Постови

Слика
 Kit Kat ” Šta je sledeće?”   Kit Kat je pokrenuo novu kampanju u UAE pod nazivom   ” Šta je sledeće?”,    I na taj način dodao novi smisao teoriji napravi pauzu . Teritorija 'napravi pauzu ' koju Kit Kat je uspeo zadrži  već decenijama , jedan je od  najbogatijihu u konditorskoj  industriji širom sveta . Ovo inspirativno pozicioniranje  nastavlja da se razvija , što je dovelo do stvaranja novih ideja i još boljeg posla.    "Šta je sledeće " Kampanja je razvijen da prikaže novu uglom u odnosu na klasične poznat I  voljen  Kit Kat .   To je ona mala pauza koja je potrebna  pre konačne odluke.  Imati malo  vreme kako bi sastavio sve slike u glavu pre donošenje odluke , može da ima veliki uticaj na  neke naredne korake .
Слика
The Best Job is the hard job.....   Najbolji posao na svetu.... Hvala mama ..... Thank you mum ..... P&G London 2012 Olympic Games
Слика
IKEA PIVO?!  Tačno ili ne ? Skoro sam pisala o tome šta je IKEA spremna da uradi za svoje potrošače , i da im dozvoli da prespavanju u njihovoj prodavnici ( http://in-onmarketing.blogspot.com/2012/05/da-li-bi-ste-spavali-u-ikea-i-u.html ) IKEA je otišla jedan korak dalje i potrudila se da svojim potrošačima obezbedi vrhunski užitak uz IKEA pivo. Nakon napornog dana  na poslu, svakome prija odmaranje na kauču. Kako je IKEA nameštaj medju najpopularnijim nameštajem u Evropi, pored IKEA kauča nalazi se IKEA stolić za kafu i kada uključite televizor koji se nalazi na IKEA tv stoliću , logično ono što nedostaje je IKEA pivo da se potpuni odmor. IKEA je pokrenula sopstveno pivo koje se u Velikoj Britaniji zove Öl Mörk Lager  (tamno veliko pivo), koje je se može kupiti jedino u njihovim radnjama.  Sve dok ne dodje IKEA do nas i njeno pivo, razvoj ove interesante priče možemo pratiti na sajtu Untappd ,  gde je IKEA- ino pivo naišlo na oduševljenje i pozivine reakcije i ocenjeno je

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Слика
Who is who in Serbia ? Spisak  marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.     Marketing agencije u Srbiji: A Media Advantage Adver City AdveriMark&Partners Afirma FCB AGB Nielsen Media Research AgitPROP Alduminis Alma Quattro Auratus BCA Mosaic Beoexpo System Billboard Block and Roll BrandMama BTL advertising Buzz Advertising CAN Advertising Carnation Group Coba&associates Communis Craft marketing Creativa Unlimited Creative Media Art Dynamic Communications Group Direct Media Domino Advertising Ebart consulting Euro-Sky Fastbridge Fifoconsult FullHouse Freemental communications Gatti GfK Gistro Green Communications Grey Worldwide GridPoint GSM Advertising Huge Media Imagecom Incognito Advertising Kreativa New formula Life Advertising Lowe Idols & Friends LPT Publicis Marcons Magnus media Mark-Planetak Masel Group Masmi Max advertising MaxNova Creative McCann Universal Media House Median
Слика
Coca Cola  Olimpijske igre 2012 London  Vol.2 Predhodnih dana pažnju mi je privukla reklama Coca Cole posvećena Olimpijskim igrama u Londonu koje počinju za nešto manje od mesec dana. Nakon odgledane reklame odlučila sam se da pogledam  šta su još spremili iz ove kompanije i  tada videla vezu sa postom na ovom blogu http://in-onmarketing.blogspot.com/2012/06/limitirana-serija-london-2012.html I evo od cega je sve pocelo : I nastavilo se sa: Ne odustaj ...jer nemaš prava na to Samo napred, samo jako i još jače.... Podrška je važna...   Jer zajedno uvek možemo više
Слика
PIVO Visoke temperature, fudbal, provod, odmor, društvo... Nekako su ovo sve asocijacije na pivo i drugare. S obzirom da je pivo veoma čest napitak tokom letnjih dana, potrudila sam se da nadjem jedan Infografik o potrošnji piva, pivarama....   Da li znate .... Koje je pivo bilo najprodavanije 2011.godine ? Koji dogadjaj je doneo najveću potrošnju piva ? Tržišni udeo vodećih pivara u različitim delovima sveta? Koja su najbrže rastućih tržišta piva ? Da li ste znali da je sadašnje Globalno tržište piva "teško"  505 milijardi, a da se to 2015 očekuje da će biti 522 milijarde.  4 najveće pivarije su:  AB InBev, SAB Miller, Heineken and Carlsberg  koje kontrolišu oko 46% ukupnog tržišta Kina , najveći potrošač piva potroši oko 29000 Mega litara piva godišnje (1 Mega litar = 1000000 litara) 1001beersteins.com sve što vas interesuje u vezi sa pivom
Слика
  Who is world owner? 10 kompanija koje vladaju svetom   Kada ste poslednji put okrenuli proizvod koji kupujete i pogledali ko je  proizvodjač? Da li ste  nekada nasli sličnost izmedju Pringles, Lacoste i TIDE? i da li znate da postoji veza izmedju  L’Oreal i   Nestlé?
Слика
Star bucks + Apple =  "Pogodak nedelje"   Kompanije Starbucks i Apple su se udružile prošle godine i pokrenule digitalni projekat pod nazivom "Pogodak nedelje" .  "Pogodak nedelje" je osmišljen kao ponuda odabranih besplatnih iTunes  pesama ili knjiga namenjenih za sve Starbacks potrošačima. U Velikoj Britaniji, ova kampanja počela je 17. Oktobra prošle godine. Starbucks želi da privuče što više ljudi da koriste ovu usluga i na taj način stekne prednost u odnosu na svog velikog konkurenta Costa Coffee. Pored ove kampanje  Starbacks u svojim restoranima potrošačima nudi brz internet i to naravno besplatno, kako bi potrošači mogli da obavljaju sve svoje obaveze u restoranui samim tim provode više vremena u njemu. Potrošači Starbucks-a mogu da skinu besplatne iTunes u vidu pesama ili knjiga. Na listi besplatnih iTunes-a naćiće se veliki broj muzičkih bendova i izvodjača kao sto su Coldplay, Tony Bennet, Norah Jones and The Kooks. Sa &q
Слика
  Coca Cola  Limitirana serija Australija 2012 Juče sam pisala o izgledu specijalne Coca Cola limenke u SAD, i nadam se uspela da  vam približim kako se Coca Cola sprema za predstojeći dogadjaj.  Danas je na redu Australija i predstavljanje , Coca Cola boce za Australijsko tržište. Coca Cola se ove godine nakon mnogo kampanja,  odlučila za zaobljenju limitiranu seriju aluminijumskih boca .Ova boca se nalazi na tržištu od 8. Juna  i biće dostupna sve do kraja kraja Avgusta u odabranim prodavnicama.  Nekima ovo pakovanje izgleda jako jeftino i ne reprezentativno za manifestaciju poput Olimpijade, a na  vama je da  sami ocenite  i date svoje mišljenje....
Слика
   Coca-Cola Limitirana serija London 2012  Olimpijske limenke   Kompanija Coca Cola  je nastavila  sa izdavanjem specijalnih pakovanja posvećenih Olimpijskim igrama u Londonu 2012. Ovog puta kompanija Coca Cola predstavila je  limitiranu Olimpijsku seriju limenki posvećenu nacionalnom timu SAD-a, pod nazivom   "The Eight Pack Athletes" Limitirana serija limenki  dizajnirana je od strane dizajnera strudija Tucker Duckworth. Na svakom od pakovanja predstavljena je sulueta nekog od sportista ili sportiskinja članova nacionalog tima SAD-a, kao što su  David Boudia, Henry Cejudo, Marlen Esparza, John Isner, Shawn Johnson, Jessica Long, Alex Morgan i  David Oliver . Emai Limenke će se pojavljivati svake dve nedelje, a vrhunac izdavanja biće izlazak specijalne limenke na dan otvaranja Olimpijskih igara.  Dizajneri su proširili program sa velikim limenkama, bocama, i mini limenkama. 
Слика
Never give up :) Ne odustaj! 
Слика
Koji je tvoj  tip ?
Слика
KLJUČ USPEŠNE KOMUNIKACIJE     Tokom priprema za neki važnu prezentaciju bila ona na fakultetu, poslu ili u svakodnevnim susretima veoma često obratimo mažnju na fizički izgled, tekst  koji izgovoramo i način na koji izgovaramo taj tekst.  Mali broj ljudi je do skora obraćao pažnju na govor tela i ono šta goviri o nama , tako su mnogo zaboravljali da njihovo igranje rukama, poskakivanje , okretanje i slični ima veliko značenje za osobu koja posmatra. Istraživanja su pokazala da u uspešnoj komunikaciji je : 55% govor tela  (gestikulacija, mimika, udaljenost od sagovornika…) 38% kako kažemo  (boja glasa, jačina, tonalitet, pauze i sl) 7% je šta kažemo  (izgovoren tekst) Kada ovo saberete veoma jednostavno , možete videti da čak 93% svega je NEVERBALNI KANAL, što bi se reklo džaba vam priča, pravilan rečnik, preciznost, jer jednostavno morate da pazite na  GOVOR TELA + KAKO  = USPEŠAN NASTUP  NEKOLIKO PREPORUKA ZA USPEŠNU KOMUNIKA
Poseta EUROBANK EFG Obavestavamo vas da CzRK u saradnju sa AmCham-om organizuje posetu kompaniji EUROBANK EFG u petak 15.juna 2012. Ova poseta jednoj od vodecih kompanija u finansijskom sektoru predstavlja sastavni deo programa SAZNAJTE IZ PRVE RUKE a organizovana kako bi se studentima i diplomcima Univerziteta u Beogradu omogucilo da u direktnom kontaktu sa zaposlenima u najuspesnijim kompanijama iz razlicitih sektora steknu nova znanja o funkcionisanju savremenog trzista rada. Broj mesta je ogranicen i prijava je obavezna. Pozivamo vas da posetite nas sajt i na njemu preuzmete formular za prijavljivanje. Prijava ya ovaj program otvorena je do 7.juna 2012. Srecno! Vas Centar, http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs
Слика
Da li bi ste spavali u IKEA-i ?   U predhodnom period veoma cesto smo slusali price da ce IKEA doci ili ipak ne na nase trziste. I kako smo konacno saznali IKEA ce doci ali ne u blizini Novog Sada nego na preko 300km odavde:D Nakon odgledanog ovog videa..rekla sam ..zelim da odem i vise od 300km da dozivim ovo :D pogledaj te sta ikea radi za svoje kupce,... verujem da bi dosta nas volelo da bude deo ovoga..... uzivaj teee:DD
Besplatan seminar-Is kustva Bugarske u procesu pridruziva nja Evropskoj uniji: Preporuke za Srbiju Centar za drustveni dijalog i regionalne inicijative, u saradnji  sa Ambasadom Sjedinjenih Americkih drzava u Beogradu raspisuje: Konkurs Za cetrdeset ucesnika na seminaru-Iskustva Bugarske u procesu pridruzivanja Evropskoj uniji: Preporuke za Srbiju. Na konkurs se mogu prijaviti studenti zavrsnih godina studija fakulteta drustveno-humanisticke grupacije Univerziteta u Srbiji. Seminar ce se odrzati od 08. do 10. jula 2012. na Kopaoniku, a pored studenata iz Srbije na njemu ce ucesce uzeti i studenti drustvenih fakulteta iz Bugarske. Kroz predavanja i radionice ucesnici ce analizirati put Bugarske ka EU i kroz njena iskustva traziti pouke koje bi Srbija mogla izvuci. Na kraju seminara, studenti iz Srbije i Bugarske ce ucestvovati u pisanju zajednicke deklaracije koja ce sadrzati preporuke iz oblasti spoljne politike, ekonomije i brobe protiv organizovanog krimin
Слика
Obaveštenje akademskoj javnosti, povodom predstojećeg konkursa za DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst) stipendije, u ponedeljak 28. maja 2012. godine u 14 sati na FTN u svečanoj sali, održaće se prezentacija stipendija za: .         studente, .         mlade istraživače i doktorante, .         nastavnike univerziteta, kao i .         A. von Humboldt fondacije i njene stipendije Prezentacija će se ponoviti u utorak 29. maja u 13 sati na Medicinskom fakultetu u Novom Sadu u sali Dekanata.
Слика
Letnja praksa u NewMediaTeam-u Moraš biti nasmejan i raspoložen. Nećeš ići po burek i kafu. Učićeš svakodnevno. Naoružaj se samo voljom. Letnja praksa u NewMediaTeam-u je tvoja šansa da znaš više. Prijave na office@newmediateam.rs do ponedeljka, 28.05.2012. Pošalji - ime, prezime, datum rođenja, fakultet. Praksa - mesec dana - jun , jul ili avgust u prostorijama agencije - Kralja Vukašina broj 2, Senjak
Слика
PRAKSA U NIS-u  Obavestavamo vas da je Naftna industrija Srbije otvorila poziv studentima trece i cetvrte godine Univerziteta u Beogradu za OBAVLJANJE STUDENTSKE PRAKSE u 2012. godini. NIS ce ove godine sprovesti dve vrste prakse: -LETNJU PRAKSU (u trajanju do tri meseca, od jula do oktobra) - Praksu 10 SATI U NEDELJI (u trajanju do godinu dana) Pozivamo vas da pogledajte detalje na odeljku za prakse na sajtu CzRK-a i svakako posetite sajt NIS-a gde mozete pogledati sve detalje vezane za opise zaduzenja, uslove i lokacije prakse. Potrebno je da sledite instrukcije za prijavljivanje i koristite CV obrazac dostupan na sajtu NIS-a ( www.nis.rs ). Na studentsku praksu u Beogradu NIS planira da primi ukupno 34 studenta, a za praksu u Pancevu ukupno 46 studenata.  Pozivamo vas da iskoristite priliku za sticanje potrebnog iskustva kroz ovaj program koji se realizuje drugu godinu zaredom u saradnji sa Univerzitetom u Beogradu i Univerzitetom u Novom Sadu. Vas Centa
Слика
Prezentacija internacionalnih mogućnosti  AIESEC Novi Sad   maj 29, 2012 u 20h AIESEC je najveća organizacija na svetu, koja postoji u 110 zemalja, vodjena od strane studenata i pruža mladim ljudima da otkriju i razviju svoje potencijale i time podstaknu razvoj liderstva. Italija, Poljska, Češka, Slovačka, Grčka, Egipat, Bugarska, Rumunija, Egipat, Indija... Koju zemlju ti želiš da posetiš? Internacionalna razmena predstavlja mogućnost sopstvenog razvoja i sticanja novih poznanstva preko globalne mreže kontakata. Putem intenzivnog iskustva učenja, imaćeš priliku da radiš sa decom, organizuješ konferencije, predaješ strane jezike, baviš se ekologijom, ekonomijom ili radom u kampovima za decu i omladinu. Volontirajući u nevladinim organizacijama utičeš pozitivno na društvo na internacionalnom nivou. Svake godine preko 16.000 mladih ljudi, širom sveta, iskoristi šansu da ode na razmenu preko AIESEC-a, zato ukoliko i tebe zanima