Постови

COCA COLA I Lenovo

Слика
Danas je nedelja , zaplešite zajedno sa Coca Colom i Lenovom i uplovite u još jednu Coca Cola igricu :D It is Sunday time :DD

Volontiranje je OK

Слика
Kako volontiranje zaposlenih utiče na zaposlene? Izvor:  http://www.facebook.com/forum.poslovnih.lidera.srbije?hc_location=stream

LEGO u UNDERGROUNDu

Слика
London underground, čuvena londonska podzemna železnica ovih dana slavi 150 godina  postojanja. Nastala je davne 1863.godine. U proslavu rodjendan uključili su se mnogi: Kraljica Elisabeta II , GOOGLE ali svakako najinteresantiji je LEGOov rodjendanski poklon.  Kompanija LEGO spacijalno je napravila od svojih prepoznatljivih kockica 5 mapa Londonskog undergrounda . Svaka od ovih mapa biće redom postavlja na 5 stranica- South Kensington, Gree Parl, Picadilly, Stratford and King Cross Station u Londonu. Svaka je napravljena od 1000 LEGO kockica i predstavlja evoluciju razvoja undergrounda od 1972.godine do danas, kao i buduće planove za igradnju.  Kako je to nekada izgledalo pogledajte : Pogledajte kako su GOOGLE i LEGO proslavili rodjendan  UNDERGROUND-A

Kako se danas komunicira?

Слика
Konverzaciona prizma objašnjava način komuniciranja u 2013.godini . Unutrašnjosti se nalaze brendovi i ciljevi koje oni žele da postignu u komunikaciji.

Prosečna veličina šolja u Svetu

Слика
Pogledaj te ko koristi najveću a ko najmanju šolju za mleko,kafu, čaj...

Povratka Motorole

Слика
Novi logo MOTOROLE Pre skoro 2 godine , Google je kupio  Motorolu. Mnoge je ovaj potez iznenadio jer o Google nije ništa pričao o svojim planovim, kao i  o samoj kupovini.  Sa promenom vlasništva kao i idejam za dalji razvoj brenda Motorola došlo je i do redizajna loga ove kompanije u  kojem je više nego očigledan Googlov uticaj. Novi logo zadržao je neke karakteristike starog loga u smislu velikog slova M u unutrašnjosti,ali su sada boje kruga koje se nalaze oko slova M u različitim bojama. Ono što je najveća promena je svakako font slova Motorola , kao i natpis u kojem se jasno vidi uticaj Googla.. Sve u svemu možemo da primetimo da je novi logo daleko moderniji od predhodnog a ono što nas očekuje u narednom period , ostaje nam samo da sačekamo. Ocenite novi logo:

Kada Samsung placa

Слика
1 milijarda: 5centi * 30kamiona Kompanija Samsung na ime odstete ispatila je kompaniji Apple 1 milijardu dolara na veoma zanimljiv nacin. Ni manje ni vise, kompanija Samsung je iskoristila ne definisan nacin ispate u ugovor i poslala 30kamiona kovanica od 5centi sa ukupnom vrednoscu od  1 milijarde dolara. Ovaj genijalni potez zadao je problem celnicima kompanije Apple kao sto su prebrojavanje novca kao i bojaznost da li ce banke primiti tu kolicinu kovanog novca. Poruka celnika Samsunga je " Mozete koristiit novac za kupovinu osvezenja  u automatima ili ga istopiti i praviti racunare , to nije nas problem mi smo platili i ispunili ugovor " Ako se pitate toliko je to kovanica , odgovor je 20 milijardi .

Beck - Edison flaša

Слика
  Da li ste nekada videli ovu  flašu piva ? Marketing stručnjaci  jednog od najvećih pivskih bredova Beks rešili su da spoje pivo i vreme istorijski period nastanka ovog čuvenog brenda. Kako je brend nastao u vreme kada je živeo Tomas Edison rešili su da ga naprave prvu pivsku flašu Edison flaša- Pogledajte kako izgleda ova ideja u praksi :

Drugi Creative Forum Serbia

Drugi Creative Forum Serbia  Srbija je konačno obezbedila mesto na kome posetioci mogu da dobiju bezbroj ideja za razvoj sopstvenog biznisa. Istovremeno je stvoreno jedinstveno mesto za umrežavanje, upoznavanje, razmenu ideja i razgovore o novim poslovnih poduhvatima. Zahvaljujući Beogradskoj nedelji dizajna i kompaniji Samsung, prvi Creative Forum Serbia održan je 5. juna u Muzeju savremene umetnosti u Beogradu. Događaj je okupio oko 2.000 predstavnika srpske privredne zajednice, a već postoji veliko interesovanje za sledeće okupljanje koje je zakazano za jesen. Premijerni Creative Forum Serbia je obeležio ekskluzivni program i prisustvo profesionalne publike koja se prvi put na ovakav način u Srbiji okupila na jednom mestu. Organizatori su izabrali publiku iz redova 5.000 najboljih i najinovativnijih članova srpske kreativne i poslovne zajednice, kao i članova vodećih strukovnih udruženja iz oblasti biznisa, arhitekture, dizajna, advertajzinga, filma, mode… Posebnu draž doga

Veštine novog doba

Слика
Veštine novog doba  Da li ste spremni za budućnost ? Ovih dana svi se spremaju za upis na fakultet/srednje škole i na taj način misle da su spremni za budućnost i kada završe odabrano da im to garantuje i napreda, razvoj, uspeh. Al šta je ono što nas očekuje do 2020.godine. Sajt  http://dobarposa o.com/  u saradnji sa sajtom   nadjiposao.rs,  predstavio je zanimljivu studiju veština koje moramo da razvijemo do 2020.godine.. Pogledajte : Are you ready for 2020? 

Knjiga koja leti

Слика
Da li ste skoro leteli ? Veoma inovativan katalog novog tipa aviona kompanije  Embraer našao se u sandžetu nekih od srećnika.. za sve one koji nisu imali prilke da uživaju u ovom katalog  dajem vam priliku da zavirite i vidite šta se nalazi u i oko njega...

Šta se tražilo na Wikipediji ?

Слика
    Internet enciklopedija Wikipedia objavila je podatke o najtraženijim pojmovima na svojim stranicama, koji su otkrili da je članak o društvenoj mreži Facebook najpopularniji među čitaocima sadržaja na engleskom jeziku. Izveštaj ukazuje na zanimljive razlike u interesovanjima čitalaca tekstova na različitim jezicima. Tako je među tekstovima na japanskom najpopularniji članak o jednoj glumici iz filmova za odrasle, dok je kineska planina Hua Shan najtraženiji pojam među čitaocima članaka na holandskom jeziku. Na ovoj planini nalazi se, navodno, "najopasnija staza za šetanje". Podatke je objavio švedski softverski inženjer Johan Gunarson u okviru projekta o trendovima na Wikipediji.  Najčitaniji članak na švedskom ogranku Wikipedie upravo je tekst o njegovoj zemlji. Čitaoci koji koriste perzijski jezik najviše su čitali članke o Iranu, njegovom glavnom gradu Teheranu i proslavi Nove godine u Islamskoj Republici. Popularni su bili i pojmovi o obre

Moć Crvene boje, Moć Istine -The Virgin Atlantic

Слика
Svakoga dana dobijamo sve bolje i bolje kampanje. Jedna od kompanija koja definitvno ide ispred drugih je The Virgin Atlantic airline koja je pokrenula novu kompanju pod nazivom "Flying in the face of ordinary" (Letite sa obicim licima) U ovoj kamanji predstavljane je izgled osoblja  i jedinostvo iskustvo tokom letova  sa ovom kompanijom. Ova kampanju je sastavljane od TV spota, jedinistvenog i prepoznatljivog website, sa licnim pricam, fotografijama, video snimicima itd. Virgin Atlantic direktor marketinga Simon Lojd je za ovu kampanju izjavio : " Zeleli smo da predstavimo sustinu Virgin Atlantic kroz ovu novu kampanjom i unesemo glamur i zabavu nazad u  duga putovanja. " Letenje sa obicnim licima " je više od marketinske kampanje , on je mocan brend predlog i dugorocna platforma koja će se odraziti u svim oblastima poslovanja iz komunikacija i marketinga u proizvoda i usluga  ". Kampanja je inspirisana istinitim pricama zaposlenih u komp

Najseksi reklame u 2012. godini

Слика
Seks prodaje - osnovna je floskula u marketingu koja već godinama uspešno odoleva i, što je najvažnije, zaista prodaje proizvod. Ovo su neke od naj sek si reklama za 2012.god in u  na amer ickom trzist u. Kejti Holms Kejti Holms u reklami za poznatog prodavca nakita u SAD, a interesantno je da njen tada muž, Tom Kruz, nije odobravao pojavljivanje Kejt Epton Reklama koja je podigla mnogo prašine - jedna nova starleta na ''celebrity nebu'' SAD. T-Mobile USA     Aleksander Skansgard za Calvin Klein "Work Trip" za Samsung Galaxy S III Riana za Armani Jeans     Samsung Smart TV - Seductive Motion  

Kako se dočekuje Nova godina ?

Слика
      Stanovnici raznih država širom sveta praktikuju različite i zanimljive novogodišnje običaje, kako bi im Nova godina donela više sreće i uspeha u odnosu na prethodnu.   -Japan -  Stanovnici Japana tako u novogodišnjoj noći iznad vrata svojih domova vešaju konopac, za koji veruju da će im doneti sreću.Kada otkuca ponoć Japanci počnu sa glasnim smehom, kako bi im cela godina bila takva.   -Holandija- Holanđani u novogodišnjoj noći na ulicama pale jelke, kako bi "oterali zle duhove". Stanovnici  - Švajcarska- Švajcarske praktikuju proslavu u vidu maskarade, oblačeći kostime koji simbolizuju "dobre i zle duhove koji bi se trebali mimoići, te u novoj godini ostati samo oni dobri".   -Španija - Najvažnija novogodišnja tradicija u Španiji je konzumiranje grožđa. Pre nego otkuca ponoć, Španci pripreme 12 grozdova, koje pojedu u trenutku ispraćanja stare i dočeka Nove godine.  -V elika Britanija-   U Velikoj Britaniji vlada verovanje da p

Staropramen najbolji u 2012. godini!

Слика
    Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo je tradicionalno Godišnje priznanje Apatinskoj pivari i Beoexpo sitemu za osmišljavanje i realizaciju Staropramen štanda u kategoriji “Promocija na vanstandardnim mestima prodaje” u 2012. godini!  U okviru obeležavanja Dana propagandista Srbije, Biljana Luketić, brand menadžerka za Staropramen i inovacije, prilikom uručenja nagrade istakla je: „Ponosni smo što je Udruženja propagandista Srbije dodelilo štandu Staropramen prvu nagradu za dizajn! Osmišljen u duhu Praga i hiljadugodišnje pivarske tradicije koju ovaj grad donosi, posetioci štanda su imali priliku da šetaju pored replika nekih od najpoznatijih praških zgrada. Ova strukovna nagrada je za nas podstrek da nastavimo sa daljim razvijanjem savremenih kanala komunikacije ka našim potrošačima”. Podsećamo, žiri sastavljen od 13 predstavnika struke i agencija koje posluju na teritoriji Srbije, svojim glasanjem doneo je ubedljivu pobedu rešenju Apatinske

Najskuplja flaša belog vina prodata za 75.000 funti

Слика
Ove godine najskuplja flaša vina ikada prodata, „otišla“ je po ceni od impresivnih 75.000 funti, odnosno oko 118.000 američkih dolara. To je flaša Château d’Yquem iz 1811. godine iz južnog dela Bordo vinograda u Francuskoj. Većina belih vina ne treba da odstoje i ostare, ali slatko belo vino od Château d’Yquem je poznato po tome što može beskonačno da stoji, a da se ne pokvari. Mnogi uživaoci vina misle da favorizam i kompleksnost vina potiče od unikatne mikroklime sa brda imanja tog zamka. Berba 1811. godine je poznata po svojim dobrim kritikama i kao jedna od najboljih godina ikada u regionu Bordoa. Zagovornici vina Robert Parker, ocenili su vino sa perfektnih 100 poena 1995. godine. Berba 1811. poznata je kao „Berba Komete“. Flaugerova kometa 1811. godine bila je najimpresivnija kometa ikada viđena sa Zemlje do malo skorije Hal-Bop komete iz 1997. Majstori vina i vinski entuzijasti nekako sujeverno misle da su vina dobra iz godina kada su komete viđene na n

Najneželjeniji božićni poklon je...

Слика
Album '21' engleske pevačice Adel će možda ove godine biti najneželjeniji božićni poklon, jer je skoro 50.000 'srećnih dobitnika' pokušalo da ga se otarasi.   Na veb sajtu musicMagpie ukupno se našlo 47,315 albuma "21" britanske pevačice Adel koje su njegovi vlasnici pokušavali da prodaju ili zamene za neki drugi album. Ova ploča do sada je u svetu prodata u više od 10 miliona primeraka. Na drugom mestu se našla Emeli Sande i njen album "'Our Version of Events" s a ukupno 41.038 vraćenih primeraka i album " Up All Night" benda One Direction sa 37.846 kopija. "Većina ovih ploča je bio poklon koji su roditelji kupovali svojoj deci, što nas je veoma rastužilo" saopštili su u kompaniji musicMagpie. Što se filmova tiče najneželjeniji DVD je bio "Sumrak" sa 36.217 primeraka ponuđenih na prodaju, a na drugom mestu je "Povratak mračnog viteza" sa ukupno 35.461 kopijom. U međuvremenu Ade

Kako je nastala legenda o Deda Mrazu ?

Слика
Kako je nastala legenda o Deda Mrazu ? Ho, ho, ho! reči su čuvenog starca u crvenom, koji je simbol zimskih radosti i praznika i jedan od najpoznatijih ličnosti na svetu. Naravno, reč je o Deda Mrazu! Da li ste se ikada zapitali odakle potiče legenda o njemu? U mašti sve dece sveta, pa i odraslih koji su mladi u srcu, Deda Mraz je dobroćudni dedica, duge sede brade, s naočarima na vrhu nosa, povećeg okruglog stomaka, uvek veseo, obučen u crvene haljine opšivene belim krznom . Deda Mraz seda u svoje leteće sanke koje vuče devet irvasa čiji je predvodnik Rudolf crvenog nosa koji osvetljava put u mrkloj noći. Deda Mraz leti od kuće do kuće, u koje ulazi kroz odžak i ostavlja deci poklone u čarapama. Legenda kaže da je Deda Mraz oduvek živeo na krajnjem severu Finske . Njegov dom je u Laponiji, najvećoj i najmanje nastanjenoj finskoj provinciji. Početkom 1950-ih grupa promućurnih Finaca došla je na ideju da se podigne selo Deda Mraza. Ideja je postala stva

Pet reklama + u 2012. godini

Слика
“Više za manje budžete” može da bude parola kojom se po Wall Street Journala-u vode direktori marketinških angacija. Na ovaj način žele da se o njima što vise prica na društvenim mrežama I na internet uopšte. Ovo su  po oceni Wall Street Journala pet reklama koje su imale najveci uticaj u 2012.godine. Usled velikih finansijskih problema  dve od pet najboljih reklama napravljene se u samoj kompaniji bez korišćenja  usluga agencija.  1. Izvan ovog sveta Klijent: Red Bull GmbH Agencija: Sama kompanija      Red Bull bio je sponzor čuvenog „skoka sa ivice svemira“ Feliksa Baumgartnera. Agencija Visible Measures Corp., koja prati online prisustvo saopštila je da je fotografije i snimke ovog skoka videlo preko 170 miliona ljudi na internetu. 2. Dolar i san Klijent: Dollarshaveclub.com Agencija: Sama kompanija    Video ove kompanije prikazuje osnivača kako se vozi viljuškarom, đuska sa čovekom preobučenim u medveda i zbija šale sa 13