Постови

HR stručnjaka - HR Experience 3

Слика
Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International " Najnovije svetske trendove i izazove predstaviće vrhunski svetski stručnjaci u oblasti Ljudskih resursa kompanija Ebay & Pay Pal Europe, PepsiCo Europe, BAE Systems, Statoil, Gazprom International, Nomura International, Hertz, New Look Retailers, na trećem izdanju najvećeg HR događaja u Srbiji „HR Experience 3" 22. marta u Beogradu. Predstavnici HR odseka globalnih giganata prezentovaće svoja saznanja do kojih su došli u toku svog dugogodišnjeg iskustva u oblasti Ljudskih resursa vodećih svetskih brendova. Glavni organizator događaja je internacionalna kreativna agencija P.world. Centralno mesto strateškog poslovanja uspešnih kompanija današnjice, prati trend rastuće potrebe za pronalaženjem talentovanih ljudi. Okruženje je konkurentsko i jedna od najvećih vrednosti kompanija je motivisan i lojalan zaposleni. Iza planetarno uspešnog po

HM odtkupljuje odeću

Слика
Širom sveta poznata švedska kompanija H&M objavila je da će dogodine na svim tržištima početi prikupljati nošenu odeću. Kupcima će za dostavljanje vreća sa starom odećom davati bonove čija vrednost i dalje nije poznata - Želimo učiniti nešto dobro za okolinu, zbog čega svojim kupcima nudimo da nam ostave svoju iznošenu ili oštećenu odeću, kazao je u izjavi izvršni direktor kompanije Karl-Johan Persson. H&M će primati odeću bez obzira na to u kakvom je stanju i od kojeg je proizvođača u 1.500 od svojih 2.700 prodavnica, među kojima će se naći sve trgovine u Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. Pilot-projekt pokrenuli su prošle godine u Švajcarskoj i pokazao se vrlo uspešnim.Sve ove aktivnosti su deo dugoročnog plana o održivom razvoju.
Слика
Jaguar type F  U sredu 4. Aprila 2012.godine u New York , Jaguar je potvrdio da je novi model sportskog automobila u pripremi . Kako izgleda Jaguar F?  Pogledaj te ....
Слика
Uživaj u Brzini Interesantna Gerila , u Berlinu... Za sve oni koji nemaju vremena da probude ono dete u sebi....
Слика
 Čujte i počujteeeeeee..... Konkurs za nove tufnice Navikli smo već da nas najveći proizvođač posuđa u regionu, kompanija Metalac Posuđeiz Gornjeg Milanovca, stalno iznenađuje svežim idejama. Od 16. oktobra startovao je novi Metalac facebook konkurs samo za dizajnere. Iz njihove maštovite kuhinje pod imenom “Novi dizajn”, stiže konkurs koji poziva sve dizajnere i talentovane pojedince da svojim dizajnerskim rešenjem daju novi život već dobro poznatoj Metalac šerpici. Ideja konkursa je da inspiriše sve mlade kreativce koji imaju veliku želju da pokažu svoj talenat i iskoriste priliku da posle čuvenog Karima Rašida, baš oni dizajniraju Metalac šerpice! Nagrade su više nego kreativne, a za najuspelije i vrlo inspirativne. Metalac Posuđe će vam pružiti jedinstvenu priliku da učešćem na facebook konkursu „Novi dizajn“ predstavite svoj rad široj javnosti, osvojite specijalno izrađenu šerpicu sa svojim dizajnom, ali i mogućnost otkupa dizajna za masovnu proizvodnj
Слика
Kolika je vrednost skoka Felixa Baumgartnera ? Istorijski skok Felixa Baumgartnera s 39 kilometara visine, Red Bullu je doneo profit od reklama od 6 milijarde eura… To je potvrdio i sam Dietrich Mateschitz , sponzor projekta “Stratos” i suosnivač Red Bulla. Takođe, kako je istaknuo analitičar robnih marki Gerhard Hrebiczek , uloženih 50 miliona eura donelo je 12.000 posto dobiti, piše Forbes, a prenosi Index. Red Bull namerava dugoročno da iskoristi ovaj istorijski skok. Tako je Eurobrand procenio da je vrednost Red Bulla do sad bila oko 14 milijardi eura, a nakon skoka je vrednost ove marke skočila je na 17 milijardi eura.
Слика
    Magazin “Student”- konkurs za sve koji žele da se bave marketingom Cilj je formiranje marketing tima koji bi imao zadatak da se bavi prvenstveno promocijom časopisa, ali i drugim marketinškim delatnostima. Prvi broj magazina Student izašao je 15.marta 1937. godine, što ga čini najstarijim studentskim glasilom na Balkanu i trećim najstarijim glasilom u Srbiji (posle Politike i Ošišanog ježa). U zavisnosti od društveno – političkih okolnosti Student je menjao imena: Beogradski Student, Novi Student, List beogradskih studenata, Student i dr, ali njegova misija je oduvek bila da informiše studente o dešavanjima na Univerzitetu, studentskom životu uopšte, ali i o aktuelnim dešavanjima u društvu, nauci, umetnosti, sportu. Kroz Student je prošlo mnogo ljudi koji su ostavili trag u našoj istoriji. Sada je otvoren konkurs za sve koji se bave ili nameravaju da se bave marketingom, sa ciljem formiranja marketing tima magazina. Konkurs je otvoren isključivo za studente,
Слика
Koka-kola napušta Grčku Firma "Koka-kola Helenik Botling" (Coca-Cola Hellenic Bottling, HBC), glavni evropski ogranak američke grupe, drugo po veličini preduzeće u svetu za flaširanje "koka-kole", seli svoju upravu iz Atine u Švajcarsku i ubuduće će trgovati na Berzi u Londonu.  "Izvršni odbor grupe imaće sedište u Švajcarskoj, odakle će se upravlajti grupom" najavio je danas generalni direktor grupe Dimitris Lois.   "Mi smo grčka multinacionalna kompanija sa sedištem u Švajcarskoj", rekao je Lois novinarima.   HBC koja sada drži 22 odsto tržišnog kapitala na Atinskoj berzi, dala je ponudu za razmenu akcija sa kompanijom "Koka-kola AG" nedavno formiranom u Švajcarskoj, da bi olakšala svoj ulazak u indeks Londonske berze FTSE-100, saopštila je kompanija u Atini i Londonu.   Direktor Lois je rekao da selidba neće imati "nikakve posledice" na fiskalnom planu i da je motiv potraga za "v
Слика
 Best Global Brands   Interbrand je predstavio 13. ediciju Best Global Brands izveštaja predstavljajući najvrednije svetske brendove - kao i u prethodnim, Coca-Cola je najvredniji brend, a slede Apple, IBM, Google, Microsoft, GE, McDonald’s, Intel, Samsung i Toyota . Evaluirajući vrednost brenda, Interbrand istražuje osnovna tri aspekta kao što su finansijske performanse brendiranog proizvoda ili usluge; ulogu brend u odabiru kupca i jačinu brenda kada je u pitanju finansijska stabilnost kompanije. Tehnološki brendovi i dalje dominiraju: Apple je No.2 (povećao vrednost brenda za 129 odsto), a prvi put u istoriji ovog izveštaja, Google (No.4) je pretekao Microsoft-a . Prvi put na listi se našla jedna online društvena mreža, Facebook na 69. mestu, a ostali ''rookie-ji'' su Pampers (34), Prada (84), Kia (87), Ralph Lauren (91) i MasterCard (94) . Isto tako, uprkos katastrofalnom stanju tržišta, čak 13 automobilskih brendova povećalo je svoju vredno
Слика
DSOJ organizuje studentsko takmičenje    Društvo Srbije za odnose s javnošću prvi put će, u okviru godišnje konferencije PRilika 2012, organizovati i nacionalno studentsko takmičenje u oblasti odnosa s javnošću. Konkurs je otvoren za studente upisane na bilo koji studijski program osnovnih akademskih, strukovnih ili master studija na državnim i privatnim visokoškolskim institucijama u Republici Srbiji. Kotizacija se ne naplaćuje, a timovi studenata mogu da broje tri ili četiri člana. Cilj takmičenja je da ponudi mogućnost zainteresovanim studentima da, kroz rešavanje studije slučaja, prodube svoja znanja, praktično ih primene i testiraju kroz kreativno rešavanje zanimljivih poslovnih situacija i izazova u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću. Organizacija ovog takmičenja predstavlja i jedan vid promocije, unapređivanja i razvoja struke odnosa s javnošću, što predstavlja jedan od značajnih ciljeva i zadataka DSOJ-a. Svi zainteresovani studenti mogu
Слика
10 000 000  iPad Mini -ija       Apple je već naručio 10 miliona ekrana za trenutno 'tajni' i nepotvrđeni model iPad mini koji bi trebalo da sadrži ekran veličine 7,8 inča. Izveštaj sledi i slične navode tajvanskog Digitimes-a koji je objavio različite, ali uglavnom značajne narudžbe ekrana. Navodeći izjavu neimenovanog izvora, Apple očekuje da u poslednjem tromesečju ove godine isporuči između 9 i 10 miliona tablet uređaja. Sve što znamo o nadolazećem Apple mini-ju - od cene do aktuelnih delova - dolazi iz serije neimenovanih izvora ili nepotvrđenih nagađanja. Tablet, ukoliko uopšte se i pojavi na tržištu, trebalo bi da bude manji od trenutnog 9.7-inčnog Apple iPad-a, da košta 199 USD. Sa druge strane, neko očekuje da će iPad mini biti jeftiniji i od iPod Touch-a.
Слика
 Novi brendovi Velike Britanije Apple je proglašen najboljim brendom Velike Britanije za 2012. godinu, ispred video-portala YouTube, prošlogodišnjeg pobednika Aston Martina i društvene mreže, Twittera. Spisak svih brendova na listi CoolBrends-a 1 Aston Martin – Automotive/Cars 2 Apple – Technology/General 3 Harley-Davidson – Automotive/Motorbikes 4 Rolex – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 5 Bang & Olufsen – Technology/General 6 BlackBerry – Technology/Telecommunications 7 Google – Online 8 Ferrari – Automotive/Cars 9 Nike – Sportswear & Equipment 10 YouTube – Online 11 Alexander McQueen – Fashion/Designer 12 Dom Perignon – Drinks/Champagne 13 PlayStation – Leisure & Entertainment/Games & Toys 14 Ray-Ban – Fashion/Accessories, Jewellery, Watches 15 Chanel – Fashion/Designer 16 Nintendo – Leisure & Entertainment/Games & Toys 17 Vivienne Westwood – Fashion/Designer 18 Agent Provocateur – Fashion/Lingerie 19 Tate Modern – L
Слика
 Da li nas društvene mreže ometaju na poslu ? Infografika Više nego što možete da zamislite, društvene mreže na Internetu, kao što su Facebook i Twitter, utiču na našu koncentraciju i smanjuju efektivnost našeg rada. Kompanija Red e App razvila je najnoviju infografiku koja pokazuje na koji način prekidanja od strane internet mreža utiču na produktivnost zaposlenih. Između ostalog, infografika pokazuje da se radnik prekine u svom poslu svakih 10,5 minuta i da mu je potrebno čak 23 minuta da bi se u potpunosti vratio radnom zadatku. Ovakva uznemiravanja radnika, namerna ili nenamerna, koštaju američku privredu čak 650 milijardi dolara godišnje.
Слика
" Soulfood Serbia- hrana sa dušom" Promotivni film Turističke organizacije Srbije (TOS) „Soulfood Serbia – hrana sa dušom“ nagrađen je i na prvom međunarodnom festivalu turističkog filma "Zagreb tourfilm festival". A u maju ove godine osvojio je prvu nagradu na festivalu „FilmAT“ u Varšavi, u konkurenciji 182 filma iz celog sveta u kategoriji turističkog filma; u junu ove godine na „U.S. International Film & Video Festival“ u Los Anđelesu u konkurenciji preko 1100 filmova iz 29 zemalja sveta u kategoriji „Turistički film“ osvojio “Silver Screen” dok je u aprilu na festivalu komunikacije, odmora i razonode „FORFEST“ u Bečićima, osvojio drugu nagradu žirija u kategoriji „TV i Film“ – „Putovanja, prevoz, turizam“ u konkurenciji 107 pristiglih radova iz 8 zemalja u 11 kategorija. „Soulfood Serbia“ naziv je i marketinške kampanje TOS-a za 2012. godinu koja za glavnu temu ima gastronomiju kao važan deo turističke ponude naše zemlje. Ova kam
Слика
TOP 10 YouTube-u videa  koji su uzdrmali svet YouTube je od svoga nastanka neprestano redefinisao pojam aktivizma, ponekad na bolje, a ponekad, nažalost, i na gore. Link TV je sastavio listu top 10 video snimaka koji su promenili svet, a uglavnom su snimljeni kamerama na smartphone-ima. Teroristički napad na London (2005) Jedan od najvažnijih događaja koji su snimili obični građani koristeći svoje mobilne telefone. Vešanje Sadama Huseina (2006) Vešanje Sadama Huseina snimio je pripadnik zatvorske garde i time još jedanput dokazao da više ništa nije 'sveto' u svetu u kojem su mobilni telefoni ujedno i video kamere. Occupy Wall Street (2011) Snimka policajca koji je tzv. papar-sprejem poprskao mirnog protestanta na kalifornijskom univerzitetu Dejvis, postao je jedan od najzapaženijih trenutaka Occupy pokreta. Smrt Nede Aghan-Soltan (2009) Smrt 27-godišnje protestantkinje na Trgu slobode u Teheranu postala je simbol borbe protiv iranske Vlade. Ovaj s
Слика
 Kako će izgledati Olimpijske park u Rio de Žaneiru 2016. ? Olimpijske igre u Londonu tek  što su završene, a već je počelo da se priča o narednim . Rio de Žaneiro, domaćin sledećih igara 2016.godine, predstavio je prvi put javnosti olimpijski park Dizajn fascinantnog kompleksa otkrili su britanski arhitekti koji su angažovani na projektu i koji su bili zaslužni za izgradnji i projektovanje istog objekta na Igrama u Londonu. U ovom parku, koji je sagrađen na lokaciji na kojoj su se održavale trke za brazilski Gran Pri F1 održaće se takmičenja u 15 sportova na Olimpijskim igrama - uključujući plivanje i hokej - i 11 na Paraolimpijskim igrama, piše The Sun. Bil Henvej, jedan od britanskih arhitekata iz biroa "Aecom" koji je angažovan na projektu olimpijskog parka u Riju, rekao je da se njegov tim trudi da što bolje "istakne lepotu i duh ovoga mesta." Ceremonija otvaranja i zatvaranja Igara - kao i takmičenja u atletici - održaće se na slavnoj &
Слика
Coca-Cola sistem srpskoj ekonomiji donosi 345 miliona evra dodate vrednosti           Coca-Cola sistem u Srbiji godišnje u budžet uplati tri miliona evra poreza i povezan je sa 107 miliona evra koje država prihoduje od poreza. Kada se tome dodaju profit dobavljača i trgovaca koji sarađuju sa ovom kompanijom, kao i porezi i zarade koje oni isplate, ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 345 miliona evra ili 1,18 odsto bruto domaćeg proizvoda, pokazuju rezultati studije „Društveno-ekonomski uticaj Coca-Cola sistema u Srbiji” Itana Kapstajna, renomiranog profesora na međunarodnoj poslovnoj školi INSEAD. To znači da svaki evro koji stvori Coca-Cola sistem u Srbiji, donosi 13 evra dodate vrednosti u vidu plata radnika, profita kompanija i poreza koji država dobije od Coca-Cola sistema i firmi koje s njim sarađuju. Takođe, Coca-Cola sistem u zemlji zapošljava 1.300 radnika i godišnje svojim zaposlenima isplati 22 miliona evra neto zarad
Слика
„Globalni kraljevi marketinga na događaju  „Marketing Kingdom“   Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i  o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia - kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu. Agencija P. world ( http://www.t
Слика
Nano SIM karticu u VIP-u  Vip se spremio da novu generaciju smart telefona podrži sa Nano SIM karticama. SIM kartice četvrte generacije će već od 30. septembra moći da se nabave u većim Vip prodajnim centrima u Beogradu, Nišu, Subotici, Novom Sadu, Kragujevcu i Kraljevu. Nano SIM kartica je za 40% manja i 15 % tanja od Mikro SIM kartice, a omogućava iste funkcionalnosti kao standardne SIM kartice. Zbog svojih dimenzija i uštede prostora, nove Nano SIM kartice proizvođačima telefona pružaju mogućnost za unapređenje komponenti mobilnih uređaja, poput dodatne memorije ili većih baterija. Cena Nano SIM kartice je 1 dinar, u svim Vip postpejd tarifama. Svaki korisnik koji sa Vipom zaključi postpejd ugovor o kupovini Nano SIM kartice na 24 meseca dobija 25% popusta na izabranu tarifu tokom tog perioda. Nano SIM kartica će biti dostupna i pripejd korisnicima. Više informacija na www.vipmobile.rs , 060 1234 i Vip centrima.
Слика
 LAV MINI   LAV pivo je lansiralo još jednu inovaciju na tržište piva - LAV Mini, novu staklenu nepovratnu ambalažu LAV piva od 0,25l. Za sada će novi LAV potrošačima biti dostupan u HoReCa kanalu, dok će se u ostalim kanalima naći u prodaji početkom 2013. godine. Novi LAV Mini je veoma zgodan za držanje u ruci i izuzetno je atraktivnog dizajna, što predstavlja jos jedan primer da LAV konstantno ulaže u inovativnost na tržištu piva u Srbiji. „Naš primarni cilj je da na jedinstven način unapređujemo LAV pivo koje je brend sa dugom tradicijom u našoj zemlji. Dosledno negujemo iste vrednosti po kojima je LAV prepoznatljiv, ali uz znatno intenzivniji pristup potrošačima. LAV Mini je nastao kao inovativna kreacija, koja će na nov način komunicirati sa ljubiteljima piva i koja će LAV-u dati novu snagu. Očekujemo da će uz prednosti kao što su svežina i originalan izgled koje sa sobom nosi, LAV Mini postati novi miljenik potrošača u Srbiji“, izjavio je Igor Janković