Starbucks + Apple =  "Pogodak nedelje"

 



Kompanije Starbucks i Apple su se udružile prošle godine i pokrenule digitalni projekat pod nazivom "Pogodak nedelje".  "Pogodak nedelje" je osmišljen kao ponuda odabranih besplatnih iTunes  pesama ili knjiga namenjenih za sve Starbacks potrošačima. U Velikoj Britaniji, ova kampanja počela je 17. Oktobra prošle godine. Starbucks želi da privuče što više ljudi da koriste ovu usluga i na taj način stekne prednost u odnosu na svog velikog konkurenta Costa Coffee. Pored ove kampanje  Starbacks u svojim restoranima potrošačima nudi brz internet i to naravno besplatno, kako bi potrošači mogli da obavljaju sve svoje obaveze u restoranui samim tim provode više vremena u njemu.

Potrošači Starbucks-a mogu da skinu besplatne iTunes u vidu pesama ili knjiga. Na listi besplatnih iTunes-a naćiće se veliki broj muzičkih bendova i izvodjača kao sto su Coldplay, Tony Bennet, Norah Jones and The Kooks. Sa "Pogodak nedelje",oni ce prepoznati i nagraditi svoje potrosace.
Ovaj projekat je započet u SAD-u a nakon toga je proširen u Veliku Britaniji. Na ovaj način Startbucks se nada da će potrošači trošiti više vremene u ispijanju kafe  dok skidaju pesme ili knjige.
Zapitajte se, da li nešto može biti loše kada se udruže Apple i Starbacks?



Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "