tourfilm festival". A u maju ove godine osvojio je prvu nagradu na festivalu „FilmAT“ u Varšavi, u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji turističkog filma; u junu ove godine na „U.S. International Film & Video Festival“ u Los Anđelesu u konkurenciji preko 1100 filmova iz 29 zemalja sveta u kategoriji „Turistički film“ osvojio “Silver Screen” dok je u aprilu na festivalu komunikacije, odmora i razonode „FORFEST“ u Bečićima, osvojio drugu nagradu žirija u kategoriji „TV i Film“ – „Putovanja, prevoz, turizam“ u konkurenciji 107 pristiglih radova iz 8 zemalja u 11 kategorija. „Soulfood Serbia“ naziv je i marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje. Ova kam
Слика
TOP 10 YouTube-u videa  koji su uzdrmali svet YouTube je od svoga nastanka neprestano redefinisao pojam aktivizma, ponekad na bolje, a ponekad, nažalost, i na gore. Link TV je sastavio listu top 10 video snimaka koji su promenili svet, a uglavnom su snimljeni kamerama na smartphone-ima. Teroristički napad na London (2005) Jedan od najvažnijih događaja koji su snimili obični građani koristeći svoje mobilne telefone. Vešanje Sadama Huseina (2006) Vešanje Sadama Huseina snimio je pripadnik zatvorske garde i time još jedanput dokazao da više ništa nije 'sveto' u svetu u kojem su mobilni telefoni ujedno i video kamere. Occupy Wall Street (2011) Snimka policajca koji je tzv. papar-sprejem poprskao mirnog protestanta na kalifornijskom univerzitetu Dejvis, postao je jedan od najzapaženijih trenutaka Occupy pokreta. Smrt Nede Aghan-Soltan (2009) Smrt 27-godišnje protestantkinje na Trgu slobode u Teheranu postala je simbol borbe protiv iranske Vlade. Ovaj s
Слика
 Kako će izgledati Olimpijske park u Rio de Žaneiru 2016. ? Olimpijske igre u Londonu tek  što su završene, a već je počelo da se priča o narednim . Rio de Žaneiro, domaćin sledećih igara 2016.godine, predstavio je prvi put javnosti olimpijski park Dizajn fascinantnog kompleksa otkrili su britanski arhitekti koji su angažovani na projektu i koji su bili zaslužni za izgradnji i projektovanje istog objekta na Igrama u Londonu. U ovom parku, koji je sagrađen na lokaciji na kojoj su se održavale trke za brazilski Gran Pri F1 održaće se takmičenja u 15 sportova na Olimpijskim igrama - uključujući plivanje i hokej - i 11 na Paraolimpijskim igrama, piše The Sun. Bil Henvej, jedan od britanskih arhitekata iz biroa "Aecom" koji je angažovan na projektu olimpijskog parka u Riju, rekao je da se njegov tim trudi da što bolje "istakne lepotu i duh ovoga mesta." Ceremonija otvaranja i zatvaranja Igara - kao i takmičenja u atletici - održaće se na slavnoj &
Слика
Coca-Cola sistem srpskoj ekonomiji donosi 345 miliona evra dodate vrednosti           Coca-Cola sistem u Srbiji godišnje u budžet uplati tri miliona evra poreza i povezan je sa 107 miliona evra koje država prihoduje od poreza. Kada se tome dodaju profit dobavljača i trgovaca koji sarađuju sa ovom kompanijom, kao i porezi i zarade koje oni isplate, ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 345 miliona evra ili 1,18 odsto bruto domaćeg proizvoda, pokazuju rezultati studije „Društveno-ekonomski uticaj Coca-Cola sistema u Srbiji” Itana Kapstajna, renomiranog profesora na međunarodnoj poslovnoj školi INSEAD. To znači da svaki evro koji stvori Coca-Cola sistem u Srbiji, donosi 13 evra dodate vrednosti u vidu plata radnika, profita kompanija i poreza koji država dobije od Coca-Cola sistema i firmi koje s njim sarađuju. Takođe, Coca-Cola sistem u zemlji zapošljava 1.300 radnika i godišnje svojim zaposlenima isplati 22 miliona evra neto zarad
Слика
„Globalni kraljevi marketinga na događaju  „Marketing Kingdom“   Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i  o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia - kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu. Agencija P. world ( http://www.t
Слика
Nano SIM karticu u VIP-u  Vip se spremio da novu generaciju smart telefona podrži sa Nano SIM karticama. SIM kartice četvrte generacije će već od 30. septembra moći da se nabave u većim Vip prodajnim centrima u Beogradu, Nišu, Subotici, Novom Sadu, Kragujevcu i Kraljevu. Nano SIM kartica je za 40% manja i 15 % tanja od Mikro SIM kartice, a omogućava iste funkcionalnosti kao standardne SIM kartice. Zbog svojih dimenzija i uštede prostora, nove Nano SIM kartice proizvođačima telefona pružaju mogućnost za unapređenje komponenti mobilnih uređaja, poput dodatne memorije ili većih baterija. Cena Nano SIM kartice je 1 dinar, u svim Vip postpejd tarifama. Svaki korisnik koji sa Vipom zaključi postpejd ugovor o kupovini Nano SIM kartice na 24 meseca dobija 25% popusta na izabranu tarifu tokom tog perioda. Nano SIM kartica će biti dostupna i pripejd korisnicima. Više informacija na www.vipmobile.rs , 060 1234 i Vip centrima.
Слика
 LAV MINI   LAV pivo je lansiralo još jednu inovaciju na tržište piva - LAV Mini, novu staklenu nepovratnu ambalažu LAV piva od 0,25l. Za sada će novi LAV potrošačima biti dostupan u HoReCa kanalu, dok će se u ostalim kanalima naći u prodaji početkom 2013. godine. Novi LAV Mini je veoma zgodan za držanje u ruci i izuzetno je atraktivnog dizajna, što predstavlja jos jedan primer da LAV konstantno ulaže u inovativnost na tržištu piva u Srbiji. „Naš primarni cilj je da na jedinstven način unapređujemo LAV pivo koje je brend sa dugom tradicijom u našoj zemlji. Dosledno negujemo iste vrednosti po kojima je LAV prepoznatljiv, ali uz znatno intenzivniji pristup potrošačima. LAV Mini je nastao kao inovativna kreacija, koja će na nov način komunicirati sa ljubiteljima piva i koja će LAV-u dati novu snagu. Očekujemo da će uz prednosti kao što su svežina i originalan izgled koje sa sobom nosi, LAV Mini postati novi miljenik potrošača u Srbiji“, izjavio je Igor Janković
Слика
Srecan rodjendan Ray-Ban  Sunčane naočare Ray-Ban - nastale pre tačno 75 godina - verojatno ne bi postale ikonski statusni simbol pravih muškarčina, neverbalni prikaz viška testosterona (ili vizuelna naknada za realni manjak istog), da ih nije u opremu svojih pilota uvrstilo Ratno vazduhoplovstvo SAD. Tako su i one, zajedno s kožnim jaknama, postale zaštitni znak svih onih momaka koji su hteli da budu onako neodoljivi kako su ratni piloti bili engleskim curama, popustljivijima ukoliko su znale da je dečku to možda zadnja prilika pre pogibije u vatrenoj kugli nad nebom Nemačke ili Rumunije, svejedno. Šminkeri u uniformi Nije legenda da je proizvodnju tih naočara podstakao čovek kojem je vid zaista stradao od jakog sunca na velikoj visini. Bio je to američki eksperimentalni pilot Džon A. Mekredi, koji je stradao pri jednom od vojnoistraživačkih letova balonom, pa je sugerisao firmi Bausch & Lomb da proizvede naočare koje bi štitile pilotske oči od jako
Слика
Najskuplji pokloni Tragajuci za idealnim poklonom za jednu važnu osobu , našla sam listu najskupljih rodjendanski poklona i evo šta se našlo na njoj.... Plavi dijamant -cena 798 miliona dolara Zaledjeni čokoladni desert- cena 25 000 adolara Diva Premium vodka -cena 1 060 000 dolara Mindjuše -cena 85 miliona dolar Apartman - cena 200 miliona dolara Skupe dijamantske sandale-cena  2miliona dolara Najskuplji ruž za usne - cena  62,000 dolara Najskuplji Sari ? Najskuplji omlet -cena 100dolara /  porcija Najskuplji parfem- cena 215,000 dolara flašica Najskuplji  Perrier-Joule šampanjac se procenjuje na 50,000 dolara Najskuplja poslastica ikada - 15,000 dolara  porcija Najskuplja ruža za Dan zaljubljenih 75,450 dolara Najskuplja dijamantska kravata - cena 220 000 dolara Post je posvecen mojoj drugarici Neveni kojoj od sveg srca želim srećan rodjendan i sve najlepse.
Слика
Bildovanje FIĆE   Pojavile su se prve fotografije novog modela Fiće,  koje otkrivaju kako će  izgledati, a saznaje se da bi se na tržištu trebao pojaviti krajem sledeće godine. Novi model već nazivaju "muškim Fićom", a iako ga obeležava robusniji izgled, prepoznatljive karakteristike modela 500 vrlo se lako prepoznaju. Manji bočni prozori i udubljenja na vratima modelu 500X daju sportski izgled, čime Fića privlači više  pažnje na putevima . Pogledaj te kako izgleda novi model Fiće..    
Слика
Koje je more najčistije ?   Američki Konzervejsen internesenel  objavilo je listu najboljih mora na svetu , na kojem su se nasle ukupno 171 zemlje.  Ovo naučno istraživanje sporovedeno je tako što su u obzir uzete vode koje se protežu od obale  zemlje, pa sve do 370km od kopna. Na osnovu ovih istraživanje ispostavilo se da Jadransko more , koje zapljuskuje obalu Crne Gore i nije baš čisto kako ga svi veličamo Najzdravija mora 1. Sejšeli 2. Nemačka 3. Ostrvo Jarvis 4. Estonija 5. Holandija Ovako je u regionu 18. Slovenija 64. Hrvatska 69 Grčka 87. Albanija 94. Turska 129. Crna Gora 136. Bugarska - Pored čistoće mora, ljudskog faktora, koji utiče na zdravlje, higijenu i sigurnost, meren je i stepen zagađenja vode viškom hemikalija, patogenima i smećem. Ocenjena je bioraznolikost, kvalitet života u priobalju, merene su količine hrane koje se eksploatišu i njihova održivost, stepen zaštite priobalja i očuvanje prirodnog staništa, kao i mogućnost ribaren
Слика
 LinkedIn Bolji od Apple -a ?   Prema Forbesovoj listi 25 najbrže rastućih tehnoloških kompanija na čelu je LinkedIn, koja je prema ovoj listi pretekla i Apple. LinkedIn je najveća svetska mreža profesionalaca, osnovana 2003. godine, sa više od 150 miliona članova u više od 200 zemalja. Nakon Applea koji je drugi na listi , sledi Qlik Technologies koji prodaje softverska rešenja koja dostavljaju analizu podataka. Iza spomenutih na ovogodišnjoj listi nalaze se još i Athenahealth ( http://www.athenahealth.com/ ) koji nudi poslovne usluge u oblasti medicinske struke, Equinix ( http://www.equinix.com/en_US/ ) koji povezuje poslovanje partnera i klijenata širom sveta putem globalne platforme centara podataka visokih performansi. U vrhu je i VeriSign koji pruža usluge registrovanja raznih domena.
Слика
 Samsung Galaxy Note 2 Samsung će 29. avgusta u Berlinu otkriti novi Galaxy Note 2, kombinaciju mobilnog telefona i tableta, koji bi trebao da ima  veći ekran, brži procesor i znatno napredniju kameru od prethodnog. - Novi Galaxy Note predstavićemo u Berlinu 29. avgusta, rekao je Samsungov predstavnik za Reuters, a nagađa se da će novi Note imati čvršći 5,5 inčni ekran (sadašnji je 5,3), brži procesor i znatno napredniju kameru. Novi Note bi ujedno trebao da ima i najnoviju verziju Androida. Reuter podseća da je Samsung prošle godine pretekao Apple kao najveći proizvođač mobilnih telefona. Samsung želi da se učvrsti na vodeće mestu tako što će preduhitriti Apple sa lansiranjem novog uredjaja. Kompanije Apple i dalje nije objavila tačan datum lanisiranje novog telefona ali se  nagadja da će to biti 12. septembar. 
Слика
Vreme je za kafu   Kako bi taj poseban trenutak  uživanja I ispijanja kafe bude potpuno, poznati italijanski proizvodjač kafe napravio je jestivu šoljicu za kafu. Evo o čemu je reč, italijanski proizvodjač Lavazza,napravio je posebnu jestivu šoljicu na kafu  "Cookie Cup". Spoljašnji deo ukusne šoljice sastoji se od kolačića, dok unutrašnji ima dvostruku svrhu. Kako je napravljen od posebne šećerne glazure, ovaj unutrašnji deo služi i kao izolator i kao zaslađivač kafe. I tako nakon ispijanja omiljenog napitka možete I da se zaslati I šoljicom u kojoj se on nalazio. A za prave sladokusce proizvodjač je spremio I čokoladnu verziju . Uživaj te !:D
Слика
 Kit Kat ” Šta je sledeće?”   Kit Kat je pokrenuo novu kampanju u UAE pod nazivom   ” Šta je sledeće?”,    I na taj način dodao novi smisao teoriji napravi pauzu . Teritorija 'napravi pauzu ' koju Kit Kat je uspeo zadrži  već decenijama , jedan je od  najbogatijihu u konditorskoj  industriji širom sveta . Ovo inspirativno pozicioniranje  nastavlja da se razvija , što je dovelo do stvaranja novih ideja i još boljeg posla.    "Šta je sledeće " Kampanja je razvijen da prikaže novu uglom u odnosu na klasične poznat I  voljen  Kit Kat .   To je ona mala pauza koja je potrebna  pre konačne odluke.  Imati malo  vreme kako bi sastavio sve slike u glavu pre donošenje odluke , može da ima veliki uticaj na  neke naredne korake .
Слика
The Best Job is the hard job.....   Najbolji posao na svetu.... Hvala mama ..... Thank you mum ..... P&G London 2012 Olympic Games
Слика
IKEA PIVO?!  Tačno ili ne ? Skoro sam pisala o tome šta je IKEA spremna da uradi za svoje potrošače , i da im dozvoli da prespavanju u njihovoj prodavnici ( http://in-onmarketing.blogspot.com/2012/05/da-li-bi-ste-spavali-u-ikea-i-u.html ) IKEA je otišla jedan korak dalje i potrudila se da svojim potrošačima obezbedi vrhunski užitak uz IKEA pivo. Nakon napornog dana  na poslu, svakome prija odmaranje na kauču. Kako je IKEA nameštaj medju najpopularnijim nameštajem u Evropi, pored IKEA kauča nalazi se IKEA stolić za kafu i kada uključite televizor koji se nalazi na IKEA tv stoliću , logično ono što nedostaje je IKEA pivo da se potpuni odmor. IKEA je pokrenula sopstveno pivo koje se u Velikoj Britaniji zove Öl Mörk Lager  (tamno veliko pivo), koje je se može kupiti jedino u njihovim radnjama.  Sve dok ne dodje IKEA do nas i njeno pivo, razvoj ove interesante priče možemo pratiti na sajtu Untappd ,  gde je IKEA- ino pivo naišlo na oduševljenje i pozivine reakcije i ocenjeno je

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Слика
Who is who in Serbia ? Spisak  marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.     Marketing agencije u Srbiji: A Media Advantage Adver City AdveriMark&Partners Afirma FCB AGB Nielsen Media Research AgitPROP Alduminis Alma Quattro Auratus BCA Mosaic Beoexpo System Billboard Block and Roll BrandMama BTL advertising Buzz Advertising CAN Advertising Carnation Group Coba&associates Communis Craft marketing Creativa Unlimited Creative Media Art Dynamic Communications Group Direct Media Domino Advertising Ebart consulting Euro-Sky Fastbridge Fifoconsult FullHouse Freemental communications Gatti GfK Gistro Green Communications Grey Worldwide GridPoint GSM Advertising Huge Media Imagecom Incognito Advertising Kreativa New formula Life Advertising Lowe Idols & Friends LPT Publicis Marcons Magnus media Mark-Planetak Masel Group Masmi Max advertising MaxNova Creative McCann Universal Media House Median