Kako će izgledati mediji 2020. godine?

Često se zapitamo šta će se dešavati sa generacijama koje su od ranog detinjstva okružene novim tehnologijama i internetom? Jesu li one u boljoj ili lošijoj poziciji od njihovih roditelja? Hoće li ipak prosečni čovek u budućnosti biti jednostavno drugačiji, pošto će ga okruživati tehnologije koje svet do skoro nije poznavao? Kako će ove promene uticati na to kako kompanije koje žele da obezbede prodaju svojih proizvoda, brednova, komuniciraju sa potencijalnim potrošačima tj običnim ljudima u budućnosti.
Odgovore na ova, ali i još neka pitanja dala je kompanija Universal Media i to kroz svoju evropsku studiju u kojoj su probali da predvide pravac u kom će se razvijati mediji u Evropi do 2020. i tako uticati na ponačanje običnog čoveka.
Bićemo dugovečniji, uvek online, sa malo realnih ali mnogo virtuelnih prijatelja
Prosečan životni vek u Evropi 2020. će biti 7 godina duži nego danas. Ljudi će biti nešto dugovečniji, više od 50% stanovnika Evrope će imati više od 50 godina. Bićemo manje fizički aktivni tj lenji. Mnoge fizičke aktivnosti će se svesti na igranje interaktivnih igrica tipa Nintendo WII. Ipak, više ćemo brinuti o svom zdravlju, šta od hrane unosimo, merićemo mobilnim uređajima količinu kalorija, poreklo proizvoda. Osiguravajuće kuće će nagrađivati boljim premijama kvalitetniji način života i svakoga ko prati svoje zdravstveno stanje. Kupovine ćemo obavljati on line, i to za osnovne životne namirnice. Gotovina će polako nestati iz upotrebe.
Ipak, volećemo i dalje da uživamo u dobrom provodu, večeri, vinu iako će se još više pojačati restrikcije na duvanske proizvode, alkohol kao i na nekvalitetnu hranu. Povećaće se broj domaćinstava sa jednim članom sa 11% 1999. godine na 16% 2020. Imaćemo uzak krug prijatelja ali veliki broj virtuelnih prijatelja na društvenim mrežama. Do 2015. godine 48% Evropljana će imati profil na nekoj od društvenih mreža. Naš profil će biti ogledalo našeg života i odatle će porasti potreba da vodimo računa o sopstvenom imidžu više nego danas. Volećemo još više i uvek da objavimo putem aplikacija tipa Foursquare gde smo, skim, šta radimo. Većina današnje dece od 2-5 godina ne zna da vozi bicikl ili pliva ali zna da koristi miš. Današnja deca, će do trenutka kada budemo slavili doček 2020. godine biti adolescenti. Uzimajući u obzir činjenicu da 85 % mališana u evropskim zemljama ima pristup internetu, oni se u skladu sa ovim i razvijaju.
Njihova pažnja biće na daleko slabijem nivou nego današnjih adolescenata.. Uzimajući u obzir digitalno doba u kom živimo, deci su mnoge stvari dostupnije i poznatije, a za osam godina od sad, situacija će se još značajnije izmeniti. Rezultati istraživanja govore da će prosečni mladi čovek u Evropi 2020. biti motivisaniji za privatno preduzetništvo ali i daleko samostalniji i veći individualac nego što je to slučaj sa današnjim adolescentima. Biće naoružani velikim brojem informacija, želeće sve i odmah. Pre ce se osamostaliti nego što danas mladi ljudi to rade i svoju sudbinu će staviti u svoje ruke, neće se nadati da će mu država ili velike korporacije obezbediti posao, umeće da iskoristi svoje informatičko znanje i da ga kapitalizuje. Današnja deca Evrope će navići na dugačke radne sate roditelja. Deci će upravo odsutnosti roditelja i lak pristup gotovo svim relevantnim informacijama, omogućiti da budu vise radoznala ali i da se oslanjaju više na sopstvene sposobnosti.



 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Spisak marketing, PR agencija i produkcijskih kuća u Srbiji.

Klompe za svaku priliku- Leon

Najsladje mesto u Beogradu ponovo radi - ljubavi i slatkiši "Soko Štark "