Постови

iSerbia: iAkademija - Srbija na vezi

Prijavi se i učestvuj u programu onlajn mentorstva Srbija na vezi. U toku je konkurs za polaznike, mlade na početku karijere koji mogu iskoristiti jedinstvenu šansu u vidu sticanja znanja i korisnih informacija od strane naših najpriznatijih stručnjaka iz dijaspore, iz preko 60 oblasti!Konkurs je otvoren za studente završnih godina fakulteta, apsolvente, postdiplomce, istraživače i svršene diplomce s manje od pet godina profesionalnog iskustva u relevantnoj oblasti, starosti do 35 godina. Konkurs je otvoren za studente završnih godina fakulteta, apsolvente, postdiplomce, istraživače i svršene diplomce s manje od pet godina profesionalnog iskustva u relevantnoj oblasti, starosti do 35 godina. Više informacija na stranici: http://www.iserbia.rs/konkurs- srbija-na-vezi-1076/ .

Povoljnije cene kotizacija za Marketing Kingdom do 17. januara!

Слика
REGION – Za sve učesnike koji još nisu obezbedili svoje mesto na konferenciji Marketing Kingdom, kotizacije će biti dostupne po povoljnijoj ceni do 17. januara. Treća po redu konferencija Marketing Kingdom, koja će se održati 27. i 28. marta u Zagrebu, započeće ekskluzivnom prezentacijom Briana Dreshera iz Mashable (Business Development). Dvodnevni događaj uključuje i predavanje Jonathana Forstera (General Manager, Spotify) koji je prvi put u našoj regiji, ali i interaktivne prezentacije marketinških direktora iz Coca Cole, Shazama, Nokie, Wired Magazinea i Akzo Nobela. Takođe, učesnici će imati imati priliku da čuju dve zanimljive panel diskusije koje će se fokusirati na uvođenje globalnog marketinga na ove prostore.     “U poslednje dve godine uspeli smo prvi dovesti senior predstavnike iz kompanija kao što su Facebook i Tumblr. U 2014. srećni smo što po prvi put dovodimo senior predstavnike iz kompanija Mashable, Spotify i Shazam. To je za regionalne marketinške stručnjake vel

Šta treba da znate pre razgovora za posao?

Слика
Pred svaki interviju za posao, pokušavamo da se spremimo što je više moguće , kako bi rezultat bili što bolji. Nekada vežbamo ispred ogledala, čitamo o poziciji za koju smo se prijavili, o kompaniji ,firmi itd. Evo nekih od najvažnijih saveta koje ćete moći da koristite na razgovoru za posao:  33% šefova zna  u prvih 90sec da li će zaposliti ili ne kandidata jedna od najvećih grešaka je ne poznavanje kompanije   kod upoznaja novih ljudi  55% je uticaj onoga kako je osoba obučena, kako se ponaša, ulazi kroz vrata. 65% šefova reklo je da odeća može biti odlučujući faktor kada postoje dva približno jednaka kandidata. Najbitnije pitanje je :"Recite mi nešto o sebi?"

L'Oreal Brandstorm 2014

Слика
Kompanija L'Oreal organizuje takmičenje za najbolju inovaciju proizvoda u okviru Kiehl branda. U takmičenju učestvuje preko 320 univerziteta. Potrebno je da: oformite tim od 3 člana, prijavite se na nacionalno takimičnje , pobedite na njemu i onda dalje nastavljate na internacionalno:D da istražite tržište i smislite invoaciju koja će čelne ljude L'Oreal ostaviti bez teksta.  Glavna nagrada je put oko sveta u vrednosti preko 10 000eura. Da li i ti želiš da budeš deo ove priče? Prijavi se __________________________________________________________________________________ Brandstorm 2014 promises to be an amazing marketing experience where team of students from all over the world will work on innovative ideas as Kiehl's brand managers. Brandstorm 2014 - Official Trailer (HD) Subscribe now for the latest content from L'Oreal: http://bit.ly/YqZUxj Like Careers at L'Oréal on Facebook: http://goo.gl/5L1Ifm Follow L'Oreal on LinkedIn: ht

Social Media objašnjenje

Слика
Da li su društvene ili socijalne mreže? Da li su društveni ili socijalni mediji ? Potražite odgovor na ova pitanja na jednoj zanimljivoj fotografiji, koju sam pronašla na googlu.

"Hvala ti mama"

Слика
Kao i pred i za vreme Olimpijskih igara u Londonu 2012.godine, kompanija Procter &Gamble (P&G)odela je priznanje svim mama koje vredno stoje i podržavaju svoje šampione u svakodnevnom radu. Naime, kompanija je ove godine izbacila novi promo video, uoči Olimpijskih igara u Sočiju posvećen mama i njihovoj bezuslovnoj podršci i ljubavi. Majke su te koje će uvek podržavati svoju decu , ma koliko puta da padnu i ma koliko puta da ne uspeju. “Zato što si nas naučila da nas neuspeh samo čini jačima. Zato što si nam davala ohrabrenje da pokušamo ponovo. Hvala ti, mama”  

Upakuj radost-Coca Cola reklamni poster u koji možete da upakujte svoje poklone

Слика
Stanovnici Belgije ovih dana mogli su da svoje poklone upakuje na nesvakidašnji način, a opet potpuno besplatno. Još jedno od iznenadjenja od strane kompanija Coca-Cola je  reklamni poster sa natpisom "Otvori radost "(Open happiness)  koji je bio postavljen u tržnim centrima, koji su stanovici mogli da odlepe i umotaju svoje poklone. Iza ove zanimljive ideje stoji agencije Duval Guillaume,a kako je izgledala realizacija na ideje, pogledajte na video klipu.

Male stvari čine život

Слика
 Dragi moji,  Vreme darivanje je u toku obradujte vama drage osobe nekom satnicom, jer jednog dana kada se okrenemo te sitnice su ono što čini život.  U narednih par fotografija možete naći moje predloge za poklone :D Uživajte u praznicima:D Sve najbolje u 2014.godini:D ELM JEWELRY   Torbe M&M      Kolačići ANDJELI    Nakit Bubamara Pineapple nakit Tašnarija   Sirogojno style MagritKnits Hangrikapkejk Creative Cookies Belgrade Unique Designs by Johnny

Hey baby, how are you today?:D

Слика
Hey Baby, how are you today?:)  Tri devojke, Ivana, Jovana i Irena zvanično su u avgustu 2012. godine, kreirale brand Hey Baby,dok je sama ideja za kreiranje istog nastala mnogo ranije.   Svaka od njih učestvuje svojim delom  podjenako u izradi  Hey baby tasnica učini svet zanimljivijim, lepšim i veselijim za svaku devojku.  Ideja za izradu tašni nastala je iz sopstvenih potreba ovih mladih triju umetnica , kao i njihovom potrebom da imaju nesto unikatno i drugačije. Njih tri vole modu , a pre svega modne dodatke i želele su da svoj stil podele i sa drugim stvaranjem brenda Hey baby- tašnice koje su istovremeno i odraz trenutne mode, ali i želje za odstupanjem od nečeg uniformisanog koje je prisutno na ulicama širom Srbije. Svaka torbica izradjena je od visoko kvalitetne eko kože u kombinaciji sa drugim materijalima  (mebl, pvc, platno)   na koji se sa posebnom pažnjom dodaju detalji   kao što su nitne ,lanci  i drugi   ukrasi koji doprinose da svaka tašna bude drugačija, pos