Постови

Po meri svakoga- Unikatni rokovnici

Слика
Svaki dan započinjem na isti način. Kafa, olovka i rokovnik. Ritual koji se nemenja već godinima. Dosta rokovnika sam išarala, obojila, ukrasila samo da bi bili po mojoj meri i dan učinili manje stresnim. Poslednjih par meseci tražila sam rokovnike koji ne bi bio kao svi drugi. Znate oni crni, crveni, plavi? Ali, nije mi polazilo za rukom. Čvrsto sam rešila da drugarici poklonim upravo jedan neobičan rokovnik, dobila je prvi posao i mislim da joj treba nešto posebno.  Tog  dana početkom maja meseca, našla sam Unikatne rokovnike. Odmah su privukli moju pažnju . Interesovalo me je Kako je moguće naručiti od čega su pravljeni, koliko treba da stignu, da se naprave i raspored aktivnosti u okviru rokovnika i slično.   Istog dana kontaktirala me je devojka koja je tvorac ovih divnih rokovnika. Rokovnici su nastali iz želje da svakom dan bude nasmejan, vedar, i radostan.Ma koliko imali obaveza i stresa da pogledam u njega ipak se nasmejemo i nastavimo dalje. Tufna     Tamara

Klompe za svaku priliku- Leon

Слика
Da li ste znali da u Srbiji postoji fabrika koja proizvodi klompe? Ako je vaš odgovor da niste, onda se nalazite u isto grupi ljudi kao i ja do pre par nedelja.  Istraživanjem  domaće skrivne proizvodnje za blog našla sam i fabriku LEON, koja se bavi proizvodnjom klompi i to od 1999.godine .  Danas, fabrika proizvodi klompe koje se mogu naći u  maloprodajama i veleprodajama širom Srbije.    Fabrika za preradu drveta svoju proizvodnju pokrenula je pre više od 20 godina, tačnije 1985.godine,  koju je 1998.godine proširlia na proizvodnju djonova. Godinu dana kasnije, 1999.godinem,  fabrika je proizvodila drvo i djonove, i na taj način započela stvaranje brenda LEON .    LEON d.o.o pokreće proizvodnju klompi i papuča izradjenih po najvišim standardima.  "Pregibna" klompa se izdvaja kao brend po kojem je LEON danas prepoznatljiv na tržištu.  Šta je to što LEON klompe i papuče imaju,  a neke druge nemaju na tržištu ? Pre svega LEON klompe su napravlj

Čipkana priča-Unikatne kutije Mashimarohobby art

Слика
  Predivna čipka, nežni materijali, ručna izrada u vremenu “Gordosti i predrasuda“. Sve su ovo atributi koji nas vode do Mashimaro hobby art. Priča o Mashimarohobby art- u počinje pre par godina, kada je jedna devojka ( prava umetnica) rešila da svoje igranje makazama iz najranije perioda života upotrebi i napravi poklone za svoje drugarice. Nije bila sebična i nije želela da svoju ideju i svoj talenat podeli samo sa svojim krugom drugara nego je rešila da to podeli i sa svim drugim devojkama koje žele da svoj nakit stave  na mesto koje zaslužuje. Ostvarila i ostvaruje želje svake od svojih mušterija.  Danas devet meseci kasnije, nakon prve izložbe na MalomSajmu lepih Stvari u Novom Sadu ... Ima svoj mali brend. Sama umetnica kaže da je svaka od kutija satkana od sati i sati rada ali i neizmerne ljubavi prema ovom poslu kao i velike količine sreće jer će upravo ona usrećiti nekoga kao i napraviti neprocenjiv osmeh na licu koji daje snagu i volju za dalji

Dobra kuća-kuća bez hemikalija Manna

Слика
Kao što obećah danas vam otkrivam  prvo u nizu skrivenih blaga Srbije. Reč je o Vili Manna . Već 10 godina istrajni borac protiv hemikalija u preko 20 000 kući  širom Madjarske od sada je dostupan i u Srbiji.  Manna baršunasta, zdrava i plemenita priča počela je  2004.godine, na ideju     Andrea Varga-Daraboš, majke koja je za svoju porodicu želela zdrave, prirodne i kvalitetne proizvode. Kada je primetila da je ova potraga bezizlazna odučila se da pomogne sebi i hiljadama drugih mama i da im obezbedi  najbolje preparate za njih i njihove najmilije.  Danas 10godina kasnije Manna je dobro poznata mamama po neverovatnim s apunima, kuglama za kupanje, egzotičnim puteri, balzami za usne i slepoočnice, eteričnim uljima 100%-tne čistoća kao i sundjerima za kupanje i držačima za sapunima koji su lako dostupni u svim delovima Srbije za manje od 24h.  Jedan od njenih divnih paketa možete pokloni nekome za rodjendan, godišnjicu, rodjenje dete ili neku drugu priliku

Skriveno blago

Слика
U narednim danima očekujte još više priča o zlatnim rukama Srbije i regiona:)  Šta je sve ono što imamo, a ne znamo da imamo ... Oktrivan za vas skrivena blaga Srbije i regiona i način na koji da dodjete do njih :))) Nastavite da me pratite na već poznatom mestu :) 

Nakit je ženin najbolji prijatelj

Слика
Izložba nakita koju NE treba da propustite:)  ELM Jewelry   je brend koji je stvorila umetnica Vesna Milosevic 2008.godine.   Bavi se dizajnom i izradom unikatnih komada nakita.  Najfinije drago kamenje kristali, srebro, lanci koji ne tamne i ne sadrze nikl i olovo, koža... samo su neki od materijala koje ćete ovde sresti u svakom komadu, stvorenom pažljivom rukom umetnika. Svaki komad nakita dostupan je svakoj ženi širom Srbije, jer  se naša draga dizajnera naktia pobrinula da može da stigne do svake žene putem isporuke od samo par dana ali i putem organizovanja mnogobrojnih prodajnih izložbi.  Svake sezone  Vesna Milošević obraduje dame nezaboravnim izložbama na mestima na kojima zastaje dah.  Naredna izložba biće održana u Subotu 27.07.2013.godine  u Martan cafe, u Dostijevoj ulici 26 u Beogradu, od 17-20h.     

Novo Lice LV

Слика
Nova lice Louis  Vuitton-a je  predivna glumica Michelle Williams. Šta mislite o njihovoj prvoj zajedničkoj kampanji ?

Udobne štikle ...

Слика
Svi ih volimo, svi im se divimo, ne možemo bez njih . Svaka žena sanja da nosi orman put cipela sa visokom štiklom i veoma lako zaboravlja efekat koje one imaju na naše telo ili ga se čak i ne seti Drage moje, pre nego što kupite sledeći par pogledaj ovaj post i ipak se odlučite za one divne savršen ali ipak makar malo niže ili  softSTEPHeels    konačno udobne cipele sa visokom štiklom. 

Kako je PEPSI postao PEPSI :)

Слика

Slatki poljupci

Слика
Magnum sladoled nas je 2011.godine osvoji neverovatnom kampanjom  u kojoj je povezao  poljupce i  sladoleda, ali ove 2013.godine Magnum je otisao korak dalje. Ovoga puta  nas je ostavio bez teksta, ali sa poljupce, putovanja, avanturu i naravno najnoviji ukus sladoleda. Obasuta poljupcima nova kampanja Magnuma uradjena je kao video igrica u kojoj glavna junakinja mora da prodje kroz različite prepreke kako bi oslobodila svog princa:) Svaki put kada započnete igricu princ je kindapovan a princeza novog doba moraja da se bore da dodje do njega, kroz različite prepreke u  pariškom  metrou, mačevanju,kuglanju ..itd... Kako se vama čini nova kampanja ?

COCA COLA I Lenovo

Слика
Danas je nedelja , zaplešite zajedno sa Coca Colom i Lenovom i uplovite u još jednu Coca Cola igricu :D It is Sunday time :DD

Volontiranje je OK

Слика
Kako volontiranje zaposlenih utiče na zaposlene? Izvor:  http://www.facebook.com/forum.poslovnih.lidera.srbije?hc_location=stream

LEGO u UNDERGROUNDu

Слика
London underground, čuvena londonska podzemna železnica ovih dana slavi 150 godina  postojanja. Nastala je davne 1863.godine. U proslavu rodjendan uključili su se mnogi: Kraljica Elisabeta II , GOOGLE ali svakako najinteresantiji je LEGOov rodjendanski poklon.  Kompanija LEGO spacijalno je napravila od svojih prepoznatljivih kockica 5 mapa Londonskog undergrounda . Svaka od ovih mapa biće redom postavlja na 5 stranica- South Kensington, Gree Parl, Picadilly, Stratford and King Cross Station u Londonu. Svaka je napravljena od 1000 LEGO kockica i predstavlja evoluciju razvoja undergrounda od 1972.godine do danas, kao i buduće planove za igradnju.  Kako je to nekada izgledalo pogledajte : Pogledajte kako su GOOGLE i LEGO proslavili rodjendan  UNDERGROUND-A

Kako se danas komunicira?

Слика
Konverzaciona prizma objašnjava način komuniciranja u 2013.godini . Unutrašnjosti se nalaze brendovi i ciljevi koje oni žele da postignu u komunikaciji.

Prosečna veličina šolja u Svetu

Слика
Pogledaj te ko koristi najveću a ko najmanju šolju za mleko,kafu, čaj...

Povratka Motorole

Слика
Novi logo MOTOROLE Pre skoro 2 godine , Google je kupio  Motorolu. Mnoge je ovaj potez iznenadio jer o Google nije ništa pričao o svojim planovim, kao i  o samoj kupovini.  Sa promenom vlasništva kao i idejam za dalji razvoj brenda Motorola došlo je i do redizajna loga ove kompanije u  kojem je više nego očigledan Googlov uticaj. Novi logo zadržao je neke karakteristike starog loga u smislu velikog slova M u unutrašnjosti,ali su sada boje kruga koje se nalaze oko slova M u različitim bojama. Ono što je najveća promena je svakako font slova Motorola , kao i natpis u kojem se jasno vidi uticaj Googla.. Sve u svemu možemo da primetimo da je novi logo daleko moderniji od predhodnog a ono što nas očekuje u narednom period , ostaje nam samo da sačekamo. Ocenite novi logo:

Kada Samsung placa

Слика
1 milijarda: 5centi * 30kamiona Kompanija Samsung na ime odstete ispatila je kompaniji Apple 1 milijardu dolara na veoma zanimljiv nacin. Ni manje ni vise, kompanija Samsung je iskoristila ne definisan nacin ispate u ugovor i poslala 30kamiona kovanica od 5centi sa ukupnom vrednoscu od  1 milijarde dolara. Ovaj genijalni potez zadao je problem celnicima kompanije Apple kao sto su prebrojavanje novca kao i bojaznost da li ce banke primiti tu kolicinu kovanog novca. Poruka celnika Samsunga je " Mozete koristiit novac za kupovinu osvezenja  u automatima ili ga istopiti i praviti racunare , to nije nas problem mi smo platili i ispunili ugovor " Ako se pitate toliko je to kovanica , odgovor je 20 milijardi .

Beck - Edison flaša

Слика
  Da li ste nekada videli ovu  flašu piva ? Marketing stručnjaci  jednog od najvećih pivskih bredova Beks rešili su da spoje pivo i vreme istorijski period nastanka ovog čuvenog brenda. Kako je brend nastao u vreme kada je živeo Tomas Edison rešili su da ga naprave prvu pivsku flašu Edison flaša- Pogledajte kako izgleda ova ideja u praksi :

Drugi Creative Forum Serbia

Drugi Creative Forum Serbia  Srbija je konačno obezbedila mesto na kome posetioci mogu da dobiju bezbroj ideja za razvoj sopstvenog biznisa. Istovremeno je stvoreno jedinstveno mesto za umrežavanje, upoznavanje, razmenu ideja i razgovore o novim poslovnih poduhvatima. Zahvaljujući Beogradskoj nedelji dizajna i kompaniji Samsung, prvi Creative Forum Serbia održan je 5. juna u Muzeju savremene umetnosti u Beogradu. Događaj je okupio oko 2.000 predstavnika srpske privredne zajednice, a već postoji veliko interesovanje za sledeće okupljanje koje je zakazano za jesen. Premijerni Creative Forum Serbia je obeležio ekskluzivni program i prisustvo profesionalne publike koja se prvi put na ovakav način u Srbiji okupila na jednom mestu. Organizatori su izabrali publiku iz redova 5.000 najboljih i najinovativnijih članova srpske kreativne i poslovne zajednice, kao i članova vodećih strukovnih udruženja iz oblasti biznisa, arhitekture, dizajna, advertajzinga, filma, mode… Posebnu draž doga

Veštine novog doba

Слика
Veštine novog doba  Da li ste spremni za budućnost ? Ovih dana svi se spremaju za upis na fakultet/srednje škole i na taj način misle da su spremni za budućnost i kada završe odabrano da im to garantuje i napreda, razvoj, uspeh. Al šta je ono što nas očekuje do 2020.godine. Sajt  http://dobarposa o.com/  u saradnji sa sajtom   nadjiposao.rs,  predstavio je zanimljivu studiju veština koje moramo da razvijemo do 2020.godine.. Pogledajte : Are you ready for 2020?