10 trendova veštačke inteligencije za 2017.

 

 Agencija Zenith objavila je 10 trendova koji pokazuju kako će veštačka inteligencija uticati na potrošača u 2017. godini i kako će donositi odluke o kupovini, te na taj način pokretati prilike za interakciju i efektivnost oglašivača.

 

 

 


Trend 1: Predviđanje naših potreba

Pretrage postaju sve više intuitivne, pružajući prilagođene preporuke tokom celog kupovnog puta potrošača kako bi vodile i proces odabira i konverzaciju. Tokom 2017. godine, pretraživači će početi da uzimaju u obzir i dodatne podatke o ponašanju – tehnologije veštačke inteligencije koristiće ove informacije za napajanje intuitivnog pretraživanja.

Trend 2: Brzina – Turbo isporuka sadržaja koji je u trendu

U poslednjih nekoliko godina, došlo je do eksplozije u količini podataka potrošača koji su na raspolaganju oglašivačima. To omogućava brendovima da brzo uoče trendove i reaguju na njih. Kako će se količina podataka povećavati, mašinsko učenje će značajno pomoći da se pojednostavi proces, koristeći podatke iz različitih izvora da brzo identifikuje osnovne obrasce. Korišćenje AI-a u analizi trendova pomoći će oglašivačima da ostanu korak ispred trendova i konkurencije.

Trend 3: Non-stop prikupljanje podataka kroz Passive User Interface (PUI)

Passive User Interface – PUI kontinuirano prikuplja podatke ponašanja iz digitalnih uređaja potrošača i primenom tehnike mašinskog učenja može pružiti brendovima snažne uvide koji se mogu koristiti za prilagođavanje potrošačkog iskustva. Kompanije već koriste PUI podatke. Na primer Spotify platforma koristi podatke iz fitnes traka za prilagođavanje svoje playliste pesama za korisnike. Veća upotreba PUI podataka omogućiće brendovima da dizajniraju personalizovane sadržaje i usluge i postave odgovarajuće cenovne strategije.

Trend 4: Pripovedanje priča na više uređaja

Tehnologija mašinskog učenja pomaže brendovima da vezuju svoje razgovore sa određenim pojedincima. Brendovi imaju dosta podataka iz prve ruke, ali ova specifična primene AI-a povezuje pojedince sa njihovim uređajima i pomaže brendovima da shvate kako se interakcije sa potrošačima i aktivnosti brenda mogu pripisati različitim porukama, u različitim kontekstima i u različitim vremenima. Brendovi onda mogu automatizovati svoje razgovore s potrošačima pomoću programatičnog oglašavanja na više uređaja.

Trend 5: Sadržaj iz kojeg se može kupovati

2017. biće godina ‘shoppable content-a’ tj. brendiranog sadržaja iz kojeg se može direktno kupovati. ‘Evolucijski algoritmi’ mogu podesiti i optimizovati sadržaj odgovarajući na kretanje potrošača, stvarajući tako live sadržaj. Univerzalna kolica za kupovinu rekreiraju funkcionalnost online trgovine bez potrebe potrošača za kreiranjem novih računa ili davanje podataka o kreditnoj kartici za svaki novi sajt koji posete. Ova kombinacija tehnologija će omogućiti brendovima i izdavačima da potrošače zadrže na svojim web stranicama, a ne da ih prisiljavaju da idu negde drugde da kupuju. Brendovi će morati tretirati sadržaj kao neodvojivu kombinaciju teksta, slike i interaktivnih funkcija koje čine shopping iskustvo.

Trend 6: Smart VR

Virtualna stvarnost se seli iz usamljenog sveta gamera u mainstream potrošača koji doživljavaju VR preko svojih pametnih telefona. Facebook i Twitter već imaju prenose uživo kojima se može pristupiti pomoću slušalica priključenih na pametne telefone. Prelazak na pametne telefone i na mainstream aplikacije doneće brendovima mnoge marketinške mogućnosti.

Trend 7: Rast chatbotova

Chatbotovi će omogućiti automatizovanu interakciju između potrošača i brendova preko interfejsa za razmenu poruka. Iako postoje očigledna ograničenja sa automatizovanom komunikacijom, chatbotovi mogu pomoći potrošačima sa delovima procesa kao što su plaćanja i obaveštavanja o isporuci / dostavi. Chatbotovi mogu pomoći brendovima da smanje troškove korisničke podrške i da se otvori širi dijalog sa potrošačima.

Trend 8: Igranje na emocije

Širenje pametnih telefona i uspon ugrađene tehnologije za prepoznavanja emocija znači da mnogi ljudi sada u svojim džepovima nose uređaje koji prate njihovo raspoloženje. To daje brendovima mogućnost da odgovaraju na raspoloženja i ponašanja potrošača s relevantnim sadržajem u pravom trenutku. Na primjer, brendovi koji imaju veze sa određenim sportom ili timom, mogu koristiti ovu tehnologiju da ponude relevantnije iskustvo na osnovu reakcije potrošača tokom sportskog događaja.

Trend 9: Dinamičko određivanje cena

Pod uticajem visokih performansi računara i analitike, dinamičko određivanje cena omogućava trgovcima da određuju cene proizvoda u trenutku, prema prepoznatoj sposobnosti ili spremnosti nekog kupca da je plati. Cene na nekim web stranicama i aplikacijama se sada menjaju iz minute u minutu. Na primer, Uber je predstavio svoj Surge Pricing algoritam koji omogućava automatski rast cena u vremen veće potražnje.

Trend 10: Automatizovana podrška

Industrijski roboti su u upotrebi već dugi niz godina. Sada, tehnologija stapa fizičku i digitalnu automatizaciju kako bi stvorila uslužne robote koji rade zajedno sa ljudima. Najočiglednije i neposredne mogućnosti su u maloprodaji i ugostiteljstvu. Uslužni roboti će biti u mogućnosti da pruže informacije o cenama i raspoloživosti na stanju, te će koristeći algoritme moći ponuditi popuste i srodne sugestije o proizvodima. Mogućnosti bi se mogle proširiti izvan maloprodaje i ugostiteljstva u zdravstvo i pomoć u kući.
Više informacija pronađite na sajtu agencije Zenith.

preuzeto:http://marketingmreza.rs/

Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "