Постови

Слика
Najskuplji pokloni Tragajuci za idealnim poklonom za jednu važnu osobu , našla sam listu najskupljih rodjendanski poklona i evo šta se našlo na njoj.... Plavi dijamant -cena 798 miliona dolara Zaledjeni čokoladni desert- cena 25 000 adolara Diva Premium vodka -cena 1 060 000 dolara Mindjuše -cena 85 miliona dolar Apartman - cena 200 miliona dolara Skupe dijamantske sandale-cena  2miliona dolara Najskuplji ruž za usne - cena  62,000 dolara Najskuplji Sari ? Najskuplji omlet -cena 100dolara /  porcija Najskuplji parfem- cena 215,000 dolara flašica Najskuplji  Perrier-Joule šampanjac se procenjuje na 50,000 dolara Najskuplja poslastica ikada - 15,000 dolara  porcija Najskuplja ruža za Dan zaljubljenih 75,450 dolara Najskuplja dijamantska kravata - cena 220 000 dolara Post je posvecen mojoj drugarici Neveni kojoj od sveg srca želim srećan rodjendan i sve najlepse.
Слика
Bildovanje FIĆE   Pojavile su se prve fotografije novog modela Fiće,  koje otkrivaju kako će  izgledati, a saznaje se da bi se na tržištu trebao pojaviti krajem sledeće godine. Novi model već nazivaju "muškim Fićom", a iako ga obeležava robusniji izgled, prepoznatljive karakteristike modela 500 vrlo se lako prepoznaju. Manji bočni prozori i udubljenja na vratima modelu 500X daju sportski izgled, čime Fića privlači više  pažnje na putevima . Pogledaj te kako izgleda novi model Fiće..    
Слика
Koje je more najčistije ?   Američki Konzervejsen internesenel  objavilo je listu najboljih mora na svetu , na kojem su se nasle ukupno 171 zemlje.  Ovo naučno istraživanje sporovedeno je tako što su u obzir uzete vode koje se protežu od obale  zemlje, pa sve do 370km od kopna. Na osnovu ovih istraživanje ispostavilo se da Jadransko more , koje zapljuskuje obalu Crne Gore i nije baš čisto kako ga svi veličamo Najzdravija mora 1. Sejšeli 2. Nemačka 3. Ostrvo Jarvis 4. Estonija 5. Holandija Ovako je u regionu 18. Slovenija 64. Hrvatska 69 Grčka 87. Albanija 94. Turska 129. Crna Gora 136. Bugarska - Pored čistoće mora, ljudskog faktora, koji utiče na zdravlje, higijenu i sigurnost, meren je i stepen zagađenja vode viškom hemikalija, patogenima i smećem. Ocenjena je bioraznolikost, kvalitet života u priobalju, merene su količine hrane koje se eksploatišu i njihova održivost, stepen zaštite priobalja i očuvanje prirodnog staništa, kao i mogućnost ribaren
Слика
 LinkedIn Bolji od Apple -a ?   Prema Forbesovoj listi 25 najbrže rastućih tehnoloških kompanija na čelu je LinkedIn, koja je prema ovoj listi pretekla i Apple. LinkedIn je najveća svetska mreža profesionalaca, osnovana 2003. godine, sa više od 150 miliona članova u više od 200 zemalja. Nakon Applea koji je drugi na listi , sledi Qlik Technologies koji prodaje softverska rešenja koja dostavljaju analizu podataka. Iza spomenutih na ovogodišnjoj listi nalaze se još i Athenahealth ( http://www.athenahealth.com/ ) koji nudi poslovne usluge u oblasti medicinske struke, Equinix ( http://www.equinix.com/en_US/ ) koji povezuje poslovanje partnera i klijenata širom sveta putem globalne platforme centara podataka visokih performansi. U vrhu je i VeriSign koji pruža usluge registrovanja raznih domena.
Слика
 Samsung Galaxy Note 2 Samsung će 29. avgusta u Berlinu otkriti novi Galaxy Note 2, kombinaciju mobilnog telefona i tableta, koji bi trebao da ima  veći ekran, brži procesor i znatno napredniju kameru od prethodnog. - Novi Galaxy Note predstavićemo u Berlinu 29. avgusta, rekao je Samsungov predstavnik za Reuters, a nagađa se da će novi Note imati čvršći 5,5 inčni ekran (sadašnji je 5,3), brži procesor i znatno napredniju kameru. Novi Note bi ujedno trebao da ima i najnoviju verziju Androida. Reuter podseća da je Samsung prošle godine pretekao Apple kao najveći proizvođač mobilnih telefona. Samsung želi da se učvrsti na vodeće mestu tako što će preduhitriti Apple sa lansiranjem novog uredjaja. Kompanije Apple i dalje nije objavila tačan datum lanisiranje novog telefona ali se  nagadja da će to biti 12. septembar. 
Слика
Vreme je za kafu   Kako bi taj poseban trenutak  uživanja I ispijanja kafe bude potpuno, poznati italijanski proizvodjač kafe napravio je jestivu šoljicu za kafu. Evo o čemu je reč, italijanski proizvodjač Lavazza,napravio je posebnu jestivu šoljicu na kafu  "Cookie Cup". Spoljašnji deo ukusne šoljice sastoji se od kolačića, dok unutrašnji ima dvostruku svrhu. Kako je napravljen od posebne šećerne glazure, ovaj unutrašnji deo služi i kao izolator i kao zaslađivač kafe. I tako nakon ispijanja omiljenog napitka možete I da se zaslati I šoljicom u kojoj se on nalazio. A za prave sladokusce proizvodjač je spremio I čokoladnu verziju . Uživaj te !:D
Слика
 Kit Kat ” Šta je sledeće?”   Kit Kat je pokrenuo novu kampanju u UAE pod nazivom   ” Šta je sledeće?”,    I na taj način dodao novi smisao teoriji napravi pauzu . Teritorija 'napravi pauzu ' koju Kit Kat je uspeo zadrži  već decenijama , jedan je od  najbogatijihu u konditorskoj  industriji širom sveta . Ovo inspirativno pozicioniranje  nastavlja da se razvija , što je dovelo do stvaranja novih ideja i još boljeg posla.    "Šta je sledeće " Kampanja je razvijen da prikaže novu uglom u odnosu na klasične poznat I  voljen  Kit Kat .   To je ona mala pauza koja je potrebna  pre konačne odluke.  Imati malo  vreme kako bi sastavio sve slike u glavu pre donošenje odluke , može da ima veliki uticaj na  neke naredne korake .
Слика
The Best Job is the hard job.....   Najbolji posao na svetu.... Hvala mama ..... Thank you mum ..... P&G London 2012 Olympic Games
Слика
IKEA PIVO?!  Tačno ili ne ? Skoro sam pisala o tome šta je IKEA spremna da uradi za svoje potrošače , i da im dozvoli da prespavanju u njihovoj prodavnici ( http://in-onmarketing.blogspot.com/2012/05/da-li-bi-ste-spavali-u-ikea-i-u.html ) IKEA je otišla jedan korak dalje i potrudila se da svojim potrošačima obezbedi vrhunski užitak uz IKEA pivo. Nakon napornog dana  na poslu, svakome prija odmaranje na kauču. Kako je IKEA nameštaj medju najpopularnijim nameštajem u Evropi, pored IKEA kauča nalazi se IKEA stolić za kafu i kada uključite televizor koji se nalazi na IKEA tv stoliću , logično ono što nedostaje je IKEA pivo da se potpuni odmor. IKEA je pokrenula sopstveno pivo koje se u Velikoj Britaniji zove Öl Mörk Lager  (tamno veliko pivo), koje je se može kupiti jedino u njihovim radnjama.  Sve dok ne dodje IKEA do nas i njeno pivo, razvoj ove interesante priče možemo pratiti na sajtu Untappd ,  gde je IKEA- ino pivo naišlo na oduševljenje i pozivine reakcije i ocenjeno je

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Слика
Who is who in Serbia ? Spisak  marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.     Marketing agencije u Srbiji: A Media Advantage Adver City AdveriMark&Partners Afirma FCB AGB Nielsen Media Research AgitPROP Alduminis Alma Quattro Auratus BCA Mosaic Beoexpo System Billboard Block and Roll BrandMama BTL advertising Buzz Advertising CAN Advertising Carnation Group Coba&associates Communis Craft marketing Creativa Unlimited Creative Media Art Dynamic Communications Group Direct Media Domino Advertising Ebart consulting Euro-Sky Fastbridge Fifoconsult FullHouse Freemental communications Gatti GfK Gistro Green Communications Grey Worldwide GridPoint GSM Advertising Huge Media Imagecom Incognito Advertising Kreativa New formula Life Advertising Lowe Idols & Friends LPT Publicis Marcons Magnus media Mark-Planetak Masel Group Masmi Max advertising MaxNova Creative McCann Universal Media House Median
Слика
Coca Cola  Olimpijske igre 2012 London  Vol.2 Predhodnih dana pažnju mi je privukla reklama Coca Cole posvećena Olimpijskim igrama u Londonu koje počinju za nešto manje od mesec dana. Nakon odgledane reklame odlučila sam se da pogledam  šta su još spremili iz ove kompanije i  tada videla vezu sa postom na ovom blogu http://in-onmarketing.blogspot.com/2012/06/limitirana-serija-london-2012.html I evo od cega je sve pocelo : I nastavilo se sa: Ne odustaj ...jer nemaš prava na to Samo napred, samo jako i još jače.... Podrška je važna...   Jer zajedno uvek možemo više
Слика
PIVO Visoke temperature, fudbal, provod, odmor, društvo... Nekako su ovo sve asocijacije na pivo i drugare. S obzirom da je pivo veoma čest napitak tokom letnjih dana, potrudila sam se da nadjem jedan Infografik o potrošnji piva, pivarama....   Da li znate .... Koje je pivo bilo najprodavanije 2011.godine ? Koji dogadjaj je doneo najveću potrošnju piva ? Tržišni udeo vodećih pivara u različitim delovima sveta? Koja su najbrže rastućih tržišta piva ? Da li ste znali da je sadašnje Globalno tržište piva "teško"  505 milijardi, a da se to 2015 očekuje da će biti 522 milijarde.  4 najveće pivarije su:  AB InBev, SAB Miller, Heineken and Carlsberg  koje kontrolišu oko 46% ukupnog tržišta Kina , najveći potrošač piva potroši oko 29000 Mega litara piva godišnje (1 Mega litar = 1000000 litara) 1001beersteins.com sve što vas interesuje u vezi sa pivom
Слика
  Who is world owner? 10 kompanija koje vladaju svetom   Kada ste poslednji put okrenuli proizvod koji kupujete i pogledali ko je  proizvodjač? Da li ste  nekada nasli sličnost izmedju Pringles, Lacoste i TIDE? i da li znate da postoji veza izmedju  L’Oreal i   Nestlé?
Слика
Star bucks + Apple =  "Pogodak nedelje"   Kompanije Starbucks i Apple su se udružile prošle godine i pokrenule digitalni projekat pod nazivom "Pogodak nedelje" .  "Pogodak nedelje" je osmišljen kao ponuda odabranih besplatnih iTunes  pesama ili knjiga namenjenih za sve Starbacks potrošačima. U Velikoj Britaniji, ova kampanja počela je 17. Oktobra prošle godine. Starbucks želi da privuče što više ljudi da koriste ovu usluga i na taj način stekne prednost u odnosu na svog velikog konkurenta Costa Coffee. Pored ove kampanje  Starbacks u svojim restoranima potrošačima nudi brz internet i to naravno besplatno, kako bi potrošači mogli da obavljaju sve svoje obaveze u restoranui samim tim provode više vremena u njemu. Potrošači Starbucks-a mogu da skinu besplatne iTunes u vidu pesama ili knjiga. Na listi besplatnih iTunes-a naćiće se veliki broj muzičkih bendova i izvodjača kao sto su Coldplay, Tony Bennet, Norah Jones and The Kooks. Sa &q
Слика
  Coca Cola  Limitirana serija Australija 2012 Juče sam pisala o izgledu specijalne Coca Cola limenke u SAD, i nadam se uspela da  vam približim kako se Coca Cola sprema za predstojeći dogadjaj.  Danas je na redu Australija i predstavljanje , Coca Cola boce za Australijsko tržište. Coca Cola se ove godine nakon mnogo kampanja,  odlučila za zaobljenju limitiranu seriju aluminijumskih boca .Ova boca se nalazi na tržištu od 8. Juna  i biće dostupna sve do kraja kraja Avgusta u odabranim prodavnicama.  Nekima ovo pakovanje izgleda jako jeftino i ne reprezentativno za manifestaciju poput Olimpijade, a na  vama je da  sami ocenite  i date svoje mišljenje....
Слика
   Coca-Cola Limitirana serija London 2012  Olimpijske limenke   Kompanija Coca Cola  je nastavila  sa izdavanjem specijalnih pakovanja posvećenih Olimpijskim igrama u Londonu 2012. Ovog puta kompanija Coca Cola predstavila je  limitiranu Olimpijsku seriju limenki posvećenu nacionalnom timu SAD-a, pod nazivom   "The Eight Pack Athletes" Limitirana serija limenki  dizajnirana je od strane dizajnera strudija Tucker Duckworth. Na svakom od pakovanja predstavljena je sulueta nekog od sportista ili sportiskinja članova nacionalog tima SAD-a, kao što su  David Boudia, Henry Cejudo, Marlen Esparza, John Isner, Shawn Johnson, Jessica Long, Alex Morgan i  David Oliver . Emai Limenke će se pojavljivati svake dve nedelje, a vrhunac izdavanja biće izlazak specijalne limenke na dan otvaranja Olimpijskih igara.  Dizajneri su proširili program sa velikim limenkama, bocama, i mini limenkama. 
Слика
Never give up :) Ne odustaj! 
Слика
Koji je tvoj  tip ?
Слика
KLJUČ USPEŠNE KOMUNIKACIJE     Tokom priprema za neki važnu prezentaciju bila ona na fakultetu, poslu ili u svakodnevnim susretima veoma često obratimo mažnju na fizički izgled, tekst  koji izgovoramo i način na koji izgovaramo taj tekst.  Mali broj ljudi je do skora obraćao pažnju na govor tela i ono šta goviri o nama , tako su mnogo zaboravljali da njihovo igranje rukama, poskakivanje , okretanje i slični ima veliko značenje za osobu koja posmatra. Istraživanja su pokazala da u uspešnoj komunikaciji je : 55% govor tela  (gestikulacija, mimika, udaljenost od sagovornika…) 38% kako kažemo  (boja glasa, jačina, tonalitet, pauze i sl) 7% je šta kažemo  (izgovoren tekst) Kada ovo saberete veoma jednostavno , možete videti da čak 93% svega je NEVERBALNI KANAL, što bi se reklo džaba vam priča, pravilan rečnik, preciznost, jer jednostavno morate da pazite na  GOVOR TELA + KAKO  = USPEŠAN NASTUP  NEKOLIKO PREPORUKA ZA USPEŠNU KOMUNIKA
Poseta EUROBANK EFG Obavestavamo vas da CzRK u saradnju sa AmCham-om organizuje posetu kompaniji EUROBANK EFG u petak 15.juna 2012. Ova poseta jednoj od vodecih kompanija u finansijskom sektoru predstavlja sastavni deo programa SAZNAJTE IZ PRVE RUKE a organizovana kako bi se studentima i diplomcima Univerziteta u Beogradu omogucilo da u direktnom kontaktu sa zaposlenima u najuspesnijim kompanijama iz razlicitih sektora steknu nova znanja o funkcionisanju savremenog trzista rada. Broj mesta je ogranicen i prijava je obavezna. Pozivamo vas da posetite nas sajt i na njemu preuzmete formular za prijavljivanje. Prijava ya ovaj program otvorena je do 7.juna 2012. Srecno! Vas Centar, http://www.razvojkarijere.bg. ac.rs