Постови
Slatki poljupci
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Magnum sladoled nas je 2011.godine osvoji neverovatnom kampanjom u kojoj je povezao poljupce i sladoleda, ali ove 2013.godine Magnum je otisao korak dalje. Ovoga puta nas je ostavio bez teksta, ali sa poljupce, putovanja, avanturu i naravno najnoviji ukus sladoleda. Obasuta poljupcima nova kampanja Magnuma uradjena je kao video igrica u kojoj glavna junakinja mora da prodje kroz različite prepreke kako bi oslobodila svog princa:) Svaki put kada započnete igricu princ je kindapovan a princeza novog doba moraja da se bore da dodje do njega, kroz različite prepreke u pariškom metrou, mačevanju,kuglanju ..itd... Kako se vama čini nova kampanja ?
LEGO u UNDERGROUNDu
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
London underground, čuvena londonska podzemna železnica ovih dana slavi 150 godina postojanja. Nastala je davne 1863.godine. U proslavu rodjendan uključili su se mnogi: Kraljica Elisabeta II , GOOGLE ali svakako najinteresantiji je LEGOov rodjendanski poklon. Kompanija LEGO spacijalno je napravila od svojih prepoznatljivih kockica 5 mapa Londonskog undergrounda . Svaka od ovih mapa biće redom postavlja na 5 stranica- South Kensington, Gree Parl, Picadilly, Stratford and King Cross Station u Londonu. Svaka je napravljena od 1000 LEGO kockica i predstavlja evoluciju razvoja undergrounda od 1972.godine do danas, kao i buduće planove za igradnju. Kako je to nekada izgledalo pogledajte : Pogledajte kako su GOOGLE i LEGO proslavili rodjendan UNDERGROUND-A
Povratka Motorole
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Novi logo MOTOROLE Pre skoro 2 godine , Google je kupio Motorolu. Mnoge je ovaj potez iznenadio jer o Google nije ništa pričao o svojim planovim, kao i o samoj kupovini. Sa promenom vlasništva kao i idejam za dalji razvoj brenda Motorola došlo je i do redizajna loga ove kompanije u kojem je više nego očigledan Googlov uticaj. Novi logo zadržao je neke karakteristike starog loga u smislu velikog slova M u unutrašnjosti,ali su sada boje kruga koje se nalaze oko slova M u različitim bojama. Ono što je najveća promena je svakako font slova Motorola , kao i natpis u kojem se jasno vidi uticaj Googla.. Sve u svemu možemo da primetimo da je novi logo daleko moderniji od predhodnog a ono što nas očekuje u narednom period , ostaje nam samo da sačekamo. Ocenite novi logo:
Kada Samsung placa
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
1 milijarda: 5centi * 30kamiona Kompanija Samsung na ime odstete ispatila je kompaniji Apple 1 milijardu dolara na veoma zanimljiv nacin. Ni manje ni vise, kompanija Samsung je iskoristila ne definisan nacin ispate u ugovor i poslala 30kamiona kovanica od 5centi sa ukupnom vrednoscu od 1 milijarde dolara. Ovaj genijalni potez zadao je problem celnicima kompanije Apple kao sto su prebrojavanje novca kao i bojaznost da li ce banke primiti tu kolicinu kovanog novca. Poruka celnika Samsunga je " Mozete koristiit novac za kupovinu osvezenja u automatima ili ga istopiti i praviti racunare , to nije nas problem mi smo platili i ispunili ugovor " Ako se pitate toliko je to kovanica , odgovor je 20 milijardi .
Beck - Edison flaša
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Da li ste nekada videli ovu flašu piva ? Marketing stručnjaci jednog od najvećih pivskih bredova Beks rešili su da spoje pivo i vreme istorijski period nastanka ovog čuvenog brenda. Kako je brend nastao u vreme kada je živeo Tomas Edison rešili su da ga naprave prvu pivsku flašu Edison flaša- Pogledajte kako izgleda ova ideja u praksi :
Drugi Creative Forum Serbia
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Drugi Creative Forum Serbia Srbija je konačno obezbedila mesto na kome posetioci mogu da dobiju bezbroj ideja za razvoj sopstvenog biznisa. Istovremeno je stvoreno jedinstveno mesto za umrežavanje, upoznavanje, razmenu ideja i razgovore o novim poslovnih poduhvatima. Zahvaljujući Beogradskoj nedelji dizajna i kompaniji Samsung, prvi Creative Forum Serbia održan je 5. juna u Muzeju savremene umetnosti u Beogradu. Događaj je okupio oko 2.000 predstavnika srpske privredne zajednice, a već postoji veliko interesovanje za sledeće okupljanje koje je zakazano za jesen. Premijerni Creative Forum Serbia je obeležio ekskluzivni program i prisustvo profesionalne publike koja se prvi put na ovakav način u Srbiji okupila na jednom mestu. Organizatori su izabrali publiku iz redova 5.000 najboljih i najinovativnijih članova srpske kreativne i poslovne zajednice, kao i članova vodećih strukovnih udruženja iz oblasti biznisa, arhitekture, dizajna, advertajzinga, filma, mode… Posebnu draž ...
Veštine novog doba
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Veštine novog doba Da li ste spremni za budućnost ? Ovih dana svi se spremaju za upis na fakultet/srednje škole i na taj način misle da su spremni za budućnost i kada završe odabrano da im to garantuje i napreda, razvoj, uspeh. Al šta je ono što nas očekuje do 2020.godine. Sajt http://dobarposa o.com/ u saradnji sa sajtom nadjiposao.rs, predstavio je zanimljivu studiju veština koje moramo da razvijemo do 2020.godine.. Pogledajte : Are you ready for 2020?
Šta se tražilo na Wikipediji ?
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Internet enciklopedija Wikipedia objavila je podatke o najtraženijim pojmovima na svojim stranicama, koji su otkrili da je članak o društvenoj mreži Facebook najpopularniji među čitaocima sadržaja na engleskom jeziku. Izveštaj ukazuje na zanimljive razlike u interesovanjima čitalaca tekstova na različitim jezicima. Tako je među tekstovima na japanskom najpopularniji članak o jednoj glumici iz filmova za odrasle, dok je kineska planina Hua Shan najtraženiji pojam među čitaocima članaka na holandskom jeziku. Na ovoj planini nalazi se, navodno, "najopasnija staza za šetanje". Podatke je objavio švedski softverski inženjer Johan Gunarson u okviru projekta o trendovima na Wikipediji. Najčitaniji članak na švedskom ogranku Wikipedie upravo je tekst o njegovoj zemlji. Čitaoci koji koriste perzijski jezik najviše su čitali članke o Iranu, njegovom glavnom gradu Teheranu i proslavi Nove godine u Islamskoj Republici. Popularni su bili i pojmovi o ...
Moć Crvene boje, Moć Istine -The Virgin Atlantic
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Svakoga dana dobijamo sve bolje i bolje kampanje. Jedna od kompanija koja definitvno ide ispred drugih je The Virgin Atlantic airline koja je pokrenula novu kompanju pod nazivom "Flying in the face of ordinary" (Letite sa obicim licima) U ovoj kamanji predstavljane je izgled osoblja i jedinostvo iskustvo tokom letova sa ovom kompanijom. Ova kampanju je sastavljane od TV spota, jedinistvenog i prepoznatljivog website, sa licnim pricam, fotografijama, video snimicima itd. Virgin Atlantic direktor marketinga Simon Lojd je za ovu kampanju izjavio : " Zeleli smo da predstavimo sustinu Virgin Atlantic kroz ovu novu kampanjom i unesemo glamur i zabavu nazad u duga putovanja. " Letenje sa obicnim licima " je više od marketinske kampanje , on je mocan brend predlog i dugorocna platforma koja će se odraziti u svim oblastima poslovanja iz komunikacija i marketinga u proizvoda i usluga ". Kampanja je inspirisana istinitim pricama zaposlenih u komp...
Najseksi reklame u 2012. godini
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Seks prodaje - osnovna je floskula u marketingu koja već godinama uspešno odoleva i, što je najvažnije, zaista prodaje proizvod. Ovo su neke od naj sek si reklama za 2012.god in u na amer ickom trzist u. Kejti Holms Kejti Holms u reklami za poznatog prodavca nakita u SAD, a interesantno je da njen tada muž, Tom Kruz, nije odobravao pojavljivanje Kejt Epton Reklama koja je podigla mnogo prašine - jedna nova starleta na ''celebrity nebu'' SAD. T-Mobile USA Aleksander Skansgard za Calvin Klein "Work Trip" za Samsung Galaxy S III Riana za Armani Jeans Samsung Smart TV - Seductive Motion
Kako se dočekuje Nova godina ?
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Stanovnici raznih država širom sveta praktikuju različite i zanimljive novogodišnje običaje, kako bi im Nova godina donela više sreće i uspeha u odnosu na prethodnu. -Japan - Stanovnici Japana tako u novogodišnjoj noći iznad vrata svojih domova vešaju konopac, za koji veruju da će im doneti sreću.Kada otkuca ponoć Japanci počnu sa glasnim smehom, kako bi im cela godina bila takva. -Holandija- Holanđani u novogodišnjoj noći na ulicama pale jelke, kako bi "oterali zle duhove". Stanovnici - Švajcarska- Švajcarske praktikuju proslavu u vidu maskarade, oblačeći kostime koji simbolizuju "dobre i zle duhove koji bi se trebali mimoići, te u novoj godini ostati samo oni dobri". -Španija - Najvažnija novogodišnja tradicija u Španiji je konzumiranje grožđa. Pre nego otkuca ponoć, Španci pripreme 12 grozdova, koje pojedu u trenutku ispraćanja stare i dočeka Nove godine. -V elika Britanija- U Velikoj B...
Staropramen najbolji u 2012. godini!
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije dodelilo je tradicionalno Godišnje priznanje Apatinskoj pivari i Beoexpo sitemu za osmišljavanje i realizaciju Staropramen štanda u kategoriji “Promocija na vanstandardnim mestima prodaje” u 2012. godini! U okviru obeležavanja Dana propagandista Srbije, Biljana Luketić, brand menadžerka za Staropramen i inovacije, prilikom uručenja nagrade istakla je: „Ponosni smo što je Udruženja propagandista Srbije dodelilo štandu Staropramen prvu nagradu za dizajn! Osmišljen u duhu Praga i hiljadugodišnje pivarske tradicije koju ovaj grad donosi, posetioci štanda su imali priliku da šetaju pored replika nekih od najpoznatijih praških zgrada. Ova strukovna nagrada je za nas podstrek da nastavimo sa daljim razvijanjem savremenih kanala komunikacije ka našim potrošačima”. Podsećamo, žiri sastavljen od 13 predstavnika struke i agencija koje posluju na teritoriji Srbije, svojim glasanjem doneo je ubedljivu pobedu reš...
Najskuplja flaša belog vina prodata za 75.000 funti
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Ove godine najskuplja flaša vina ikada prodata, „otišla“ je po ceni od impresivnih 75.000 funti, odnosno oko 118.000 američkih dolara. To je flaša Château d’Yquem iz 1811. godine iz južnog dela Bordo vinograda u Francuskoj. Većina belih vina ne treba da odstoje i ostare, ali slatko belo vino od Château d’Yquem je poznato po tome što može beskonačno da stoji, a da se ne pokvari. Mnogi uživaoci vina misle da favorizam i kompleksnost vina potiče od unikatne mikroklime sa brda imanja tog zamka. Berba 1811. godine je poznata po svojim dobrim kritikama i kao jedna od najboljih godina ikada u regionu Bordoa. Zagovornici vina Robert Parker, ocenili su vino sa perfektnih 100 poena 1995. godine. Berba 1811. poznata je kao „Berba Komete“. Flaugerova kometa 1811. godine bila je najimpresivnija kometa ikada viđena sa Zemlje do malo skorije Hal-Bop komete iz 1997. Majstori vina i vinski entuzijasti nekako sujeverno misle da su vina dobra iz godina kada su komete viđene na n...
Najneželjeniji božićni poklon je...
- Преузми линк
- X
- Имејл адреса
- Друге апликације
Album '21' engleske pevačice Adel će možda ove godine biti najneželjeniji božićni poklon, jer je skoro 50.000 'srećnih dobitnika' pokušalo da ga se otarasi. Na veb sajtu musicMagpie ukupno se našlo 47,315 albuma "21" britanske pevačice Adel koje su njegovi vlasnici pokušavali da prodaju ili zamene za neki drugi album. Ova ploča do sada je u svetu prodata u više od 10 miliona primeraka. Na drugom mestu se našla Emeli Sande i njen album "'Our Version of Events" s a ukupno 41.038 vraćenih primeraka i album " Up All Night" benda One Direction sa 37.846 kopija. "Većina ovih ploča je bio poklon koji su roditelji kupovali svojoj deci, što nas je veoma rastužilo" saopštili su u kompaniji musicMagpie. Što se filmova tiče najneželjeniji DVD je bio "Sumrak" sa 36.217 primeraka ponuđenih na prodaju, a na drugom mestu je "Povratak mračnog viteza" sa ukupno 35.461 kopijom. U međuvremenu Ade...