Постови

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "

Слика
Kompanija Soko Štark vratila je duh starih vremena u centar Beograda otvaranjem svoje nove specijalizovane prodavnice najukusnijih slatkiša i slaniša. Ovo je šesta po redu Soko Štark renovirana radnja. Štarkova slatka riznica vratila se na svoju staru adresu, u Knez Mihajlovu ulicu br. 25, gde je davne 1957. godine otvorena prva Štark radnja u Beogradu.   U novom ruhu, ali sa istim onim pravim vrednostima i originalnim recepturama kao nekada davno kada je sve počelo, ova radnja ponovo je mesto okupljanja za celu porodicu. Roditelji se u njoj vraćaju i detinjstvo, bake i deke ne moraju ni da razmišljaju kako će da obraduju svoje unuke, a deca se osećaju potpuno ispunjeno jer se u ovoj radnji osećaju, baš kao što izreka kaže, kao da su u fabrici čokolade. Sa polica ispunjenih najraznovrsnijim slatkim fantazijama i jednistvenim proizvodima koje možete pronaći samo u Soko Štark prodavnicama,  pruža se ljubav koju će svi posetioci nove Štark radnje osetiti sa prvm zalogajem.   Miris tradic

Posao za menadžera za odnose sa javnošću

Kompanija Rakita Exploration d.o.o. Bor, deo Freeport McMoRan Company,  realizuje  projekat Timok. Projekat Timok podrazumeva istražna prava na površini od 245 kvadratnih kilometara u Timočkom magmatskom kompleksu u istočnoj Srbiji. Rakita Exploration d.o.o Bor je u većinskom vlasništvu kompanije Freeport-McMoRan Copper & Gold Inc, koja je jedna od vodećih rudarskih kompanija u svetu sa sedištem u Feniksu, Arizona, SAD. Usled potrebe za pravovoremenom i strateški vođenom komunikacijom sa medijima i lokalnom zajednicom, tražimo kandidata za poziciju u Rakita info centru koji će biti otvoren krajem aprila 2014: Menad ž er za odnose s javnošću Bor Opis posla Rad u Info centru kompanije – pružanje preciznih i pravovoremenih informacija o kompaniji i njenim aktivnostima svim zainteresovanima Planirana i strateški vođena komunikacija sa svim interesnim grupama Učešće na sastancima sa predstavnicima lokalne zajednice i na događajima važnim za kompaniju Dvokratno radno vreme

Škola Digitalne Komunikacije -Represent Communications

Слика
U period od 29.do 31.maja 2014.godine, u Beogradu u organizaciji Represent Communications će biti održana četvrta Škole digitalne  komunikacije.  Danas veliki broj ljudi koristi društvene mreže i svakodnevno se informiše putem interneta, ali   nisu svi upoznati sa mogućnostima i prednostima koje novi vid komunikacije pruža.  Škola digitalne komunikacije je prava prilika za one koji žele da nauče nešto više o načinu na koji  Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije kontaktirajte nas na: Lana Andrić 063 385 034,  lana.andric@represent.rs .  Na raspolaganju su vam i telefoni agencije Represent Communications: 011/ 715 2 500 i 715 2 484. Uložite u sebe, uložite u znanje i uhvatite korak sa trendovima u komunikaciji:) 

Digi day -Za sve ljubitelje digitalnih komunikacija

Слика
IAB Srbija, asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, 7. maja u Domu omladine Beograda organizuje godišnju konferenciju Digital Day 2014, koja za cilj ima edukovanje stručne javnosti o najnovijim trendovima u sferi digitalnog oglašavanja. Na četvrtom po redu Digital Day-u, posetioci će biti u prilici da čuju izlaganja uglednih svetskih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji su svoje znanje i iskustvo sticali na naprednijim tržištima. Glavna tema ovogodišnje konferencije je „Povezani u pokretu” (Connected in Motion) i predstavlja spoj mobilnog marketinga i sve popularnijih društvenih mreža. Trendovi u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja govore da se danas najveći deo komunikacije odvija preko društvenih mreža i to ne više, kao što je to nekada bio slučaj, sa desktop i laptop računara, nego sa pametnih telefona i tablet uređaja. Savremeni potrošač izložen je ogromnoj količini informacija i podataka, od kojih će

Stipendija za iEdukativni program „Poslovne veštine za početnike“

Stipendija za iEdukativni program „Poslovne veštine za početnike“ Ne pitaj šta država može uraditi za tebe, zapitaj se šta ti možeš uraditi za sebe! Poznato je da Srbiju muči problem odliva mozgova i nedostatka strucnjaka već više od 20 godina. S druge strane Srbija svoju poziciju u savremenom društvu mora graditi uz pomoć obrazovanih pojedinaca koji će postati vrhunski stručnjaci u svojim oblastima ili poslovima koje pokreću. Glavni potencijal naše zemlje su njeni mladi obrazovani ljudi posvećeni radu i usavršanju. U cilju podizanja kapaciteta mladih ljudi, pokret iSerbia uz podršku Kluba privrednih novinara Srbije i Udruženja za jugoistočnu Evropu Univerziteta Oksford raspiskuje konkurs Šta možeš da uradiš za sebe? u okviru koga će biti dodeljeno  25 stipendija za tromesečni paket onlajn kurseva  koji imaju za cilj da pruže znanja i tehnike neophodne pojedincu za preduzimanje aktivne uloge u pravcu razvoja svoje karijere i/ili pokretanja sopstvenog posla. Kursevi su osmišljen

"Urban organic four" - prva prodavnica organske hrane u Srbiji

Слика
Koncept ovog prodajnog objekta je da na jednom mestu objedini ponudu različitih proizvođača kako bi potrošači mogli da obave kompletnu kupovinu i to svakog dana U centru Beograda nedavno je otvorena proodavnica organske sveže i prerađene hrane Urban organic four. - Više od 80 odsto ponude čine sveži organiski proizvodi, dok ostatak čine razne vrste brašna, žitarica, testenina ali organskih jaja, junetine i piletine. Imamo i sok od ceđenog žita koji najčešće koriste oni koji su oboleli od nekih vrsta kancera. Ima i nešto inostranih proizvoda pre svega iz Grčke, kao što je maslinovo ulje. Ipak, više od 95 odsto proizvoda koje nudimo je domaćeg porekla i to od serifikovanih proizvođača iz Vojvodine koji deluju u okviru udruženja Zelena mreža i proizvođala iz centralne Srbije, kaže za Market network Ivan Piliš, vlasnik Urban organic four objekta. Koncept ovog veoma lepo uređenog objekta je da na jednom mestu objedini ponudu različitih proizvođača kako bi potrošači mogli da obave

Leo Burnett Beograd zapošljava

Слика
Sjajna prilika da se oprobate u radu u jednoj od najvećih marketinskih agencija na svetu :)  Leo Burnett Beograd traži Prepress Operatora!  Zainteresovani mogu poslati svoj CV na konkurs@leoburnett.rs

Prva Victoria's Secret prodavnica u Srbiji

Слика
Prvu Victoria's Secret prodavnicu u Srbiji otvorila je u bescarinskoj zoni beogradskog aerodroma Nikola Tesla, firma Dufry Beograd koja je i zakupac maloprodajne zone na Aerodromu. Radno vreme prodavnice je 5:30 do 21:30 svih sedam dana u nedelji. U ponudi prve Victoria's Secret radnje u Srbiji je veliki izbor proizvoda iz asortimana ove čuvene robne marke: veš, spavaći program, kupaće kostime, kozmetiku...  Da će Srbija na sledeću radnju još čekati potvrđuje za Market network Vesna Žarković, retail maneger kompanije Dufry Beograd. - Dufry Beograd je deo globalne kompanije koja nam je i obezbedila da u prostoru koji zakupljujemo na beogradskom aerodromu otvorimo prvu Victoria secrets radnju u Srbiji. Iako smo mi i ranije želeli da otvorimo takvu radnju na beogradskom aerodromu principal nije bio zainteresovan, kaže Žarkovićeva. Na osnovu ugovora sa principalom asortiman radnje na beogradskom aerodromu je strogo definisan standardima za slične objekte i Dufry ne

Vazdušni meni- šta se krije u novom Air Serbia Meniju

Слика
Kada je u oktobru 2013.godine poleteo prvi avion "Air SERBIA"(nekadašnjeg popularnog Jat-a) došlo je do promene menija u avionima. Svi putnici Jat-a mogli su da se uvere u neverovatan "kvalitet" obroka u avionu koji je bio svojim ukusom lako  ublažavao stah od letenja i pojačavao neki drugi( naravno šala mala, kako bi moja baka rekla: da ste bili gladni sve bi vam bilo dobro) Avio kompanije sve više zastupaju koncept zdrave ishrane, promocije kuhinje i korišćenja namernica iz zemalja u kojima im je sedište. Ovoga puta kompanija Air SERBIA, pozvala je food blogerke i predstavila im novi meni u avionima. Namirnice za hranu koja  će biti poslužena putnicima  nabavljene su u Srbiji ( ako se proizvode).  Pored korišćenja namirnica iz domaće proizvodnje , kao jedna od prednosti takodje je i činjenica da je hrana sveža jer se priprema na dan poletanja, pa jedino na dužim letovima, pri povratku iz Abu Dabija,hranu sprema abudabijska ketering služba. Novi menij

Koji je najbolji grad za pokretanje start up -a?

Слика
Berlin je najbolje mesto za pokretanje biznisa ako je reč o troškovima, slede ga Singapur i Peking, prenosi Inc.  Dok se na  suprotnoj strani te liste nalazi San Francisko kao najskuplje odrediše, a nešto manje novca potrebno je u Palo Altu koji se nalazi u čuvenoj Silicijumskoj dolini i Vašingtonu. U istraživanje je bilo uključeno 11 svetskih “poslovnih metropola”.   Ako tražite najpovoljnije mesto za svoj start-up biznis razmišljajte  i o tome da bi to moglo da bude van američkih granica, piše njujorški poslovni magazine Inc. U rangiranju 11 gradova koji doživljavaju ekonomski bum, tri najeftinija se nalaze van SAD. U istraživanje medijske kuće The Information, čije rezultate prenosi Inc, uključeni su podaci o prosečnoj plati zasposlenih neophodnih za formiranje tima kao i prosečnu cenu poslovnog prostora. Možda će vas iznenaditi činjenica da prosečna godišnja plata softverskog inženjera u Berlinu iznosi samo 61 hiljadu dolara ocenje Inc. Pošto su u računicu uključeni plate

Predavanje “GfK“-“Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”

Слика
Predavanje “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača” Centar za razvoj karijere i savetovanja studenata Univerziteta u Beogradu u saradnji sa jednom od vodećih kompanija za marketinška istraživanja “GfK” organizuje predavanje pod nazivom “Istra živanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”. Predavanje je namenjeno studentima zainteresovanim za marketinška istraživanja i rad u kompanijama  koje se bave istraživanjem tržišta i javnog mnjenja. Na ovom predavanju, studenti će imati priliku da nauče osnovnu podelu istraživanja sa glavnim instrumentima i metodologijama koje se koriste u marketing istraživanjima. Kroz primere iz prakse, steći će uvid u to kako funkcioniše rad u istraživačkoj agenciji, kako izgleda ceo istraživački proces, od zahteva klijenta do analize i prezentovanja podataka. Predavanje će se održati u četvrtak, 6. marta sa početkom u 14h na Filozofskom fakultetu

Svilenkasta kosa na metro stanici-Digitalna reklama

Слика
Digitalna reklama za liniju preparata za kosu   Apolosophy kompanije Apotek Hjärtat's koja je instalirana u podzemnoj železnici u Švedskoj. Na digitalnom bilbordu je žena duge, ravne kose. Ultrasonični senzori koji su postavljeni unutar bilborda “dešifruju” dolak voza u stanicu i u tom trenutku pokreću žensku svilenkastu kosu nalik vetru. Ako imamo na umu da je podzemna (tamo gde je ima) generalno jedno dosadno, nekreativno mesto, ova reklama može da pruži instant, šarmantnu i kratku zanimaciju. Znaju ovi uz kreativnih industrija šta rade. Nisu oni ludi. A, ne ne. U svakom slučaju: dobra i drugačija reklama, a kažu da je to danas najbitnije u svetu koji prodaje snove.  

Ljubav je svaki dan

Слика
Februar je bio u znaku ljubavi:) Tokom februara pošalje se naviše ruža, napiše najviše pisama, nacrta najviše srca. Ali nemoj te dozvoli da ljubav bude samo za Dan Zaljubljenih:) Slavite ljubav svaki dan, jer ona je nepredvidiva, neobuzdana. Da se u sitnice zaljubljujemo i da nam one pletu ljubavne niti znaju i ljudi iz kompanije Schwarzkopf koji su odlučili da snime video posvećen ljubavi, onoj pravoj i istinskoj. Ova prekrasna priča govori o par i sitnicma zbog kojih su se zaljubili jedno u drugo i koje ih podstiču da svaki dan posvete lepoti, ljubavi i slavlju sitnica. Sekunde čiste emocije, iskrenih poruka i .....

Prezentacija Univerziteta Cattolica

Pozivamo vas da 6. marta 2014. godine u 18 casova u Rektoratu Uinverziteta u Beogradu (sala 8, prvi sprat) prisustvujete prezentaciji master programa i stipendija italijanskog Univerziteta Cattolica el Sacro Cuore iz Milana. Univerzitet Cattolica del Sacro Cuore najveci je privatni univerzitet u Evropi. U okviru Univerziteta postoji 14 fakulteta, 53 specijalisticke postdiplomske skole na kojima studira oko 42000 studenata iz celog svega. Univerzitetska ponuda ukljucuje 38 programa specijalistickih studija, oko 100 master programa na italijanskom i engleskom jeziku. Sediste Univerziteta se nalazi u Milanu, Rimu, Bresi, Piacenci-Kremoni i Kampobasu, sto ga cini jedinim univerzitetom sa mrezom studentskih kampusa na nacionalnom nivou. Na prezentaciji na Univerzitetu u Beogradu bice predstavljeni jednogodisnji i dvogodisnji master programi na engleskom i italijanskom jeziku koji se odrzavaju u kampusima u Milanu i Piacenci-Kremoni. Master programi na engleskom jeziku posto

Prijave za SUDNJI DAN

Prijave za SUDNJI DAN Počele su prijave za Sudnji dan 2014 – nezavisni Festival kreativnih komunikacija. Sudnji dan je takmičenje u kreativnim komunikacijama koje organizuje udruženje „Boonika – platforma vizualnog dijaloga“. Primarni cilj ovog festivala je promocija autorstva i kreativnosti. Ovaj prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija namenjen je profesionalcima angažovanim u komercijalnom i neprofitnom sektoru kao i studentima. Festival okuplja kreativce iz raznih područja kreativnog stvaralaštva. Vrednosti na kojima je Sudnji dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. ‘Nezavisni’ u odrednici znači da Sudnji dan ne zavisi od moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske odrednice su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom kao i brojnost članova velikog žirija koji ocenjuje on-line, čime se osigurava nepristranost i objektivnost. Sudnji dan 2014 održaće se u sklopu

Marketinški trik

Слика
Transportna kompanija „DHL“ napravila je marketinški trik kojim je iskoristila svoju konkurenciju da ih reklamira, prenosi RTS. Kutije koje su prethodno premazali specijalnim mastilom dali su kuririma konkurentskih kompanija „UPS“ i „TNT“ na dostavu. Dok su šetali gradom tražeći adrese, na kutijama je osvanuo natpis: „DHL je brži“. Bum koji su napravile kompanije za prodaju stvari preko interneta uslovio je oštru borbu između transportnih kompanija. Marketinški tim „DHL-a“ došao je na pomalo podmuklu, ali originalnu ideju da iskoristi konkurenciju za reklamiranje. Koristeći mastilo osetljivo na temperaturu, „DHL“ je premazao desetine velikih kutija za čije je dostavljanje koristio usluge drugih transportnih kompanija, poput „UPS-a“ i „TNT-a“. Iako je delovalo da su kutije crne, one su u stvari bile premazane mastilom osetljivim na promenu temperature, a pre nego što su date na dostavu dobro su rashlađene, što je uslovilo da mastilo potpuno pocrni. Međutim, kako su se kutije zagrej