Постови

5 najvećih poslovnih grešaka u 2016. godini

Слика
Bez obzira da li ste zaposleni ili vlasnik neke kompanije (male, srednje ili velike), trebalo bi da znate za neke od najvećih poslovnih grešaka u ovoj godini, i kako možete da ih izbegnete u budućnosti. Sajt Inc sakupio je najveće poslovne promašaje u 2016. godine, a mi vam prenosimo neke od njih. 1.   Yahoo   – Greška za greškom nekada neprikosnovenog internet giganta Bogatstvo Yahoo-a polako je počelo da pada od kada je odbio Microsoftovu ponudu 2008. godine od 45 milijarde dolara. Objašnjenje borda direktora bilo je da kompanija vredi mnogo više. Kada je postala izvršna direktorka, Marisa Majer je ulagala u Yahoo, ali to su bile pogrešne investicije i rasipanje para. Na kraju, Verizon je kupio Yahoo, s tim što je mogao da se premišlja, s obzirom da je bio jedini kupac. Ovih dana „pukla je bruka“ ponovo, a Yahoo je objavio da je   hakovano više od milijardu naloga   njihovih korisnika. 2.   Facebook   je postao „loš momak“ lažnih vesti Osnivač Facebooka   Mark Zaker

INBOX- nova usluga korisnicima sajta Polovniautomobili.com

Слика
Tokom prethodnih meseci Polovniautomobili.com slušali su komentare svojih posetilace. Njihove predloge i sugestije  kreirali su INBOX – novu uslugu u  profilu korisnika. U eri mesindžera, Polovnjaci su rešili da naprave servis nalik na FB mesindžer koji omogućava vrlo jednostavnu i brzu razmenu poruka. Kada  zainteresovani kupac ili korisnik pošalje poruku, ona istog trenutka postaje vidljiva u INBOXu prodavca, a on ga na taj način može kontaktirati u najkraćem roku.   Ovako brzim odgovorom se mogućnost kupoprodaje višestruko uvećava. Putem INBOXa takođe postoji mogućnost slanja fotografija i linkova do oglasa na jednostavan i brz način.   INBOX je dostupan svim klijentima u novom profilu, dok jekorisnici mogu koristiti tek kad se loguju na sajt. 

"Familija" -Gobonni u Sava centru

Слика
Splitski kantautor Gibonni, koji je nedavno objavio zajednički album "Familija" sa Oliverom Dragojevićem, vraća se pred beogradsku publiku koncertima 11.,12. i 15. novembra u Sava centru, u organizaciji promoterske kuće Long Play. Nakon što je danima unapred rasprodao tri Sava centra u decembru 2014. godine, Zlatan Stipišić-Gibonni ponovo dolazi u prestižnu beogradsku dvoranu kako bi predstavio svoj deo "Familije". Sa albuma su hit singl/spotovi "Onako, od oka" i duet sa Oliverom "Sreća". "Naravno, beogradska publika će čuti neke pjesme sa 'Familije', ali će koncerti biti presjek čitavog mog rada. Nove pjesme zaslužuju da stoje sa najboljim starima. Kad neko predstavlja novi album, zna udaviti sa novima pjesmama, ili bude premalo novih pa je dosadno. Treba ispoštovati publiku kojoj stare pjesme znače mnogo. Ali moraš svirati i nove, čime pokazuješ da nisi za staro željezo", kaže Gibonni. Ulaznice za koncerte 1

Kako se ponašati u poslovnom svetu?

Слика
Svima je dobro poznato da radni dan nekada i sada nema baš velike sličnosti. Moderno doba donelo je predivnu mogućnost da doručkuješ u jednom gradu, ručaš u drugom i večeraš u trećem gradu. Upravvo baš ta dinamika zahteva poznavanje običaja u različitim krajevima. Evo malih saveta kako se ponašati u biznis okruženju ili KAKO PREŽIVETI dinamičan posao:) Nadaleko je poznato da polovna večera u Španiji može da se završi u ranim jutarnjim satima, zbog običaj kasne večere koji je kod njih prisutan. Veoma često restorani se otvaraju tek oko 22 časa.  Na dalekom Istoku,  Japanci se ne boje da pitaju koliko novca zarađujete ili kolika vam je kuća, dok je u Evropi to ipak previše intimno pitanje. Ovu su samo neki od obučaja koje postoje u poslovnom svetu.  Dana Persia, vlasnica DP Image Conslulting –a, nudi nekoliko lekcija iz međunarodnog poslovnog bontona: Dobra priprema je pola posla:  1. Pripremite se. Dobro istražite poslovni i lični bonton zemlje koju planirat

Objavljene KENZO x H&M lookbook fotografije

Слика
KENZOxH&M ambasadori su: književnica i aktivistkinja Ejmi Sal, fotograf Jangjun Ko, umetnica i DJ Džulijana Hakstabl, muzičar i performans umetnik Oko Ebombo, modna urednica Harijet Verni, šminkerka Isamaja Frenč, umetnica Ingrid, pevačica Anna of the North, model i reper Le1f, kao i modeli Me Lejpers, Hao Liu, Selena Forest, Tom Gaskin, Džulija Banas i Pjer Panšo. Kolekcija će biti dostupna od 3. novembra u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj ulici kao i u preko 250 prodavnica širom sveta, i onlajn. Fotograf: Oliver Hadli Pirč

KAKTUS 2016:Festivalu integrisanih komunikacija

Слика
Na drugom po redu festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016, pod sloganom  “Konstruiši dobre ideje” , biće   27 i 28. oktobra   održan u hotelu Crown Plaza u Beogradu. Među istaknutim stručnjacima naćiće se predstavnici  HEINEKEN, MasterCard, AVON i Lufthansa.    foto: promo KAKTUS 2016  ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program, ali i praktične primere iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Festival će otvoriti predavanje  Davida Zappe , direktora marketinga kompanije HEINEKEN Slovačka na temu s tell stories RETRO ! David ima preko 15 godina bogatog iskustva u oblasti tržišnih komunikacija i brend menadžmenta. “Social Selling” Atraktivno predavanje pod nazivom  “Social Selling – The biggest industry you haven’t heard about is reinventing selling once again ”  održaće prvog dana festivala Jan Namedyński , Global Digital Business Development Manager kompanije AVON i z Poljske. Jan je poslednjih 12 godina vodio brojne digitalne timove u

Konferencija Nova energija-energija za novo vreme

Слика
U Srbiji je sve veća upotreba Interneta, a sve manje tržište rada. Ekonomija znanja, odnosno Internet ekonomija će to promeniti Srbiju. Konferencija Nove Energije  mesto je gde otvoreno će se pričati u svim promena, potencijalima i mogućnostima. Neka 1. maj ove godine bude malo drugačiji. Neka traje 4 dana, donese promene i bude na Kopaoniku, sa presavršenim ljudima punim ideja i znanja.  Najstručniji predavači iz zemlje, regiona i inostranstva će kroz predavanja, panele i radionice ukazati koji je put u bogato informaciono društvo. Nova energija će okupiti sve relevantne Internet preduzetnike, marketing i PR stručnjake, nezavisne novinare, vlasnike medija, državne predstavnike, nevladine organizacije i agencije, korporacije, udruženja i sve pojedince sa vizijom.  Od srede do nedelje (29.aprila do 3.maja)  ćemo predstaviti drugačiju ideju vizije srpske ekonomije. i regiona kakvi treba da budu. Bavićemo se se onime što u kratkom roku može pomoći ozdravljenju srpske privrede

Kineska hrana?!

Слика
Napolju pada sneg i sve je idilično i divno, što zahteva jedan post koji nije ozbiljan i koji nema u sebi informacije o nezaposlenosti i sličnim stvarima. Naime svako od nas ko je probao kinesku hranu verovatno je sebi postavio pitanje da li je ovo stvarno kineska hrana ili oni to ipak malo drugačije prave. Evo i odgovora, pitali su ljude iz Kine kako im se čini komercijalna verzija kineske hrane... pogledajte u nastavku koji su odgovori...

Kraljevi marketinga u Beogradu -Marketing kingdom

Слика
Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Marketing kingdom ove godine vrata za sve posetioce otvara 5.-6. marta 2015.godine  Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i  o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Agencija P. world ( http://www.thepworld.com ), okupiće na jednom mestu predstavnike Youtube, Forbes, Henkel Beauty Care,  Coca Cola-e za Poljsku i Baltički region, predstavnika IBMa, BBC Earth, PWC, Unilevel-a, Shell-a, Phillips-a. Neke od tema na ovogodišnjem Marketing Kindgomu su: šta kupac radi online?, moć iskustva u društvenim mrežama, kako plasirati marketing ideju na pravi

PRIHVATI IZAZOV -IZAZOV 2015.

Povodom tri godine upešnog poslovanja, portal Marketing mreža 25. i 26. februara organizuje prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Reč je o interaktivnom B2B događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.  Teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment konferencije biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija. Forum ć

IZAZOV 2015.

Слика
IZAZOV 2015. Povodom trećeg rođendana,  Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom  hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu , prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.  U pitanju je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. IZAZOV 2015 namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije. Ideja ovog foruma jeste da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i oglašivača. Učesnici foruma imaće priliku da prihvate IZAZOV, otvore dijalog na ključne teme iz struke, ali i kroz inte

Navike uspešnih ljudi

Слика
Uspeh ne dolazi sam od sebe, a ni preko noći. On je dostižan uz malo truda, a uspešni ljudi imaju ambicije, veruju u sebe i znaju da uspeh ne proizilazi iz stanja mirovanja. Nova je godina, a sa njom dolaze i nove odluke. Možda neke male promene, naprave velike promene u vašem životu i učine vas uspešnim. Evo nekih opštih karakteristika uspešnih ljudi. Ambicija: Snovi su dobri za početak. Oni mogu biti mali ili veliki, svejedno je. Suština je da se ne bojite da sanjate i da budete ambiciozni. Čak i ako se desi neuspeh, biće vam lakše jer ste pokušali. Ambicije i kreativnost su savršen spoj uspešnih ljudi. Vera: Ako imate snove, sledeći korak je vera da će te ih ostvariti. Osim vere, važni su i hrabrost i odvažnost. Ne bojte se da rizikujete sa svim preprekama na koje se naiđete. Hrabrost: Najvažnije je da se ne bojite,jer je strah najveća prepreka ka ostvarenju sna. Svi se ponekada boje ali u tim trenucima hrabrost je najvažnija da bi se strah premostio i došlo do cil