From Milica with love



Dragi moji,
 ovog puta vam predstavljam umetnicu koja izradjuje unikatne rokovnike, albume za fotografije i nameštaj. Kako je jesen poznata po svadbama, ispraćajima prijatelja, rodjaka i drugova na studije u drugi grad ili čak inostranstvo, rodjendanima, rodjenjima, proslavama želim da podelim sa vama ideju za poklon za navedene ili druge dogadjaje.

Kako bi dobili najiskreniji komentar o ovim delima, koji vas za čas odvedu u neko drugo vreme, epohu, bila sam slobodna da postavim par pitanja dizajnerki,
Svoj razgovor započela sam  jednostavnim pitanjem, Kako je nastala ideja za izradu unikatnih albuma i rokovnika ?

"Počela sam sasvim slučajno tako što sam prvi rokovnik napravila kumi koja ima svoj blog milinkuvar.com. Poklonila sam joj ga da bi mogla da zabeleži svoje recepte. To se mnogima dopalo, pa sam spontano počela time da se bavim " - rekla  mi je Milica, i nastavila 

 "Vremenom sam počela da pravim i  albume, kutije za nakit, poslužavnike i sl.  Da bih se posle nekog vremena odlučila da započnem obradu  nameštaja  najpre za sebe, a potom i za druge. Jednostavno, sam želela naizgled svakodnevne sitnice da učinim posebnim. "

Posebno je obraduju momenti kada joj zadovoljni kupci pošalju fotogafije sa već popunjenim albumom ili rokovnik sa ispisanim receptima koje je napravila sa puno pažnje i ljubavi. Svaki album, rokovnik i sveska su unikatni  jer dizanerka želi da u svako od svojih dela unese i deo budućih vlasnika.

Većinu njenih radova možete naći na njenoj Facebook stranici .


Albumi za fotografije :








Nameštaj :








Rokovnici :







Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "